
Max.M
-
פרסום הודעות
9,830 -
תאריך הצטרפות
-
פעילות אחרונה
-
אם זה 2.4 אקו-טק , והשרשראות ומותחנים הוחלפו והמותחן החיצוני בגב המנוע . שווה מאוד לבדוק שהכל הורכב כראוי ( כיסוי סעפת פליטה, מותחן אביזרים, תושבת מנוע ימנית) . אם תעלה סרטון, יהיה הרבה יותר קל .
-
אוקיי, תבצע LIVE DATA על המודולים . תקרא נתונים בחי , כך תוכל לקבל תמונת מצב על איפה ה "שכל" שמשבש מערכות .
-
תתחיל מלנתק את המולטימדיה, כל המחברים שלה . לא רק לנתק ממקור מתח .
-
לבדוק אצל בעל מקצוע . אתה יודע לפרק מכלולים דוגמאת מצתים כדי לבדוק אותם? יודע לקרוא FUEL TRIM ? אם כן, זו התחלה טובה .
-
התקנת לבד מולטימדיה? תואם מקור? עם "שליטה מההגה" ?
-
אני לא צריך את הפירוש 😉. גם מודול ABS לא תקין עלול לגרום לזה, גם הארקה לקויה למודול . צריך לבדוק בצורה מעמיקה. בתור נסיון לעזור לעצמך - בדוק לאחר מה התופעה החלה ? לאחר החלפת מכלול מסוים? לאחר התנעה עם כבלים? הותקן אביזר כלשהוא ברכב ? (מולטימדיה)
-
חיישן גלגל פגום - יבלבל את כל המודול EBCM . נשמע כמו אבחנה שגויה מהיסוד. שים לב שכל חיישן ברכב הנ"ל יבלבל את קריאת הנתונים ויתן לך Invalid serial data . חיישן גלגל פגום - או הקריאה ממנו יכולה גם לנבוע ממודול ABS תקול . האם התחברתם ל LIVE DATA? לקרוא נתונים בחי מהחישן גלגל אחורי ימין? * בדיקה קטנה ב DIY - האם הקונקטור תקין ? מתי התופעה החלה ? האם המצבר תקין?
-
תבדוק צינורות חימום שמתחברים לקיר אש, זו מחלה של הדגם הנ"ל . ניתן להחליף רק את המחברים המהירים.
-
לבלמים קדמיים אין צורך במכווץ, מברג ארוך יעשה את העבודה .
- 3 תגובות
-
- 1
-
-
שים לברגים של הקאליפר, העליון שונה מהתחתון .
-
התראת מפלס נוזל קירור נמוך, אופל אסטרה 2014, 1.4 טורבו
Max.M פרסם הודעה בנושא של salalha טכני, אחזקה וטיפולים
יש חוסר במערכת הקירור, אוויר דוחף אץ הנוזל למעלה ונראה כביכול שאין חוסר . -
אמבולנס זה מאתגר? חכה שתראה אותי עם הקאוואליר
-
חיישן ואקום שיושב על הצינור למגבר בלם.
-
אז בעצם התקלה היא לא של הרכב אלא מעשה ידי אדם?