Jump to content

barzelay

  • פרסום הודעות

    4,380
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

24 נייטרלי

אודות barzelay

  • דירוג
    פורמוהוליק

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מלא תלונות על אותה התקלה בפורמים רבים , עלייה פתאומית של לחץ השמן , ניפוח מסנני השמן בדגמים עם מסנן השמן הקונבנציונלי ושבירת ציר משאבת השמן כאשר סוג מסנן השמן עם קרב שמן המותקן בגוף המנוע ועליו מוברג מכסה פלסטי חזק. שסתום החשמלי מבוקר מחשב לנטור על ספיקת השמן ולחץ השמן מדובר במנועי K9K
  2. במנועים K9K החדשים בקרת ספיקת השמן ולחץ השמן נעשים על ידי מחשב ניהול מנוע באמצעות שסתום סולונואידי oil pressure solenoid valve מנועי הדיזל K9K מותקנים בדציה בניסאן וברנו לא רק , גם בקשקאי בדאסטר ובכל רכב שבו מותקן מנוע זה השסתום מותקן סמוך למסנן השמן הוא לא מותקן במשאבת השמן
  3. הכל תלוי במסת האינטרקולר ומיקומו זה העניין. באינטרקולר תמיד יש אוויר , רגע לפני כיבוי מנוע יש אוויר חם ומלא בלחות. המנוע מכובה משך שעות האוויר מתקרר מאוד בגין הסביבה הקרה , והלחות הופכת לקרח. מה יעזור שסתום חשמלי שנסגר כאשר האינטרקולר וסעפת האוויר מלאים באוויר לח ?
  4. בכל מנועי הדיזל DCI 1.5 יש סולונואיד לויסות לחץ שמן aמתקלקל וגורם לעליית לחץ השמן ולנעילה הידרוסטטית של משאבת השמן וגורמת לגזירת ציר המניע של המשאבה. הפורמים באירופה מלאים בתלונות על שבר משאבות השמן בגין כשלים בשסתום הויסות החשמלי. OIL PRESSURE SOLENOID VALVE DEFECTIVE https://forum.quechoisir.org/surpression-pompe-a-huile-sur-dacia-duster-t91082.html https://car-recalls.eu/recall/renault-megane-rs-2018-2019/ סרטון משאבת השמן של רנו ניסאן דציה https://www.youtube.com/watch?v=atm239R27kQ&ab_channel=MotorserviceGroup High Oil Pressure
  5. בפורמים שונים בעולם מתלוננים רבים מבעלי כלי רכב רנו-ניסאן-דציה על תקלות רבות במנועי הדיזל DCI 1.5 ש-משאבת השמן יוצאת מכלל פעולה , לחץ השמן צונח ל-אפס והמנוע שובק חיים. ו-הכל בגלל כשל בשסתום החשמלי SOLONOID לויסות לחץ שמן. אשמח לקבל עוד מידע על מקרים דומים בארץ. תודה חייב לציין שבמקרה שלי הייתה נעילה הידרוסטטית שגרמה לגזירת ציר משאבת השמן
  6. כידוע כאשר המנוע דומם תמיד יש מצב של צילינדר אחד (ב-4 צילינדרים) שבו שסתום היניקה פתוח ויש חלל פתוח בין הצילינדר לאינטרקולר חללים אלה עמוסים בלחות שקפאה כלומר ברז פתוח לא יאפשר לקרח "לזרום" החוצה....כלומר צילינדר אחד כבר מלא בקרח בנוסף לקרח באינטרקולר עם סיבוב המנוע במתנע נשאב עוד קרח ובחצי סיבוב של גל הארכובה המנוע ננעל.....
  7. האם מכוניות חשמליות אמינות יותר מאלו עם מנועי בעירה פנימית? כדי לגלות, מחקר גדול התחיל זה עתה. מחקר זה מתייחס למנועי רוטור חשמליים, מנועים אלה המניעים כיום את כל המכוניות המצוידות בטכנולוגיה חשמלית של 100%. אי אפשר שלא להבחין בתאוצה פתאומית של ניצול ושימוש באנרגיה חשמלית בעולם הרכב של ימינו. לאחר כמה תהפוכות במהלך המאה הקודמת, עבודת הפיתוח הגדולה של טסלה ואז שערוריית "הדיזלגייט" העבירה באופן סופי את העדיפויות בקרב כל יצרני הרכב של כדור הארץ ליצור כלי רכב חשמליים. נוסיף גם את התקנות המגבילות יותר ויותר, כגון , התקנות הטילו באירופה הפחתה חדה ברמות פליטת ה- CO 2 שזו גזרה שקשה לעמוד בה ,
