כן יש לי אפשרות לקבל אותו במחיר אטרקטיבי מאד,שאלה אחרונה לפני שאני ננעל על הקומפוננט הזה,המליצו לי גם על האינפיניטי קאפה ואמרו לי שהוא גם באיזור אותו מחיר,רק אמרו לי שחלק אוהבים יותר את הסאונד של JBL וחלק של האינפיניטי,לי חשובה העוצמה בשילוב עם איכות..מה אתם אומרים ?