Jump to content

Uri.Sa

  • פרסום הודעות

    7
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

0 נייטרלי

אודות Uri.Sa

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ראשון לציון
  • איזה רכב יש לך?
    אופל אסטרה 2011 האצ'בק 1.6

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. הגדלתי לעשות יותר מזה. החזרתי לשבוע שלם את המערכת המקורית וגם לאחר איפוס תקלות לא השתנה כלום.
  2. התקנתי עם חבר, תואם מקור, עם שליטה מההגה. plug & play בלי לחתוך כבלים.
  3. לפני כ-7 חודשים הוחלף סליל ההגה כי הכפתורים שעל ההגה והצופר לא עבדו לאחר כחודש או חודשיים צצה הבעיה עם ה-esp וזמה מה לאחר מכן בעיה עם ההגה אח"כ התקנתי מערכת מולטימדיה.
  4. לא התחברתי ל-live data על פניו נראה שהקונקטור תקין, ניסתי לנקות אותו כמיטב יכולתי. קבעתי כבר להחלפת החיישן השבוע. התופעה החלה לפני כחצי שנה+- לאחרונה (חודש) החלפתי מצבר 60 אמפר של בוש s4004 לאחר שיטוטים ברשת מצאתי מה היא כל תקלה B1405-05 Control module voltage reference output 2 circuit - High voltage/open Ambient Light/Sunload Sensor 12V Reference U152D-00 LIN Bus 2 lost communication with device 13 Automatic Gearbox Change Lever U1538-00 LIN Bus 3 lost communication with device 8 Window Switch - Driver C0710-71 Steering Position
  5. אשמח לקצת עזרה יש ברשותי אופל אסטרה 2011 האצ'בק 1.6, עשתה 160,000 ק"מ לפני זמן רב נדלק לי נורת ה-ESC (esp) ברכב ולאחרונה גם נורת ההגה נדלקה. לפני שבועיים הכנסתי את הרכב למוסך מורשה של אופל, לאחר בדיקה קצרה נאמר לי שזה תקלה בחיישן סיבוב ההגה, ביקשתי שיחליפו (עלות של 1,600 ש"ח). לאחר המתנה של יומיים עד החלק הגיע למוסך, הכנסתי את הרכב למוסך ביום שלמחרת מוקדם בבוקר לאחר כשעתיים התקשרו אליי ונאמר שהחלק הוחלף ומה שהיה אצלי לא היה תקין, נאמר לי שיש גם תקלה חשמלית במשאבת ה-ABS ואם אני רוצה שיבדקו את זה, הודעתי שכן יבדקו, שוב פעם המתנתי יומיים עד שהחלק יגיע למוסך, הפעם הרכב ישב במ
×
×
  • תוכן חדש...