-
פרסום הודעות
4,373 -
תאריך הצטרפות
-
פעילות אחרונה
מוניטין
24 נייטרליאודות barzelay
-
דירוג
פורמוהוליק
צפיות אחרונות בפרופיל
צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.
-
נעילה הידרוסטטית במנוע בגלל לחות ? בהחלט כן יש לקרוא ולהבין !
barzelay פרסם הודעה בנושא של barzelay בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כידוע כאשר המנוע דומם תמיד יש מצב של צילינדר אחד (ב-4 צילינדרים) שבו שסתום היניקה פתוח ויש חלל פתוח בין הצילינדר לאינטרקולר חללים אלה עמוסים בלחות שקפאה כלומר ברז פתוח לא יאפשר לקרח "לזרום" החוצה....כלומר צילינדר אחד כבר מלא בקרח בנוסף לקרח באינטרקולר עם סיבוב המנוע במתנע נשאב עוד קרח ובחצי סיבוב של גל הארכובה המנוע ננעל.....- 5 תגובות
-
- 1
-
-
האם מכוניות חשמליות אמינות יותר מאלו עם מנועי בעירה פנימית? כדי לגלות, מחקר גדול התחיל זה עתה. מחקר זה מתייחס למנועי רוטור חשמליים, מנועים אלה המניעים כיום את כל המכוניות המצוידות בטכנולוגיה חשמלית של 100%. אי אפשר שלא להבחין בתאוצה פתאומית של ניצול ושימוש באנרגיה חשמלית בעולם הרכב של ימינו. לאחר כמה תהפוכות במהלך המאה הקודמת, עבודת הפיתוח הגדולה של טסלה ואז שערוריית "הדיזלגייט" העבירה באופן סופי את העדיפויות בקרב כל יצרני הרכב של כדור הארץ ליצור כלי רכב חשמליים. נוסיף גם את התקנות המגבילות יותר ויותר, כגון , התקנות הטילו באירופה הפחתה חדה ברמות פליטת ה- CO 2 שזו גזרה שקשה לעמוד בה ,
-
רכב שטח חשמלי של רנו (2022): עד 400 כ"ס והנעה ארבע על ארבע: בזכות המידע שמסרה חברת ניסאן במהלך הצגת רכב השטח המשפחתי החשמלי שלה העכשווי "האריה" של ניסאן הוא יהיה הדגם ראשון של ניסאן לרכב ש-הכל בו חשמלי , הוא יגיע לשוק בשנת 2021., ניתן להסיק מכך מכל הנתונים הטכניים שניסאן מסרה כי הדגם של רנו העתידי שיהיה בעל מידות דומות מאוד לאריה של ניסאן , עם בסיס טכני זהה, אלקטרומוטורים דומים ... מצד שני, הסגנון יהיה מקורי יותר של רנו ולא של ניסאן. נתונים טכניים אלה יכולים לאחר מכן להיות "משוכפלים" ידי המותגים האחרים של אותה קבוצה . זה אחד האינטרסים של מבנה מסוג ז
-
מי הנהג ב-F1 המהיר ביותר מאז 1983? מיהו הנהג המהיר ביותר בפורמולה 1 בכל הזמנים? : שירות האינטרנט של אמזון ופורמולה 1 מנסים לענות על השאלה הקשה הזו ... איירטון סנה, מיכאל שומאכר, אלן פרוסט, המילטון, אלונסו, ווטל, ורסאפנפן ... ועוד שמות ...... שוב השאלה החוזרת על עצמה בכל עונת מרוצים : . מיהו הנהג המהיר ביותר בפורמולה 1? . שאלה זו תמיד הייתה נושא לוויכוח. שירות האינטרנט של אמזון ופורמולה 1 ענו על שאלה קשה זו, לא בקלות אלא בקושי מסויים ... שאלה שאוהדי F1 ומומחים שואלים את עצמם ושעד אז לא הייתה תשובה אוניברסאלי
-
תקלה במנועי רנו של "נעילת מנועים" באזורים קרים לחים והרריים בעולם, יותר מ -300,000 רכבי רנו המצוידים ב -1.5 ו -1.6 dCi אמורים להיות קורבנות של תקלה המונעת את התנעת המנוע בתנאים מסוימים. כבר כמה חודשים בעלי מכלי רנו רבים התלוננו כי אינם יכולים להתניע את המנוע. בעיה זו נוגעת בלא פחות מארבעה דגמים שיש בהם מנועי דיזל 1.5 ו- 1.6 dCi , כמו שנאמר יש בהם תקלה שמונעת מהן להתניע כשמזג האוויר קר ולח, מה שבדרך כלל נפוץ בבוקרים , ובאיזורים מסויימים אפילו בקיץ. בסך הכל, לא פחות מ -300,000 כלי רכב שיוצרו עד 9 באוגוסט 2018 יושפעו מבעיה זו.
