Jump to content

_קופיקו_

  • הודעות

    803
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי _קופיקו_

  1. ישראל התיבה תהיה חלק מהדיפון או מאחוריו?
  2. לגבי על הפלטות האחרות או בפנים, זה קשור לנפח שהסאב דורש. עדיף למרוח סילקון ואז לחבר את הפלטה, לקדוח מובילים לברגים כדי שהעץ לא יתבקע ואז להכניס ברגים. לאחר מכן לפתוח חור לסאב שכל העסק יבש ויציב, לתת יומיים לאדים של הסיליקון לצאת ואז לחבר את התיבה.
  3. מעניין באמת איך ישמעו בסוף. ישראל, עוד התקנה מצויינת ואסטטית קבל ח"ח. שרול אתה בן אדם תותח כל הכבוד לך על העזרה, ועל המוכנות לעזור לאנשים!
  4. שני מפסקים זה מחליף, שלוש זה צלב, ארבע ויותר זה דרך קונטקטור.
  5. BMW, אתה יכול לשאול אותו היכן הוא קנה את המכשיר? תודה לרציניים
  6. אילו מגברים יש לך ואיזה סאב? ב205, הבגאז בין הנוחים לבנייה. אבל בעיית גובה מגבילה בניית ריצפה כפולה, כי הסאב לבד כמעט מגיע למגש.
  7. אפשרויות שעולות הם: גיין גבוה מדי פאזות הפוכות חיתוך לא נכון
  8. יש רדיו דיסקים שתומכים בחיתוך אקטיבי 3WAY וגם 4WAY
  9. המקום שבו החסכמים הכי בילתי ניסבלים, זה המקלחת. במיוחד שיש חימום גז, האפשרויות שניתנות לך עם האינטרפוץ', זה או חם או קר. שעה ניסיתי, ולא הצלחתי להוציא מים פושרים / חמימים. יום אחרי החסכמים ניזרקו למחסן. זה פשוט אבסורדי
  10. במקום להיסתבך, אמרת שיש לו כניסה לשנאי נכון? אתה צריך בסך הכל, לחבר אותו למצת הרכב עם פלאג מתאים של חיבור השנאי.
  11. וואי, איך שכחתי מזה? ועוד לבן דוד שלי, יש פירוקייה
  12. פרספקט, פלסטיק שקוף, לא מתכת התקנה מאוד יפה, תתחדש ותהנה!
  13. תתחדש התקנה יפה ונקייה, ניראה שהרמקול בזוית כלפי מטה. זה באמת ככה? ניראה שהטויטרים הודבקו לקורה. אם זה באמת הדבקה, באיזה דבק?
  14. אנחנו בשעה טובה, עומדים להיכנס לבית חדש שסימנו לבנות. יש מסביב, אצל השכנים, עצי פרי שמושכים עטלפים. רוב הריצוף והקירות מסביב לבית, מלאים ביריקות של עטלפים. שמעתי, שיש מכשיר סונארי שמרחיק עטלפים(!) מישהו היתנסה במכשיר כזה? מישהו יכול להמליץ? עד כמה זה אפקטיבי? אשמח לשמוע כל חוות דעת. מהיכן קונים מכשיר כזה? והאם יש חברה מומלצת? בתודה מראש לעוזרים.
  15. יהיה יותר זול ויותר איכותי לקנות מסך 7" פשוט ומצלמה! אפשר להתקין בתא כפפות בשביל האסטטיקה
  16. הכבל של הרמקול מועבר לדלת דרך חורים קיימים?
  17. מזל טוב אלכס! מי יתן ותשפשף הרבה פיבר בחיים שפע ברכות ואיחולים!
  18. נוזל בלמים הורס יופי את הצבע של הרכב ואפשר להתיז אותו בלי שיבחינו בך
  19. בגלל האורך לפחות כבל 10 מ"מ חתך. כבל הארכה מגידים קשים לא מגמיש! הגמיש לא מתאים לסביבה חיצונית בכל מקרה לא היתי ממליץ לך לעשות את זה לבד, צריך לבדוק את ההארקה עם מכשיר מיוחד ששכחתי את שמו כרגע, היתי לוקח חשמלאי שיבצע את הבדיקה + עבודה קח בחשבון שהנחושת יקרה היום! גילוי נאות: אני עובד בחשמל בתים (תשתיות עד הגמר) מזה כשנתיים, אין לי תעודה אבל יש ידע
  20. לשאוב אותו עם שואב אבק, אם לא מגיע השואבל לחבר לשואב שרשורי 1 או 2 צול עם איזולירבנד
  21. אלפיין וקלריון לא פחות איכותיים מסוני או פיוניר אולי אפילו איכותיים יותר
  22. תעשה ניסוי, שהכל יהיה מורכב תפעיל את המערכת שהפלטות במקומן, ואח"כ שהן מקופלות ותשתף אותי. אצלי ההבדל מאוד שמיע ויש מעבר גדול של אויר יחסית, שהפלטה במקומה המגש נהיה רועש כי כל האויר עובר דרך החורים הריקים של הרמקולים. אבל איטום קטן והמון ספוג פתרו לי את הבעיה
  23. מצטרף לבקשה להמלצה על סטים בתחום מחירים הזה, פתוח גם לאפשרות לשלב בין מיד באס לטויטר שלא מאותה החברה. וגם אלמנטים שיתאימו בעתיד לסט 3 חלקים אקטיבי
  24. אדי אצלי יש פלטה שיוצרת מעין הפרדה בין התא מטען לכיסאות, והמגברים בניהם. עכשיו.. הפלטה עשויה מ MDF 17 מ"מ ולצערי היא גורעת מהבאס להיתפזר ברכב באופן ממש מורגש (יש ב BMW את אותו הסיפור רק ששם הפלטה היא מברזל והיא מובנית) קח את העיניין בחשבון!
×
×
  • תוכן חדש...