Jump to content

Soundman

  • פרסום הודעות

    5,328
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

21 נייטרלי

2 עוקבים

אודות Soundman

  • דירוג
    סמכות התקנות אודיו
  • תאריך לידה 28/03/1983

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. הקפצת קורונה. מגיע למרכז (תל אביב כמעט כל יום כרגע)
  2. אליקו אמר נכון. אין דבר כזה. יותר מדיי כוח. יש לא מספיק כוח. יצא לי לדבר עם חבר (סאונדמן תותח.) הוא עשה לאיזה מוזיאון. מערכת של מורל. והמגבר היה. מגבר בהמה ! למען ההסבר המגבר נותן ב 8 אום סביב ה 700W RMS אמיתיים ונקיים. מגבר אנלוגי כבד. עם שנאי בריא (מגבר של 40 קילו). כמובן עם פרוססיה מתאימה וכייונים. אבל הסאונד היה פשוט מדהים. ולגבי העניין של שילוב אלמנטים. זה שיצרן מביא לך רמקול שכתוב עליו (לדוגמא ) DLS (זה אומר שהמדבקה היא של DLS) זה אומר שהמהנדסים של DLS שמעו והתאימו אותו לצרכים שלהם. זה יכול להיות באותה מידה אלמנט של מורל / FOCAL / סקאנ ספיק. והמדבקה של DLS וקבעו שזאת שהתוצאה שהם רוצים. ברמקולים מקצועיים. זה מעוד נפוץ למצוא אלמנטים של חברות שונות בתוך תיבה של חברה אחרת. כמובן שהאלמנטים (לרוב עברו התאמות ושינויים. והם לפי הדרישות של המותג של התיבה) לדוגמא. turbosound floodlight (טופ) -רמקול עליון - כולל # אלמנט -LOW MID 12 אינטש. # אלמנט - HI MID 6.5 אינטש. #אלמנט -טיווטר 1 אינטש. זה רמקול שהוצג בשנת 1994. והוא 3 WAY אקטיבי! דורש 3 מגברים) יש בתוכו אלמנטים של כמה חברות שונות. (לפי זכרוני) טיווטר של B&C . ה HI MID של FANE. והLOW MID של פרסיזן דיווס. וזה עד היום נחשב לאחד הרמקולים הכי כייפים ומבוקשים למסיבות טבע / טראנס / ועוד. (למי שמכיר. זה המערכת שיש במועדון הבלוק בתל אביב. ) לגבי אלמנט צר. מה הבעיה. בשביל זה יש מצד אחד וופר שמנגן ומהצד השני טיווטר. ולגבי חוסר כוח. באלמנט תבדוק כיוונים. ויכול להיות שהוא פשוט לא מספיק כוחני (צועק / נציל ) ביחס לאלמנטים האחרים במערכת. הCDM מיד נהדר. יש לו סאונד שמן. נפוח. וממש לא צווחני. כן הייתי בודק לגבי הסקאנספיק. או CDT מי שכתב לגבי רמקול מוניטור. כל אלמנט מבליט משהוא. אין רמקול שטוח לגמרי באמת. וזה הטעם שלנו. רמקול מוניטור (אולפני) לרוב יתן סאונד יחסית שטוח. אבל בעיקר מפורט יותר. וללא הדגשות בולטות. בשונה לדוגמא מרמקולים מוניטוריים של PA. ששם לכל חברה יש ממש צבע לסאונד והדגשות וחיתוכים. אני כן הייתי עושה ניסוי. של אלמנטים שונים. אגב אני שנים נסעתי עם וופרים של פוקל אוטופיה וטווטרים של מורל / מקרום / אינפיניטי והיום יש לי וופרים של לגטיה וטיווטר של חברה אחרת (ברח מהראש)
  3. התקנת לא מזמן אודיסון פרימה (סט כניסה שלהם) כאשר יש לך בבית K2P למה? 2. למה אתה רוצה עכשיו להחליף?
