Jump to content

ToSToS

  • פרסום הודעות

    2,891
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

10 נייטרלי

1 עוקב

אודות ToSToS

  • דירוג
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    גבעתיים
  • תחביבים
    אופניים להשקיע ברכב
  • מקצוע
    סטודנט

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. שים לב שבמכסה הימני שמסומן בכחול יש פקק שניתן לשלוף אותו. ניתן לחבר אותו על מנת לאטום את אחד הפתחים של צנרת פליטת הגזים של המצבר שסומנו בשחור. ישנם רכבים שהמצבר מותקן בהם בתוך הקבינה בתא הנוסעים, במידה ויפלטו גזים רעילים מהמצבר הדבר יביא לריחות וגירויים קשים בנוסעים. על כן מקובל לחבר לאחד הפתחים צינור ניקוז שמוציא את הגזים מחוץ לרכב, ואת הפתח השני לאטום בעזרת הפקק הנ"ל.
  2. לא ניתן להזמין בנפרד את הסורג שמותקן על המדף של הסגירה. ניתן להזמין את כל המדף קומפלט. זה לא פשוט להחליפו, יש צורך להוריד את ריפוד הגג. תזהר לא לפתוח את הסאן רוף במצב הזה. הסורג יכול להיתקל במסילות של הגג, דבר שיגרום לסאן רוף לא להסגר. אופיר רודניצקי
  3. כנראה שמשהו זז לך לאחר הפירוק וההרכבה, יכול להיות שאחת הצמות שבתוך הדלת נפגעה מהברגים במהלך הסגירה. אם יש אצלך מרים חלונות בהתקנה מקומית, דבר ראשון היית מעיף אותו ומחזיר הכל למצב מקורי. ברגע שהוא משתבש, הוא משגע את כל העולם ואשתו אך תתחיל מהפיסקה הראשונה שרשמתי. אופיר רודניצקי
  4. [h=2]LEMFORDER[/h] זה הOEM המקורי של הרכב, FEBI ו MYLE הם גם יצרנים וגם מפיצים, כדי לקנות את הסחורה הנכונה מהם צריך להיות מומחה ובעל קשרים עם המפיצים. לעיתים תמצא שם את הסחורה המקורית ולפעמים סחורה ירודה. בתור אדם פרטי שפחות מעורבב עם המפיצים, הייתי קונה בראש שקט LEMFORDER.
  5. ממה שאני ראיתי, בד"כ הכבל נקרע בסמוך לידית המשיכה, תנסה להרים קצת את השטיח או את הפלסטיקה באזור על מנת לראות אם הכל שלם.
  6. האם פתחת והרכבת את אחד הגלגלים, לפני שכל הסיפור התחיל? סגירה חזקה מדיי של ההברגות או מומנט לא אחיד של סגירת ברגי הגלגל בצורה קיצונית יכול לגרום לתופעה כזאת.
  7. לפי מה שאתה מתאר מדובר במגברי המתח של נורות הקסנון, כשהם גוססים הם עושים את התופעה שדיברת עליה.
  8. יכול להיות קשר לערבוב השמן הגה בנוזל הבלם, שבסיסו בד"כ מים. נוזל הגה שמבוסס בד"כ על תוצרי נפט, ינפח את הגומיות אטימה שבמערכת הבלמים, שנמצאות בין השאר במשאבה המרכזית. דבר זה יכול להקשות על לחיצת דוושאת הבלם. במקרה כזה יש צורך להחליף את הנוזל בלם ביחד עם המשאבה המרכזית ולעשות שיפוץ בשאר המכלולים שיש בהם גומיות אטימה שיכולות להתפנפח ולהקרע. אותה תופעה כפי שציין פותח השרשור, יכולה להגרם גם בעקבות כשל במגבר הבלם, או בצנרת הוואקום שאמורה לספק למגבר הבלם את התת לחץ. על מנת שימשוך את הדיאפרגמה שתתגבר את עוצמת הלחיצה על דוושאת הבלם. אופיר רודניצקי
