Jump to content

ofir106

  • פרסום הודעות

    509
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

1 עוקב

אודות ofir106

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ירושלים
  • מקצוע
    סטודנט

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. קניתי דיודה 1N4007 וכשהתקנתי אותה ראיתי שהחוט שלה(הברזלים משני צידיה) דק יותר מהמקורית שהייתה שם (1N4004) ולכן היא לא נכנסת בלחץ לתושבת שלה( סוג של מזלג כזה) ויש קצת חופש... לחיצה קטנה על המזלג בשני הצדדים עם שפיץ פלייר והרווח נסגר והדיודה עכשיו תפוסה היטב וגם האור נדלק בשעה טובה! תודה.
  2. תודה על התשובות. מרק, תודה על הרצון הטוב אך אני גר בירושלים... אני אקפוץ לכשיוף ואקנה ממנו. עדיין לא הבנתי מה הסיבה שהכניסו שם דיודה? תודה
  3. שלום, לאחרונה התאורת פנים בתא המטען ברכב שלי (פאסאט 2007) הפסיקה לעבוד, חשבתי שנשרפה המנורה לכן קניתי חדשה וכשהרכבתי אותה עדיין האור לא נדלק. בדקתי שמגיע מתח לבית המנורה ואכן יש 12V. בחנתי את בית המנורה וראיתי שיש עליו דיודה. לאחר בדיקת הדיודה (נתק בשני הכיוונים) גיליתי שהיא לא תקינה. השאלות שלי הם: 1. ידוע שדיודה משמשת כ"שסתום חד כיווני" אך לא ברור לי למה היא נמצאת שם? 2. למה במנורות אחרות ברכב היא לא קיימת? 3. האם אפשר להסיר אותה ולגשר את שני הקטבים שהיו מחוברים אליה? מצורפת תמונה של בית המנורה. תודה
  4. נתקלתי בבעיה הזו לפני חודש כאשר קניתי לג'טה 1.4 שנת 2014 שמן castrol edge 5W 40 , אני יודע שהוא מתאים לתקן 502 מפני שלרכב השני שלי פאסאט TDI אני קונה את אותו השמן כבר כמה שנים( בדיזל הזה צריך תקן 505.01) כלומר השמן מתאים לשני התקנים(כך הופיע עליו בעבר). כשהגעתי הביתה בדקתי אם מופיע עליו VW 502 כמו שזכרתי אך להפתעתי לא הופיע עליו ! למזלי היה לי שמן חדש כזה שקניתי שנה שעברה ולאחר השוואה בין שניהם ראיתי שבחדש כבר לא כתוב VW 502( ישר חשבתי שקניתי שמן מזוייף...). מיד התקשרתי ליבואן castrol ושם נאמר לי שאכן מטעמי מיתוג מחדש הורד התקן VW502 מהשמן המדובר אך הרכבו לא השתנה ואני יכול להשתמ
  5. אני לקראת רכישת רכב במודיעין והמוכר לא מעוניין לצאת ממנה לבדיקה. א. לרכב יש מכות פח והמוכר מסכים לגשת לפחח לקבלת הצעת מחיר לתיקון אך הבעיה שאני לא מכיר אחד כזה במודיעין. אשמח אם מישהו יכווין אותי לפחח כלשהו. ב. בדיקת קניה - הבנתי שיש רק את קומפיוטסט במודיעין, האם הם אמינים/מקצועיים אם שחבל על הכסף? תודה.
  6. כן, הרכב נסרק עם סורק לא מקורי והיו תקלות של EGR, בית מצערת וחיישן קראנק ולכן הם הוחלפו.
  7. הרכב הוא ברלינגו 2010 HDI 1.6 92 כ"ס צורה חדשה, הרכב עבר 390K ק"מ. ישנה בעיה של הנעה קשה בבוקר(יחסית מניע בקלות - 3 שניות סטרטר) וכאשר הרכב חם(2-3 סטרטרים ארוכים - 15 שניות). בדירדור בהילוך שני הרכב מניע מיד. ברכב הוחלפו הרכיבים הבאים אך הבעיה לא נפתרה: EGR, בית מצערת, חיישן קראנק, אינג'קטורים(נבדקו שוב ויצאו תקינים), פומפה ניקוז אוויר עם כל הצנרת. האם יש למישהו מושג מה יכולה להיות הבעיה מפני כרגע נראה שלא מצליחים לשים את היד על הבעיה וסתם מחליפים חלקים. תודה
