Jump to content

_קופיקו_

  • הודעות

    803
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי _קופיקו_

  1. אצלי במזדה גם ניתקלתי בבעיה, הפיתרון הוא לפרק את התא כפפות ומשם להכניס את היד לכיוון הרדיו דיסק ואז להרים אותו טיפה. ואז הוא גולש לבפנים חלק. גם עם ארסיאי הוא ניכנס חלק. פשוט תרים אותו קצת מבפנים. עומר.
  2. סובארו 3 דלתות שנת 81. מלא טלאי חלודה. בולמים רכים יותר מדי, פשוט ניראה מעפן ברמות. הכי חשוב, כל החלון האחורי הענקי הזה, היה מלא מדבקות של מכבי חיפה, ואנחנו אוהדי ביתר. כל השכונה היתה צוחקת על ה"בימבה" של אבא שלי. אולי ב81 זה היה אוטו חלום, אבל ב 97 לא ניראה לי מציאה גדולה אבא שלי קנה אותה ב2000 שקל. היה נוסע איתה לבסיס (איש קבע) מחדרה צפונה עד כמעט הגבול עם לבנון פעמיים הלוך חזור בשבוע. בנסיעה שלי איתו הרכב פשוט היה טס את העליות. המנוע היה פשוט מעולה!! ואני מת למצוא רכב כזה עם רשיונות לצורך שיפוץ, אני לא מצליח למצוא במחיר הגיוני לאלה שלא יודעים על מה מדובר זה הרכב, לא מצאתי תמונות של הרכב הספיציפי שלנו. עומר.
  3. לצערי זה לא חדש לי עיניין השארת הרכב על בלוקים. שהיתי בן 8 (לפני 10 שנים) הישאירו לנו בתוך החניה הפרטית בבית פרטי שני רכבים על בלוקים, ולא היו ג'נטים מיוחדים בכלל! אני ינסה לבדוק עם כמה מכרים בכפר אם שמעו משהו (אחד בעל פנציריה ואחד עובד במכון טסטים) עומר.
  4. חג שמח לכולם:-) עומר
  5. כי הרי הסרט הזה צולם בשנות ה70-80 מי יודע.?! עומר
  6. שה' ישמור על כל חיילי צבא הגנה לישראל! וכל הנופלים והחללים לא שוכחים אותכם! יהי זיכרכם ברוך ת.נ.צ.ב.ה
  7. אתה יכול לחבר אותם. לדעתי עדיף לחבר כדי שהם יקבלו צליל יותר נקי. כדי לא לשרוף אותם, תוריד גיין למינימום, ותשחק עם הבלאנס [f&r] בר"ד עד לתוצאה הכי טובה. אם הבמה תימשך לאחורה בגלל הצלילים הגבוהים, תחתוך דרך המגבר. או שפשוט תנתק את הטויטר על הרמקול עצמו [האחריות בידיים שלך ] עריכה: לא שמתי לב שהם רק 4" אם יש לך אפשרות תקנה 6*9 גם של JBL. מאוד מומלצים! את ה 4" תנסה להחזיר אם הם חדשים, אם לא תנסה למכור או לעשות עליהם טרייד אין. עומר.
  8. אוקי, הבאת לי כיוון.. יש מישהו שיכול קצת יותר להעמיק בנושא? אודה על כל עזרה עומר.
  9. לדעתי תחליף את הסאב. הוא חלש ולא נישמע טוב בכלל גם באטומה, יש להם בעיה שהם נישרפים. עומר.
  10. לא מצאתי בחיפוש שירשור מתאים. כמו כן החיפוש לא מביא להכניס אותיות בודדות. אשמח אם משהו יוכל לפרט לי בקצרה על העיניין הזה עומר.
  11. תודה רבה ישראל. על הדרך איזה קיט איטום מומלץ? של איזה חברה? עומר.
  12. לא הבנתי את העיניין של ה"קלאס ABCD" במגברים מישהו מוכן להסביר לי את זה? עומר.
  13. אני לא מתכוון לקנות ב90 שקל. זה כמו ללכת עם 20 שקל למסעדת יוקרה. אני רוצה לדעת גודל יריעה אחת בערך +/- ולקנות בלאנק עם חבר וניתחלק. עומר.