  4. 1. תקח בחשבון שהנתונים שלהם מופרזים. 500W וואט זה לא תמיד 500W אמיתיים. 2. במידה (לדוגמא) במידה והשנאי שלך הוא 150W. תחפש ממיר מתח של לפחות כפול. 3. החיבור מצית ברכב יכול להחזיק (10A לרוב) ולכן לבדוק טוב טוב מה הצריכת זרם של הממיר מתח לפני החיבור ( ומה אתה הולך לחבר) 4. ממיר מתח זה מוצר יחסית יציב. ולא משנה לו עם הרכב מונע / כבוי. כל עוד המצב שלך תקין. והמתח של המצבר לא ירד מתחת ל11-10V לפי הממיר והמגבלות שלו. המתח יהיה תקין. [email protected]@ תבדוק אולי קיים שנאי למחשב שלך. שהוא מראש בחיבור מצית. לרוב השנאים הם בין 12V ל24V
  5. 1. אין לך מקום מקורי ל6/9 (לפי זכרוני) זה אומר לעשות חורים במגש האחורי בשביל זה. 2. במידה והם לא זהים ! הייתי מתחיל בלחבר אותם על המגש ולשמוע אותם. ולראות שהם נשמעים דומים. ולא. שאחד מהם מושך את הסאונד יותר מהשני. לפי התמונה הראשונה. יש לך שם אחד של פיוניר חדש בקופסא. ועוד אחד ישן על הכסא. אתה צריך לבטל את הרמקולים האחוריים ( דלתות אחוריות) ולחבר את ה6/9 על הפלטה ( מגש אחורי) לפני חיתוך כבלים ושינויים חד כיוונים. הייתי בודק את ה6/9 עם 2 כבלים במרכז הרכב.
  6. תתחדש ונראה עבודה יפה. לא חייבים לנסוע כדי לשמוע הבדלים בסאונד של המערכת. כן חייבים לנסוע כדי לשמוע הבדל בסאונד של רעשי כביש. אתה מוזמן להכנס לחתימה שלי לראות בידוד נוסף .
  7. יש לנו מחלוקת מצד אחד (בחליפה הכחולה) אבי 60769 שטוען (ויחסית צודק) לעשות בידוד לדלתות הקדמיות . מהצד השני. (בחליפה האדומה) TOM 22 שטוען (ויחסית צודק) שזה רמקולים מקוריים . ומחוברים לרדיו דיסק. מהצד השלישי (השופט) פותח השרשור מחפש באס עמוק. חודר לעצמות. שאף אחת מהאופציות האלו לבד. לא תביא אותו לתוצאה הזו. אני הייתי מתחיל בהצעה של אבי. מהסיבה שלהזיק זה לא יכול. (זה כן יכול טיפה לייבש את הסאונד.כי הדלת לא תנגן יותר ) ובמידה והתוצאה לא תהיה טובה (ולהערכתי היא לא תהיה) יותר להתקדם לשלב הבא. (למרות שכאשר הוא עושה בידוד. הוא כבר יכול להתקין רמקולים חדשים) להתקין מגבר לרמקולים. ואז להחליף לקומפוננט בריא יותר. תמשיך לקרוא בכיוון. ותחזור אלינו.
  8. אתה בסוג של בעיה. כי להוסיף סאב. בלבד לא יפתור לך את הבעיה. כי עדיף לך מגבר גם לרמקולים. שאז יהיה ניתן לכוון אותם גם יותר טוב. ובנוסף. אתה צריך להוסיף מנחת / פרוססור לקבל את היציאת סאונד מהמכשיר המקורי ( אני מעריך.) וכיוון טוב. עכשיו. לפני שניכנס להמלצות חסרות טעם. של עשרות חברות. ומאות דגמים. ומחירים ועוד. תעשה חיפוש בפורום. תקרא טיפה בFAQ. ותחזור. גם ככה אין לך לאן ללכת לגבי תקציב לא מוגבל. אנחנו כאן יכולים בקלות להגיע לך לתקציב של 15 אלף שקל. אתה זורם?
  9. 10 שנים זה מכובד ביותר אני בקרוב 17 שנים עוד שנה ונוכל לצאת לשתות בירה