- 5 תגובות
-
- 4
-
-
https://www.youtube.com/watch?v=g_OSsaOpmGA... ________________________________________ ________________________________________ ****מה הקשר בין שימון החלקים הנעים במנוע לבין חיסכון בדלק ופליטות דו-תחמוצת הפחמן ?**** מהנדסי רכב כל הזמן עמלים בלצמצם את תצרוכת הדלק ואת הזיהום , מזה שנים יש ניסיון ומאמץ עובדים ונלחמים על צמצום בתצרוכת דלק ובצמצום הפליטות המזהמות , במהלך השנים מהנדסי הרכב זיהו בכלי הרכב מכללים כבדים שעברו ומסורבלים שהעלו את תצרוכת הדלק מכללים אלה ועוד מספר רכיבים ברכב "עובדו" ותוכנ
-
מנוע עם 3 צילינדרים וצילינדר רביעי פועל בתערובת עשירה ואז בצילינדר הזה מיוצר מימן ו-חד תחמוצת הפחמן שממוחזרים בחזרה למנוע. לקבוצת PSA יש מנוע כזה .....מאוד יחודי ומעניין..............
- 1 תגובות
-
- 2
-
-
-
חפיפת השסתומים קיימת בכל מנוע , המטרה של החפיפה היא לסייע בהדחת גזי הפליטה ובשטיפת הצילינדר באוויר צח , לצערינו בסיבובי מנוע נמוכים עד כ-2000 סל"ד זה לא מצליח כלכך ויש לנו איבודי אוויר חוזר COUNTER FLOW-PUMPING LOSS , התקנת סעפת ספגטי פותרת את בעיות בריחות האוויר ועושה פלאים.
- 4 תגובות
-
- 1
-
-
https://www.youtube.com/watch?v=yB-9BM0G04I
- 4 תגובות
-
- 2
-
-
-
סעפות הפליטה והיניקה ותרומתם הרבה להגדלת הנצילות הנפחית של המנוע.docx כתבה שכדאי לקרוא..... ***סעפת הפלאים*** סעפות הפליטה בצורת ספגטי וסעפות היניקה בעלות האורך המשתנה בהתאם לסיבובי המנוע תורמים רבות להגדלת הנצילות הנפחים של המנועים האטמוספריים ולהעלאת הספק שלהם. המנועים האטמוספרים (משמע , מנועים ללא מגדש טורבו או סופר צ'רג'ר) סובלים מקצרת או מ-"אסטמה" (נשימה כבדה ) במיוחד בסיבובי מנוע גבוהים ,עם הזמן יחד עם הדרישות המחמירות לצימצום הפליטות הרעילות יצרני המנועים פיתחו מערכות מתקדמות לשינוי תזמון השסתומים VVT בהתאם לסיבובי ולעומס המנוע והצליחו
-
דטונציה מתרחשת בהתלקחות עצמית של הדלק או כתוצאה מהיווצרות 2 מוקדי בעירה והתנגשות של גלי ההדף
-
https://www.facebook.com/israel.garage.association/posts/3135961873126160 David Barzelay איגוד המוסכים בישראל 14 שעות · ***בואו נעשה סדר בבלגן ונסביר למה דרושה מערכת EGR ואיך היא פועלת *** בכל ההכשרות המקצועיות שאנו מעבירים במכללות שלנו תמיד שומעים הסברים שונים ומשונים על המערכת הזו, הווה אומר בלבול גדול ואף מבוכה , יש האומרים מערכת E
- 4 תגובות
-
- 6
-
-
-
מאוד מעניין לקרוא איך מנוע SkyActiv-X עובד
barzelay פרסם הודעה בנושא של barzelay בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מעולה , בחור צעיר ומוכשר , בברנג'ה מכנים אותו ה-"כנון"