Jump to content

ofir106

  • פרסום הודעות

    505
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

1 עוקב

אודות ofir106

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ירושלים
  • מקצוע
    סטודנט
  1. אני לקראת רכישת רכב במודיעין והמוכר לא מעוניין לצאת ממנה לבדיקה. א. לרכב יש מכות פח והמוכר מסכים לגשת לפחח לקבלת הצעת מחיר לתיקון אך הבעיה שאני לא מכיר אחד כזה במודיעין. אשמח אם מישהו יכווין אותי לפחח כלשהו. ב. בדיקת קניה - הבנתי שיש רק את קומפיוטסט במודיעין, האם הם אמינים/מקצועיים אם שחבל על הכסף? תודה.
  2. כן, הרכב נסרק עם סורק לא מקורי והיו תקלות של EGR, בית מצערת וחיישן קראנק ולכן הם הוחלפו.
  3. הרכב הוא ברלינגו 2010 HDI 1.6 92 כ"ס צורה חדשה, הרכב עבר 390K ק"מ. ישנה בעיה של הנעה קשה בבוקר(יחסית מניע בקלות - 3 שניות סטרטר) וכאשר הרכב חם(2-3 סטרטרים ארוכים - 15 שניות). בדירדור בהילוך שני הרכב מניע מיד. ברכב הוחלפו הרכיבים הבאים אך הבעיה לא נפתרה: EGR, בית מצערת, חיישן קראנק, אינג'קטורים(נבדקו שוב ויצאו תקינים), פומפה ניקוז אוויר עם כל הצנרת. האם יש למישהו מושג מה יכולה להיות הבעיה מפני כרגע נראה שלא מצליחים לשים את היד על הבעיה וסתם מחליפים חלקים. תודה
  4. מרק, הכוונה היא לרפידות קדמיות כמובן(ידוע שבאחוריות אין חיישן לרוב). כמובן כשכדאי לשמוע את דבריו של בעל המקצוע אך לצערי רוב בעלי המקצוע שאני נתקלתי בהם בתחום הרכב מומחים בלסבן את הלקוחות ולהוציא מהם סכומים מכובדים שלא לצורך! כמובן שישנם גם בעלי מקצוע הגונים שכאשר אומרים שצריך להחליף רפידות אעשה זאת בלי למצמץ(רון לדוגמא). תמיד כדאי לבקש שיראו לך את עובי הרפידה לפני שמחליטים שצריך להחליף.
  5. תנסה להחליף את צינור הוואקום שנכנס לטורבו לפעמים הוא נראה תקין אך הוא לא... מקרה שקרה לי בפאסאט TDI 2004 הקודמת - היה מאיץ "בעדינות" יחסית להרגלו ולכל מוסך שהגעתי בדקו את הצינורות ועוד כמה דברים ואמרו שהכל תקין! כמובן לא ויתרתי מפני שהרגשתי שיש ירידה בביצועים ולאחר תקופה החלטתי להחליף את צינור הוואקום שנכנס לטורבו, מיד הורגש ההבדל והסחיבה/שיגור חזרו לקדמותם. צינור הוואקום היה נראה תקין אך הוא כבר איבד את האלסטיות שלו בקצה שמתחבר לטורבו ולמרות שהיה נראה שהוא מחובר בצורה טובה הוא לא ביצע את תפקידו ולא הפעיל את הטורבו כראוי. הסחיבה במנועים הללו(1.9 TDI) אמורה להתחיל כבר מ 1600-1700 סל"ד
  6. צינורות וואקום בדקת? חיישן טמפרטורת סולר בדקת?(אם לא הנה קישור להשפעות שלו) http://www.myturbodiesel.com/wiki/fu...l-replacement/
  7. כל נושא הרפידות הקדמיות ברכבים שיש בהם חיווי על רפידות שצריכות החלפה פשוט הזוי! למה להחליף לפני שנדלקת הנורה שמתריעה על כך שצריך להחליף? מנסיון אישי שלי 95% מהפעמים שהמוסך ממליץ להחליף רפידות אפשר למשוך עוד תקופה ארוכה אחרי ... באוקטביה של ההורים שלי (2017 ינואר) המליצו במוסך להחליף רפידות קידמיות לפני 10 חודשים (המנורה לא דלקה-אך בכל זאת המליצו) כמובן שלא אישרתי והמנורה עדיין לא נדלקה ... ברכב שלי המליצו להחליף רפידות קדמיות לפני שלוש שנים (כמובן שלא החלפתי) ורק שנתיים אחרי באמת הייתי צריך! ושיטת מצליח חוזרת כל הזמן ורוב האנשים נופלים שם
