אחרי שנתיים ללא טסט רכב מיושן אמור לרדת מהכביש עקב תקנות תעבורה.
אמרו לי גם פעם שאחרי זה האגרות מפסיקות להצטבר.
עדיין לא שמעתי על זה ממישהו שעבר זאת בעצמו נשמח לעדכון בפוסט הזה.
ברור שאם יש אגרות שלא שולמו הרבה ליפניי שניהיה רכב מיושן הם נשארות.
לדעתי 8 צילינדר סטנדרטי או 6 צילינדר סטנדרטי ההבדל בדלק הוא זניח אולי הבדל של עוד ליטר לכול 7 ק"מ.
אז אם יש לך 8 צילינדר זה עדיף מבחינת ערך הרכב והזריזות כשתירצה.
יש לי אלקמינו 79 5 מקומות ישיבה זקוקה לפחחות וצבע ב 22000 ש"ח.
מישל עם כל הכבוד לזה שהרכב מניע הייתי מחליף ל 8 צילינדר לא חייב עצבני אפילו 5 ליטר ייראה שם טוב והרכב יהיה יותר כייפי.
יש לי 2 מנועים כאלו שדורשים טיפול, תבחר 1 ואני אתן לך ב 500 ש"ח אני מאמין שתסתדר איתם לבד.
אלברטו אל תיהיה כזה נחרץ אנחנו במדינת ישראל ואני לא הצלחתי להעביר אופנוע אספנות בעלות.
נשאר עוד 3 חודשים שיעבור 3 שנים ואז אוכל להעביר בעלות.
לי זה לא משנה אז כבר אחכה.
היום פקיד מטומטם במשרד הרישוי חולון הוציא לשני רכבי אספנות רישיון עם בדיקת מעבדה.
גם לאחר הסברים לא הסכים לשנות ולנסות להוציא שוב.
המנהלת הייתה עסוקה לכן צריך להגיע ביום אחר וליפול על פקידה נורמאלית.
אני מוכן לעזור בכייף בחלקים שיש לי אם זה יהיה אל קמינו.
ויש לי קצת.
לדעתי מה שאלירן אומר נכון.
רכב כזה אחרי שיפוץ בעזרת תורמים ובעלי מקצוע מתנדבים לא יעבור את 20 אלף.
רכב כזה מביא כ 40 אלף לכן הרעיון נכון.