  8. רכב שטח חשמלי של רנו (2022): עד 400 כ"ס והנעה ארבע על ארבע: בזכות המידע שמסרה חברת ניסאן במהלך הצגת רכב השטח המשפחתי החשמלי שלה העכשווי "האריה" של ניסאן הוא יהיה הדגם ראשון של ניסאן לרכב ש-הכל בו חשמלי , הוא יגיע לשוק בשנת 2021., ניתן להסיק מכך מכל הנתונים הטכניים שניסאן מסרה כי הדגם של רנו העתידי שיהיה בעל מידות דומות מאוד לאריה של ניסאן , עם בסיס טכני זהה, אלקטרומוטורים דומים ... מצד שני, הסגנון יהיה מקורי יותר של רנו ולא של ניסאן. נתונים טכניים אלה יכולים לאחר מכן להיות "משוכפלים" ידי המותגים האחרים של אותה קבוצה . זה אחד האינטרסים של מבנה מסוג ז
  9. מי הנהג ב-F1 המהיר ביותר מאז 1983? מיהו הנהג המהיר ביותר בפורמולה 1 בכל הזמנים? : שירות האינטרנט של אמזון ופורמולה 1 מנסים לענות על השאלה הקשה הזו ... איירטון סנה, מיכאל שומאכר, אלן פרוסט, המילטון, אלונסו, ווטל, ורסאפנפן ... ועוד שמות ...... שוב השאלה החוזרת על עצמה בכל עונת מרוצים : . מיהו הנהג המהיר ביותר בפורמולה 1? . שאלה זו תמיד הייתה נושא לוויכוח. שירות האינטרנט של אמזון ופורמולה 1 ענו על שאלה קשה זו, לא בקלות אלא בקושי מסויים ... שאלה שאוהדי F1 ומומחים שואלים את עצמם ושעד אז לא הייתה תשובה אוניברסאלי
  10. תקלה במנועי רנו של "נעילת מנועים" באזורים קרים לחים והרריים בעולם, יותר מ -300,000 רכבי רנו המצוידים ב -1.5 ו -1.6 dCi אמורים להיות קורבנות של תקלה המונעת את התנעת המנוע בתנאים מסוימים. כבר כמה חודשים בעלי מכלי רנו רבים התלוננו כי אינם יכולים להתניע את המנוע. בעיה זו נוגעת בלא פחות מארבעה דגמים שיש בהם מנועי דיזל 1.5 ו- 1.6 dCi , כמו שנאמר יש בהם תקלה שמונעת מהן להתניע כשמזג האוויר קר ולח, מה שבדרך כלל נפוץ בבוקרים , ובאיזורים מסויימים אפילו בקיץ. בסך הכל, לא פחות מ -300,000 כלי רכב שיוצרו עד 9 באוגוסט 2018 יושפעו מבעיה זו.
  11. https://www.youtube.com/watch?v=g_OSsaOpmGA... ________________________________________ ________________________________________ ****מה הקשר בין שימון החלקים הנעים במנוע לבין חיסכון בדלק ופליטות דו-תחמוצת הפחמן ?**** מהנדסי רכב כל הזמן עמלים בלצמצם את תצרוכת הדלק ואת הזיהום , מזה שנים יש ניסיון ומאמץ עובדים ונלחמים על צמצום בתצרוכת דלק ובצמצום הפליטות המזהמות , במהלך השנים מהנדסי הרכב זיהו בכלי הרכב מכללים כבדים שעברו ומסורבלים שהעלו את תצרוכת הדלק מכללים אלה ועוד מספר רכיבים ברכב "עובדו" ותוכנ
  12. מנוע עם 3 צילינדרים וצילינדר רביעי פועל בתערובת עשירה ואז בצילינדר הזה מיוצר מימן ו-חד תחמוצת הפחמן שממוחזרים בחזרה למנוע. לקבוצת PSA יש מנוע כזה .....מאוד יחודי ומעניין..............
×
×
  • תוכן חדש...