  8. תודה על התשובות. מרק צדק, אכן המצבר שהייתי צריך הוא EFB ולא AGM. קניתי varta כחול S&S 60A EFB עם אחריות לשנתיים ב850 ש"ח. מאוד תמוהה בעיניי שנציג של טלרון (שהם יבואני VARTA) לא יודע איזה מצבר מתאים לרכב גם לאחר שקיבל את כל הנתונים (כולל מק"ט של המקורי) ומטעה אותנו.... דרך אגב, זה המצבר המקורי שהגיע עם הרכב. בכל אופן תודה לכולם על העזרה
  9. מדוע באתר של varta אני מקבל תוצאות של כמה מצברים לאותו הרכב שבתוכם יש גם 60A כחול רגיל? החיפוש נעשה גם עפ"י סוג הרכב ומנוע וגם עפ"י המק"ט שעל המצבר... https://www.varta-automotive.com/en-gb/battery-finder?type=pc&year=2017&make=106&model=11195&engine=58759&etn=563+400+061%7C560+408+054%7C570+901+076%7C570+500+076%7C562+019+052%7C570+901+076%7C&rec_etn=560+408+054%7C570+901+076%7C&ss_etn=570+901+076%7C570+500+076%7C&literal_search=%7B%22type%22%3A%22Passenger+Car%22%2C%22year%22%3A%222017%22%2C%22make%22%3A%22SKODA%22%2C%22model%22%3A%22OCTAVIA+III+%285E3%
  10. שלום, הרכב הוא סקודה אוקטביה 1.8 (180כ"ס) שעלתה לכביש בינואר 2017. המצבר ברכב מת (ניסינו גם להטעין אותו אך עדיין אין לו כוח להניע את הרכב - מאוד מאכזב שמצבר מקורי מחזיק קצת יותר משנתיים וחצי!) ולכן מחפש כרגע יורש. אני לא מצליח לפענח את סוג המצבר(AGM או EFB) ולכן אשמח אם תוכלו לעזור. נ.ב האם יש סיכוי לקבל השתתפות במצבר חדש מהחברה(רצון טוב) או שחבל על הכאב ראש? תודה .
  11. היי, אני מחפש כבר כמה ימים חלק כלשהו לאיביזה TDI ונתקלתי ברשת בחברת [TABLE] [TR] [TD=width: 50.0%]JP GROUP[/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE] [TR] [TD=width: 50.0%]JP GROUP[/TD] [/TR] [/TABLE] JP GROUP שמוכרת את החלק המבוקש(שסתום שיושב על הפילטר סולר). החברה מייצרת לחברות כמו BMW,מרצדס,אופל וכו. השאלות: א. איך לא עלה שמה של החברה כאן בפורום אף פעם(לפחות כך אומר מנוע החיפוש (-: ) ב. האם החברה מוכרת למישהו כאן? והאם החלקים שלה איכותיים ? תודה
  12. א. אם אתה קורא לכתבה שפורסמה ב2010 ושבדקה בצורה חובבנית רמות קרינה באזור מאוד מוגבל בתוך חלל הרכב לממצאים משמעותיים ובמיוחד שפותח השרשור רמז על כך שהחששות שלו הם לרמות קרינה חריגות במושב האחורי אז מה הם ממצאים לא משמעותיים מבחינתך...? ב. האמן לי שקראתי לא מעט מחקרים ופרסומים על הנושא הנ"ל בארץ ובחו"ל והמחקר שהפנת אליו לא חידש שום דבר. 3. נכון שיש קרינה מבתי הגלגלים בכל הרכבים(אפילו מדדתי אצלי ברכב) אך היא לא מגיע לרמות חריגות בניגוד למדידות שבוצעו ברכבים היברידים ששם יש קרינה גם מהסוללה וגם מהגלגלים. לסיכום, נכון שהיום יש חשיפה מוגברת לקרינה בעקבות הטכנולוגיה אך חובתינו לדאוג לכך שהסו
  13. תפסיק להתלהם! לא קראתי מפאת חוסר זמן אך עכשיו קראתי במיוחד בשבילך! וכנראה שיש לך בעיה בהבנת הנקרא! בכתבה שהפנת אליה מבצעים את הבדיקה על הנהג ולא על שאר הנוסעים ברכב ובמיוחד לא על המושב האחורי ששם יושבים הילדים! אתה מוזמן לקרא את הכתבה שפורסמה על היונדאי איוניק ולהסיק מסקנות לבד. אני בניגוד אליך לא טומן את ראשי בחול ומסכן את בריאות משפחתי על סמך דעת "מומחים" שאפילו לא טרחו לבדוק את הקרינה בשאר המושבים ברכב בדגש על המושב האחורי במיוחד לאור העובדה שלקרינה אלקטרומגנטית יש השפעה רבה יותר על ילדים בגיל הרך (גיל ההתפתחות). אני נוטה להאמין לבדיקה שביצעו בארץ ואותי לימדו ש"אם יש ספק - אין ספק
×
×
  • Create New...