Jump to content

Max.M

  • הודעות

    9,831
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

6,949 צפו בפרופיל

הנקודות של Max.M

כותב הרבה. מאוד.

כותב הרבה. מאוד. (12/14)

12

מוניטין

  1. 0522405174 יגאל . בחור מעולה, שירות דרך נייד . והמון נסיון עם רנו.
  2. אם זה 2.4 אקו-טק , והשרשראות ומותחנים הוחלפו והמותחן החיצוני בגב המנוע . שווה מאוד לבדוק שהכל הורכב כראוי ( כיסוי סעפת פליטה, מותחן אביזרים, תושבת מנוע ימנית) . אם תעלה סרטון, יהיה הרבה יותר קל .
  3. אוקיי, תבצע LIVE DATA על המודולים . תקרא נתונים בחי , כך תוכל לקבל תמונת מצב על איפה ה "שכל" שמשבש מערכות .
  4. תתחיל מלנתק את המולטימדיה, כל המחברים שלה . לא רק לנתק ממקור מתח .
  5. לבדוק אצל בעל מקצוע . אתה יודע לפרק מכלולים דוגמאת מצתים כדי לבדוק אותם? יודע לקרוא FUEL TRIM ? אם כן, זו התחלה טובה .
  6. התקנת לבד מולטימדיה? תואם מקור? עם "שליטה מההגה" ?
  7. אני לא צריך את הפירוש 😉. גם מודול ABS לא תקין עלול לגרום לזה, גם הארקה לקויה למודול . צריך לבדוק בצורה מעמיקה. בתור נסיון לעזור לעצמך - בדוק לאחר מה התופעה החלה ? לאחר החלפת מכלול מסוים? לאחר התנעה עם כבלים? הותקן אביזר כלשהוא ברכב ? (מולטימדיה)
  8. חיישן גלגל פגום - יבלבל את כל המודול EBCM . נשמע כמו אבחנה שגויה מהיסוד. שים לב שכל חיישן ברכב הנ"ל יבלבל את קריאת הנתונים ויתן לך Invalid serial data . חיישן גלגל פגום - או הקריאה ממנו יכולה גם לנבוע ממודול ABS תקול . האם התחברתם ל LIVE DATA? לקרוא נתונים בחי מהחישן גלגל אחורי ימין? * בדיקה קטנה ב DIY - האם הקונקטור תקין ? מתי התופעה החלה ? האם המצבר תקין?
  9. תבדוק צינורות חימום שמתחברים לקיר אש, זו מחלה של הדגם הנ"ל . ניתן להחליף רק את המחברים המהירים.
  10. לבלמים קדמיים אין צורך במכווץ, מברג ארוך יעשה את העבודה .
  11. שים לברגים של הקאליפר, העליון שונה מהתחתון .
  12. יש חוסר במערכת הקירור, אוויר דוחף אץ הנוזל למעלה ונראה כביכול שאין חוסר .
  13. Max.M

    נהג אמבולנס בנס הרים

    אמבולנס זה מאתגר? חכה שתראה אותי עם הקאוואליר
  14. חיישן ואקום שיושב על הצינור למגבר בלם.
×
×
  • תוכן חדש...