  14. אני מעוניין לדעת בשביל לעשות הערכה כמה יריעות אני צריך להביא עומר.
  15. עדיף להתחיל עם קומפוננט לדעתי. תנסה להוסיף קצת לתקציב ולרכוש קומפוננט טוב. לגבי הקומפוננט, רצוי שיהיה נציל, כדי שהוא יתחבר על הרדיו דיסק, בבוא היום שתחליט תצטרך למצוא דרך להגביר אותו, יהיה לך לבחור רק מגבר. עדיף מאשר להתחיל עם 6*9 בלי מגבר ואז מתי שהוא להביא מגבר+ קומפוננט. או לחלופין למצוא קומפוננט ב500 שקל בערך לדוגמא הפולס של מורל, ולשדך לו מגבר שתי ערוצים אפילו מיד שנייה. עומר
  16. מתעלק על השירשור: שאומרים יריעה איזה גודל היא [ בסמ'Xסמ' ] ? יש מידה קבועה ליריעה או שזה משתנה מחברה לחברה? אני חושב על איטום, אני רוצה לבדוק קודם על גודל היריעות בכדי להכין את עצמי לעבודה איתם ולדעת כמה לרכוש. לדני מה המידות של יריעה אצלך? תודה מראש עומר.
  17. לא כ"כ הבנתי את ההסבר. תמונות יוכלו לעזור לנו לעזור לך עומר.
  18. איזה רכב יש לך? לאנציה? אני מכיר מעט מאוד מכוניות שהרמקולים שלהם מתחת לדש. בלנציה הם מתחת לדש עם זיות לשטיח האיטלקים האלה מבינים במכוניות, אבל בסאונד בכלל לא. עריכה: ישמעו זוועה תחומי ה300 הרץ ומעלה ישמעו בקושי ובטח לא באיכות תנסה להשיג טויטר אולי זה יתן קצת צלילים גבוהים עומר.
  19. גיל הנבדק:18 1. כשאני מתקרב לרמזור ירוק מהבהב אני מאט. 3 2. בזמן נסיעה ב"נתיבי איילון" איני נוהג מעל 90 קמ"ש. 1 3. אף פעם לא הייתי מעורב בתאונת דרכים. 4 4. איני מדבר בפלאפון בזמן נסיעה ללא דיבורית. 4 5. אני תמיד מאט כאשר אני מתקרב למעבר חצייה.4 6. אף פעם אני לא עוקף כאשר יש קו לבן רציף.4 7. אני מקפיד לנהוג בנתיב הימני.1 8. כשיש תמרור עצור, תמיד אני עוצר עצירה מלאה.4 9. איני נכנס לצומת לא פנויה אפילו שהרמזור ירוק.3 10. אם שתיתי כוס אחת של משקה אלכוהול איני נוהג.4 11. איני נוהג כאשר אני עייף מדי.3 12. איני נוהג עם מוזיקה רועשת מדיי 1 13. כאשר אני מתקרב לסביבה שיש בה ילדים, אני מאט.3 14. אני מקפיד שהנוסעים איתי יחגרו חגורת בטיחות מאחור. 4 15. אני מקפיד לעקוף רק מצד שמאל. 3 16 אני משתדל לא לדבר בפלאפון או לכתוב הודעות SMS בזמן נהיגה. 4 17. אני ממעט בעקיפה תוך כדי נהיגה.2 18. בכביש בו מספר נתיבים אני מקפיד לנסוע בנתיב הימני.2 19. בעת נהיגה בתוך העיר איני נוהג יותר מ 70 קמ"ש.3 20. בזמן פקק אני לעולם לא נכנס לצומת שאינו פנוי, גם אם הרמזור ירוק. 3 שיהיה המון בהצלחהה עומר.
  20. כמה חשק זה גורם לי לשדוד בנק! :cry: כל המקלדת ריר מכוניות מושקעות ברמה ולא רק המערכות. עומר.
  21. יכול. אבל עדיף לא למשוך מלא חוטים ופשוט למקם אותו מקדימה בתוך הדלת או מתחת לדשבורד. עומר.
  22. לדעתי כדאי לך להחליף חוטים ליותר עבים ואיכותיים עומר.
  23. נושא לעיניין, אהבתי לקרוא והשכלתי תודה רבה עומר.
×
×
  • תוכן חדש...