  10. כלי חשמלי לא נטען. אחרי יבוש של מספר ימים בחום (שמש/תנור/וכו) אמור לעבוד בסדר במידה ולא חובר לפני לחשמל. סוללות נטענות יש סיכוי גדול שימותו בקרוב / מתות מפריקה וקורוזיה
  11. טוב. שרשור שלי (: (: (: בקצרה. השארתי לפני כחודש את הרכב עם אור פנימי קטן דולק ויצאתי לחופשה. חזרתי אחרי כמה ימים לבית. הרכב מת! 2 המצברים מתים הקדמי - מצבר שנרכש אצל צ'מפיון (בין כ 3 לפחות ) והאחורי - אופטימה צהוב נקנה בתחילת 2012! הרב מודד מראה 2 וולט בערך. זה אומר מצברים מתים ! לרוב הם לא חוזרים לחיים אחרי דבר כזה. המצבר הקדמי כבר חצי שנה ידוע כעומד למות. חיברתי מטען מצברים לרכב. כל מצבר קיבל מטען לבד. לקח יומיים. ושניהם חזרו. (חלקית) הקדמי כבר היה עייף. הרגיש שקשה לו להניע. האחורי גם עשה טיפה הרגשה של קשה. ומאז כל יום שאני לא נוסע לעבוד. בערב מחבר מטען. שבבוקר הרכב יניע בכיף. שבוע שעבר. הקדמי מת. כמהשעות ללא מטען. ואני לא מצליח להניע. על הדרך גיליתי שהמצבר האחורי שרף את הפיוז בטחון. ובגלל זה היה לו קשה להניע לי את הרכב (החלפתי את הפיוז לחוט עבה שמקצר את החיבורים) אחרי ההחלפה הרכב חזר להניע סבבה. אבל עדיין. יש לי מקדימה מצבר מת. היום אחרי שבוע של חיפושים. והתלבטות לגבי להביא מחו'ל (בגלל הזמן. ושאין לי רצון להיות תלוי בכבלים, ובאנשים בוא תניע אותי) הגעתי לישראל ג'וניור. ששלח אותי לחבר שלו. שדאג לי למחיר טוב על המצבר. ובסוף היום קניתי מצבר ג'ל S&S 70A של בוש. מחיר רגיל סביב 1050 שקלים. -+ עכשיו בואו נראה איך יהיה. נ.ב. לגבי החוט שהחלפתי כרגע. הזמנתי מחו'ל פיוז חדש במקום ה100A שהיה שם. הזמנתי 250A. שיעמוד בכבוד בהתנעה של הרכב. (במידת הצורך נביא גם 300-400 עם צריך)
  12. אני יגיב רק על חלק אחד. החוסר רצון שלך לדבר על איטום. לא מדובר על פירוק כל הרכב. והשקעה של עשרות אלפי שקלים. מדובר על לתת טיפה יחס לדלת מאחורי הרמקולים הקדמיים. העלות היא זניחה יחסית סביב הכמה מאות שקלים בודדים. כי גם כך הדלת חלקית כבר מפורקת. בשביל ההתקנה של הרמקולים. התוצאה. שינוי באופי של המערכת. פחות ויברזציות בדלת. פחות עיוות של הרמקולים. רק יתרונות. ביחס להשקעה. אפילו אולי להתקין רק דיפיוזר (אדי) אני בטוח יכול להוסיף
  13. Soundman

    הובלת מקרר בשכיבה?

    אין בעיה להוביל בשכיבה. רק להוציא את כל המדפים והדברים שיכולים לטייל ולהשבר. אחרי שהגיע למקום החדש. להשאיר לעמוד !! ללא חיבור לחשמל לפחות כמה שעות טובות. לתת לשמן לחזור למדחס. אני מדגיש. לא לחבר לחשמל מיידית ! רק אחרי כמה שעות שהוא עומד במקום. !
  14. הייתי מעדיף מגבר טוב ופרוססור או מגבר ו DSP מובנה ולא מגבר ומנחת טיפש הייתי מסתכל לכיוון משומשים ישאיר לך כסף לאיטום. ולתוספות
×
×
  • Create New...