Jump to content

asaf.m

  • פרסום הודעות

    535
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

10 נייטרלי

אודות asaf.m

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    israel
  • תחביבים
    מכור לאנדרנלין

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. פותח השרשור נעלם כמו הלאון טורבו האוטומטית שלו. אגב למי שלא שם לב בסמלון של פותח השרשור יש לאון שחורה השרופה המדוברת כסופה בנוייה קצת יותר חזק מהמקורית ככה שלא הגיוני בעליל לשים על רכב כזה גיר אוטומט שישבר אחרי כמה לחיצות טובות. שלא נדבר על מערכת גז בסטאפ כזה. לדעתי מישהו פה צחק בלי סוף. סיפוריי חארטה במילים אחרות
  2. אין מצב בחיים שתיבת הילוכים אוטומטית ( טיפטרוניק ) של אוודי a3 1.8t הייתה מחזיקה עומס של big turbo. לא ממליצים לשים ציפ׳ על k03s למי שיש התיבה הזו. לראות את הרכב שרוף זה מבאס !
  3. האוטו ב G-dub ( השרוף ) ומשום מה יש עליו big turbo אומנם האוטו שרוף טוטאלית חוץ מהטמבון האחורי, לגביי שיקום - אתה חי בסרט אגב איזו תיבת הילוכים שמת שהחזיקה את העומס של ה big turbo ?
  4. הייתה אצלי תקלה ברכב, התסמינים - -צריכת דלק גבוהה מאד. -פיצוצים בין החלפת הילוכים ( בק פיירים ). -הרכב לא זז, ממש לא זז. -סל"ד מטפס לאיזור ה 1200. ניסיתי לפתור בעזרת - החלפתי חיישן טמפרטורת מים. ניקיתי מצערת. ניקיתי חיישן טמפרטורה יניקת אוויר. ניקיתי מאף. הדבר היחידי שלא מקורי ברכב זה הניהול ( אוודי A3 ), אשר אמרו לי מספר פעמים שהבעייה לא ממנו !, הייתי נעול שהמחשב הבעייתי - אז זהו שהם צדקו זה באמת לא הבעייה ( הבעייה בהמשך ). כלום לא עזר, הרמתי ידיים ונסעתי ל E&A, אלי התחיל לחפור את הרכב, וגילה שהלמדה מתקנת כמו משוגעת באיזור 17 +- אלי הראה לי שהחיישן מאף
  5. בגדול קצת קשה לתקן אבל אפשרי, צריך לפרק את הקורות a b c , תאורה פנימית , ידיות אחיזה בגג, מגני שמש ולקינוח חגורות בטיחות, לאחר שפירקת את כל זה כל הגג ״ריפוד״ יורד מטה ונחשפים לפניך כל הצינורות ניקוז ! אצלי היתה בעיה באחד המחברים בין מסילת הסאן רוף לצינור הניקוז. עבודה מאד קשה ועדיף שיהיה איתך מישהו שמכיר את הרכב. ולגביי הצינורות שיוצאים לך בדלתות הקדמיות אלו הם צינורות ניקוז גם כן של הסאן רוף.
  6. כמו בכותרת k03s לא משחיז ולא מעשן וכמובן בלי חופשים. 2500 ש"ח.
  7. הבורה נמכרה, שמע זה לא משתלם חד משמעי במיוחד שיש עוד רכבים עם מנוע כמו שלך ועם האוטומט שאתה כל כך מבקש . בשורה התחתונה אם קיים מקורי עדיף למכור ולקנות רכב מקורי בלי שינויים למינייהם
  8. אני אנסה להחליף תחנה, הרכב מתודלק ב 98 בלבד. לא יצא לי לנסוע לאחרונה בלילה, אבל אני מעריך שכן מכיוון שאני מתחיל לעבוד ב 5 בבוקר מספיק קר בחוץ. המנוע הנ"ל הוא מנוע מייבוא שהמזרקים שהגיעו עימו לא פורקו מעולם, יכול להיות שיש סתימה באחד מהם ?
  9. שלום לכולם, ישנה תופעה מוזרה בתקופה האחרונה, כאילו הרכב לא מעלה סל"ד כמו שהוא העלה קודם לכן. הוחלפו, מודול הצתה - הייתה בריחת ניצוץ. פלאגים - 5 פלאגים מקוריים. חיישן טמפרטורה - היה ירוק, והוחלף לירוק חדש. MAF - הוחלף. מצערת - לאחר ניקוי וכיול מחדש. פילטר דלק - חדש מקורי, עבר 1500 ק"מ. מה עוד יכול להיות ? סתימה באחד המזרקים ? יש אפשרות לבדוק זאת ? כבלי הצתה ? הרכב גמע 150K . לאמדה ? אולי האקלים ? לפי VAG-COM אין שום תקלה ברכב, מה עוד יכול להיות ?
  10. במקום העבודה שלי מחפשים נהגים אז למעוניינים - דרוש/ה נהג/ת עם רישיון ג עד 12 טון. דרישות נוספות : -הכנת הזמנות במחסני החברה. -ידיעת קרוא וכתוב בעברית - חובה. קורות חיים לפקס - 03-9611934 או למייל - [email protected] תוך ציון קוד משרה -נהג. בברכה אסף.
  11. +1 אני במקרה זה שסרק את הרכב עם VAG COM, ולדעתי הבעיה נובעת מדבר אחד ! התעלקו על אחד הפיוזים הצמודים למצבר במקום על הקוטב עצמו, התקנה לא נכונה של המגבר\ים גורמת לתקלה לצוץ. מקווה ששפכתי קצת אור על הנושא.
  12. תגיד את זה למורה שלי ללשון, ניכשלתי בגדול . אז התשובה שלי ספציפית להשוואה בין GTI ל V5.
  13. רוני, הרשה לי לתקן אותך ( בקטנה ). התיקון באדום. אם נתייחס להשוואה בין GTI ל V5, ההבדל היחידי הוא טורבו ! הרכבים זהים לחלוטין. אז מבחינת התנהגות GTI תתנהג בידיוק כמו V5, מבחינת כוח אין ספק שה 1.8T הוכיח את עצמו כחווית נהיגה בפני עצמה. עוד נקודה למחשבה, ה GTI ( דור 4 ) קלה יותר בחרטום מה שגורם לה להיות בתת היגוי. לעומת זאת ה V5 יותר כבדה בחרטום מה שגורם לה לפנות יותר טוב והזנב שלה יותר שמח ( זו מסקנה שאני הגעתי אליה לבד, יש צדק ? ) בברכת יום טוב.
×
×
  • Create New...