Jump to content

barzelay

  • פרסום הודעות

    4,366
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

14 נייטרלי

אודות barzelay

  • דירוג
    פורמוהוליק

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מנוע עם 3 צילינדרים וצילינדר רביעי פועל בתערובת עשירה ואז בצילינדר הזה מיוצר מימן ו-חד תחמוצת הפחמן שממוחזרים בחזרה למנוע. לקבוצת PSA יש מנוע כזה .....מאוד יחודי ומעניין..............
  2. חפיפת השסתומים קיימת בכל מנוע , המטרה של החפיפה היא לסייע בהדחת גזי הפליטה ובשטיפת הצילינדר באוויר צח , לצערינו בסיבובי מנוע נמוכים עד כ-2000 סל"ד זה לא מצליח כלכך ויש לנו איבודי אוויר חוזר COUNTER FLOW-PUMPING LOSS , התקנת סעפת ספגטי פותרת את בעיות בריחות האוויר ועושה פלאים.
  3. סעפות הפליטה והיניקה ותרומתם הרבה להגדלת הנצילות הנפחית של המנוע.docx כתבה שכדאי לקרוא..... ***סעפת הפלאים*** סעפות הפליטה בצורת ספגטי וסעפות היניקה בעלות האורך המשתנה בהתאם לסיבובי המנוע תורמים רבות להגדלת הנצילות הנפחים של המנועים האטמוספריים ולהעלאת הספק שלהם. המנועים האטמוספרים (משמע , מנועים ללא מגדש טורבו או סופר צ'רג'ר) סובלים מקצרת או מ-"אסטמה" (נשימה כבדה ) במיוחד בסיבובי מנוע גבוהים ,עם הזמן יחד עם הדרישות המחמירות לצימצום הפליטות הרעילות יצרני המנועים פיתחו מערכות מתקדמות לשינוי תזמון השסתומים VVT בהתאם לסיבובי ולעומס המנוע והצליחו
  4. דטונציה מתרחשת בהתלקחות עצמית של הדלק או כתוצאה מהיווצרות 2 מוקדי בעירה והתנגשות של גלי ההדף
  5. https://www.facebook.com/israel.garage.association/posts/3135961873126160 David Barzelay איגוד המוסכים בישראל ‏14‏ שעות · ***בואו נעשה סדר בבלגן ונסביר למה דרושה מערכת EGR ואיך היא פועלת *** בכל ההכשרות המקצועיות שאנו מעבירים במכללות שלנו תמיד שומעים הסברים שונים ומשונים על המערכת הזו, הווה אומר בלבול גדול ואף מבוכה , יש האומרים מערכת E
  6. רכשתי מכונית 308 בשנת 2015 כאשר היה מבצע של אחריות 5 שנים. עכשוו חברת לובינסקי (היבואנית) מתנערת מכך ....דרושות לי הוכחות שהיה מבצע כזה.....מישהו יכול לעזור לי. תודה
  7. מעולה , בחור צעיר ומוכשר , בברנג'ה מכנים אותו ה-"כנון"
  8. רצוי לחבר סורק תקלות במוסך ולקרוא האם יש תקלה עכשווית או בעבר למחוק את התקלה באם היא קימת . בדרך כלל תקלה כזו מופיעה כאשר יש לתוכנה FTST או FTLT יש מה להודיע (Fuel trim short term ///// Fuel trim long term)
  9. נושא הקרינות הוא בעורקינו...הצרה הזו רק תופסת תאוצה ואנו מוקפים ביותר ויותר מכשירים חשמליים ויותר ונותר חשופים לשדות אלקטרומגנטים...זה הולך במקביל לכימיקלים במזון שלנו ולזיהום האוויר שאנו נושמים....זו הקידמה ואלה המחירים שאנו משלמים ועוד היד נטויה !!!!!
  10. זה תמיד מסקרן אותי מה מביא בחור לשאול שאלה כזו ? יש הוראות יצרן ברורות אז למה לחפור ולמה תמיד רוצים להיות יותר הדוקים מהאפיפיור ?
  11. בגרפים מעלה רואים את הלחצים בשני הצילינדרים של מנוע דיזל (בשחור) ואת גרף הלחצים (באדום) של מנוע סקייאקטיב , רואים בבירור שערכי השיא זהים למרות שמדובר במנוע בנזין . זהו הישג טכנולוגי מאוד מרשים. מנוע דיזל "השיג" הצתה עצמית של הסולר עם האוויר בזכות יחס דחיסה גבוה (22:1 ומעלה) ואילו במנוע המזדה החדיש השיגן הצתה עצמית בזכות הצתת תערבת עניה של בנזין ואוויר בניצוץ השיגו עליית לחץ נוספת מגלי הלחץ של הבעירה הראשונית (ולא עליית לחץ מתנועת הבוכנה מעלה) עליית לחץ זה גרמה להצתה עצמית של שאר התערובה ההומוגנית הדלה מאוד.
  12. מנוע SkyAktiv-x ובשמו המדעי HCCI (הצתה של דחיסת מטען הומוגנית). שם נוסף למנוע זה הוא SPCCI. איך מנוע זה פועל ומה פה כל הרעיון ?בעיניים אופטימיסטיות כנראה מנוע השריפה ילווה אותנו לפחות עוד עשור אחד , לכן יהיו תמיד פליטות של CO2 ושל NOx והדילמה היא שדווקא מנועים "יעילים" עם שריפה מושלמת הם אלה שפולטים גזים אלה "בשפע". חברת מזדה תכננה ויצרה מנוע יחודי בעל עקרון פעולה של SPCCI ״ניצוץ לבקרת הצתה בדחיסה״ תהליך שריפה המשלב שני תהליכי בעירה המשולבים זה בזה OTTO ו-DIESEL, כלומר: הצתה חלק מהתערובת בעזרת ניצוץ (SI) שהיא הטריגר להצתה העצמית של שאר התערובת מדחיסה (CI) שנוצרה מגלי הלחץ של הבעירה הראשוני
  13. המושג "המשאבה יונקת" צריך להוריד אותו מהשיח המקצועי....
×
×
  • Create New...