  8. מרק, הכוונה היא לרפידות קדמיות כמובן(ידוע שבאחוריות אין חיישן לרוב). כמובן כשכדאי לשמוע את דבריו של בעל המקצוע אך לצערי רוב בעלי המקצוע שאני נתקלתי בהם בתחום הרכב מומחים בלסבן את הלקוחות ולהוציא מהם סכומים מכובדים שלא לצורך! כמובן שישנם גם בעלי מקצוע הגונים שכאשר אומרים שצריך להחליף רפידות אעשה זאת בלי למצמץ(רון לדוגמא). תמיד כדאי לבקש שיראו לך את עובי הרפידה לפני שמחליטים שצריך להחליף.
  9. תנסה להחליף את צינור הוואקום שנכנס לטורבו לפעמים הוא נראה תקין אך הוא לא... מקרה שקרה לי בפאסאט TDI 2004 הקודמת - היה מאיץ "בעדינות" יחסית להרגלו ולכל מוסך שהגעתי בדקו את הצינורות ועוד כמה דברים ואמרו שהכל תקין! כמובן לא ויתרתי מפני שהרגשתי שיש ירידה בביצועים ולאחר תקופה החלטתי להחליף את צינור הוואקום שנכנס לטורבו, מיד הורגש ההבדל והסחיבה/שיגור חזרו לקדמותם. צינור הוואקום היה נראה תקין אך הוא כבר איבד את האלסטיות שלו בקצה שמתחבר לטורבו ולמרות שהיה נראה שהוא מחובר בצורה טובה הוא לא ביצע את תפקידו ולא הפעיל את הטורבו כראוי. הסחיבה במנועים הללו(1.9 TDI) אמורה להתחיל כבר מ 1600-1700 סל"ד
  10. צינורות וואקום בדקת? חיישן טמפרטורת סולר בדקת?(אם לא הנה קישור להשפעות שלו) http://www.myturbodiesel.com/wiki/fu...l-replacement/
  11. כל נושא הרפידות הקדמיות ברכבים שיש בהם חיווי על רפידות שצריכות החלפה פשוט הזוי! למה להחליף לפני שנדלקת הנורה שמתריעה על כך שצריך להחליף? מנסיון אישי שלי 95% מהפעמים שהמוסך ממליץ להחליף רפידות אפשר למשוך עוד תקופה ארוכה אחרי ... באוקטביה של ההורים שלי (2017 ינואר) המליצו במוסך להחליף רפידות קידמיות לפני 10 חודשים (המנורה לא דלקה-אך בכל זאת המליצו) כמובן שלא אישרתי והמנורה עדיין לא נדלקה ... ברכב שלי המליצו להחליף רפידות קדמיות לפני שלוש שנים (כמובן שלא החלפתי) ורק שנתיים אחרי באמת הייתי צריך! ושיטת מצליח חוזרת כל הזמן ורוב האנשים נופלים שם
  12. תודה על התשובות. מרק צדק, אכן המצבר שהייתי צריך הוא EFB ולא AGM. קניתי varta כחול S&S 60A EFB עם אחריות לשנתיים ב850 ש"ח. מאוד תמוהה בעיניי שנציג של טלרון (שהם יבואני VARTA) לא יודע איזה מצבר מתאים לרכב גם לאחר שקיבל את כל הנתונים (כולל מק"ט של המקורי) ומטעה אותנו.... דרך אגב, זה המצבר המקורי שהגיע עם הרכב. בכל אופן תודה לכולם על העזרה
  13. מדוע באתר של varta אני מקבל תוצאות של כמה מצברים לאותו הרכב שבתוכם יש גם 60A כחול רגיל? החיפוש נעשה גם עפ"י סוג הרכב ומנוע וגם עפ"י המק"ט שעל המצבר... https://www.varta-automotive.com/en-gb/battery-finder?type=pc&year=2017&make=106&model=11195&engine=58759&etn=563+400+061%7C560+408+054%7C570+901+076%7C570+500+076%7C562+019+052%7C570+901+076%7C&rec_etn=560+408+054%7C570+901+076%7C&ss_etn=570+901+076%7C570+500+076%7C&literal_search=%7B%22type%22%3A%22Passenger+Car%22%2C%22year%22%3A%222017%22%2C%22make%22%3A%22SKODA%22%2C%22model%22%3A%22OCTAVIA+III+%285E3%
  14. שלום, הרכב הוא סקודה אוקטביה 1.8 (180כ"ס) שעלתה לכביש בינואר 2017. המצבר ברכב מת (ניסינו גם להטעין אותו אך עדיין אין לו כוח להניע את הרכב - מאוד מאכזב שמצבר מקורי מחזיק קצת יותר משנתיים וחצי!) ולכן מחפש כרגע יורש. אני לא מצליח לפענח את סוג המצבר(AGM או EFB) ולכן אשמח אם תוכלו לעזור. נ.ב האם יש סיכוי לקבל השתתפות במצבר חדש מהחברה(רצון טוב) או שחבל על הכאב ראש? תודה .
×
×
  • תוכן חדש...