  9. Feredo היא חברה רצינית שמייצרת רפיודת OEM למספר מכובד של יצרנים, בהחלט יש חשיבות לאיכות הרפידה בקיצור מרחק בלימה. המקדם חיכוך של הרפידה משתנה כתוצאה מהתחממותה. ישנם תוספים שאמורים לשפר זאת. מניסיון שלי לאחר אלפי נסיעות מבחן אני יכול להגיד שאני הרגשתי שינוי משמעותי במרחק הבלימה ברכבים שהותקנו בהם צמיגים חדשים וגמישים שאחזו את הכביש היטב לעומת צמיגים בלויים ויבשים.
  10. צריך לבדוק אצלך מה התקלה, לא בטוח שמדובר בDPF סתום, אם מדובר במנועי ה1600 TDI התקלה הנפוצה שם היא בEGR. חבר מכשיר דיאגנוסטיקה ועדכן. במידה והתקלה היא בDPF, ראשית יש למדוד בעזרת תוכנת הדיאגנוסטיקה מה רמת החלקיקים במסנן. מעל רמה מסויימת לא ניתן לעשות את התהליך כתוצאה מאפשרות של התלקחות החלקיקים, בזמן תהליך הניקוי שמבוצע ע"י העלאת טמפ המסנן, בעזרת תזמון ההזרקה. המחשב בודק את תקינות מסנן החלקיקים, בעזרת חיישני לחץ שבודקים את הלחץ בכניסה והשוואתו ביציאה מהמסנן חלקיקים. שים לב שלעתים החיישן הזה מזייף כתוצאה מבלאי או מסתימה בקווי ההזנה של הצנרת בין חיישן הלחץ לממיר החלקיקים. ישנם שתי א
  11. לא מכיר את הרכב של מקס ולא בדקתי אותו, האומנם זה דיי נדיר אבל לפעמים קורה, שבתיבות DSG7 הבוקסת פלסטיק של המוביל שבורר את ההילוכים נשברת. ואז נוצר מצב שהמזלג של בורר ההילוכים לא יכול לתפקד. ראיתי את זה כמה פעמים ספורות אבל קורה.
  12. אהלן חבר, בדקתי ואף הזמנתי לך את הפלסטיקים זה 20 ש"ח לפלסטיק, יגיע מחר
  13. אתה פועל בצורה חכמה ונכונה, תחזוקה כזאת תשמר את הרכב ותאפשר אמינות מקסימלית. אני גם שם לב שאתה מחליף חלקים שיש להם נטייה סטטיסית לכשלים, שבמוקדם או במאוחר ברור שהם יכשלו. בין השאר אני מאמין שקראת את הטבלה תחזוקה שהכנתי בזמנו
  14. היי כשהפולי-קלאצ' גמור הוא נתפס ואז ישנם גם רעידות חזקות בשינויי מהירות של המנוע. זה מודגש מאוד בתחילת נסיעה או כאשר משלווים להילוך דרייב, רבים נוטים לטעות באבחון ומפרשים את הרעידות שנוצרים בשילוב לדרייב כבעיה מהגיר. ישנו גם רעש של גרגור מאזור האלטרנטור וכמובן שבין השאר רואים את מותח הרצועה קופץ יותר מהרגיל.
  15. מחשב בקרת האקלים ברכב מנתר עשרות חיישנים של המערכת, במידה ואחד החיישנים נותן סיגנל שהוא מחוץ לספציפיקציה מערכת בקרת האקלים תפסיק את פעולת המדחס על מנת להגן עליו. באחוז גבוה מהפעמים המערכת לא תיתן על כך קוד תקלה וידרש תהליך דיאגנוסטיקה ע"י מומחה לרכבי VAG לאיתור התקלה.
×
×
  • תוכן חדש...