Jump to content

youval11

  • פרסום הודעות

    534
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות youval11

  • דירוג
    Bosch diagnostic

צפיות אחרונות בפרופיל

2,668 צפו בפרופיל
  1. במידה ואתה רוצה את ה MK1 של הדגם - שנת 81 במצב מדהים,יש לי כיוון בשבילך - אני בטוח שאתה מחפש בגלל איזה רגש אישי את המודל הספציפי - אבל במידה ומעניין אותך אשמח לעזור - אוטו באמת במצב חדש והמחיר בהתאם - לא זול כלל ובטח לא למחפשי מציאות ,מבין מה יש לו ומבקש מחיר גבוה הבחור
  2. בעשר שנים האחרונות אני חיי עם מכוניות מעל גיל 20 כדיילי לכל דבר - אוהב את האופי של המכוניות הישנות יותר . לאישה יש אוטו חדש ואמין שמשרת אותנו כמשפחה לטיולים ויציאות - אבל כדיילי אני לא מתחבר ומקפיד להחליף מדי פעם את שלי ,וזה טוב גם לנפש. עד לפני 6 שנים הייתי עם גולף GTI מודל 1987, ואז עברתי ל E39 ידנית מקורית - והיום אני עם פיאט קופה ליום יום . E39 זה אוטו נהדר מכל הבחינות - לגבי הגיר האוטומטי אני לא יודע להגיד - במידה ותמצא אחת ראויה לא שבורה ולא מגורזנת שווה לשלם עוד כמה לירות שתחסוך בהמשך ובטח תקבל במכירה ,המחירים שלהם למטה וזה הזמן לאסוף כמו שאומרים. הטיפולים גם במידה ולא תעשה ל
  3. הלקוח לא תמיד צודק - למרות הפתגם השטותי והמפורסם שעשה פה נזק לכמה דורות קדימה - הלקוח לא תמיד צודק - אבל הלקוח תמיד לקוח ולפעמים נותני שרות שוכחים את זה - יכול להבין את התסכול שלו שמוציא 200.000 פאקניג אלף שקלים - ומקבל אוטו תקול שמפרקים לך מול העיניים . לא מבין את התרעומת על זה שהגיעו לפשרה והוריד את הפוסט מהרשת - מה ציפתם עבור מה עשה את כל הבלגן הזה - הצליח לו - ואז הוריד .
  4. הכל אפשר - רק שיש מחיר עלות תועלת - זה לא אוטו שאני חושב שעלות הסבה הגיונית בו מכל בחינה
  5. פשוט וקל צאו מהמספרים והמודלים של פעם - כל הרכבים היום גדולים ומגושמים יותר - ולכן מוסיפים דגמים חדשים ומספרים נוספים סדרה 2 החדשה - זהה בגודל ל 3 קופה הישנה והטובה שכולנו זוכרים - E30 E36 סדרה 2 גראן קופה - זהה בגודל כמעט ל 3 ארבע דלתות הישנות יותר סדרה 3 החדשה - זהה ל 5 הישנות בגודל - ואפילו גדולה ורחבה מהן סדרה 5 החדשות - זהות ל 7 הישנות בגודל עיצוב ופאר. סדרה 7 - כבר כמעט לא רואים על הכביש חדשות וזה מסביר הכל . לי בעיקר יש בעיה עם המנועים שנשמעים כמו מכונת תפירה . זה שעברו להנעה קדמית בגדול לצרכן הבסיסי לא אומר כלום- רק נקווה שלא יהרגו לגמרי את רוח המותג ויהפכו ל VW מש
  6. אתמול ב חצות טלפון מהילד שאומר שבאמצע נסיע הגיר נכנס למצב N - נדלקת מנורת אזהרה והאוטו לא נוסע . נסעתי לבדוק ובאמת אין תגובה בגיר והאוטו על זז - מה זה אומר בגיר רובוטי ? למי מומלץ לפנות ? עלות משוערת ? האוטו עם 107000ק"מ מטופל בחברה
  7. היבואן בארץ חזק מאוד במזדה העולמית אני בטוח- ישראל שוק קטן אבל לא בשביל מזדה בכמות המכוניות שמוכרים ומכרו פה - לא שמזדה זה יונדאי או טיוטה בעולם מסביב ולא עומדים בביקושים - היה מבקש עוד 30 מכוניות בשנה - שזה סדר גודל של סוכנות משנה בעיר בינונית אני בטוח שהיה מקבל בקלות ובהנחות שלא חורגות מהנחות שמקבל על כל האחרות שקונה מהם -זה כסף קטן להתווכח עליו שקונה אלפי מכוניות בשנה לריב על הנחה ל30 מיאטות - ביחס לכל ה 3 ו 6 שמכרו פה לאורך השנים ,וביחס לאוכלוסיה אין עוד הצלחה כזו למזדה בעולם . קשור רק ביבואן שבע שלא צריך להתאמץ היות והחוסר תחרות בארץ עושה אותם עצלנים ואת הלקוחות לטרדנים, אז ע
  8. חוץ מהתמונות הכל פחות מהיר נוח וידידותי למשתמש - דורש לעבוד עם העכבר כל הזמן - לדעתי ברגע שיבחנו את זמן השהייה הממוצע באתר של מבקר - וזה הדבר השני שבודקים אחרי כמות כניסות , יבינו את גודל הטעות בשינוי - היה מעולה קודם - פשטות זו לא מילה גסה באתרים מהסוג הזה בטח שעובדים - לפעמים זה הגאונות שלהם - מתוחכמים לא חסר - תסתכלו על " קרייגלייסט " - הכי פשוט ולא יומרני בעולם - ועובד הכי טוב שיש - לדעתי ממש פגעו בחווית השימוש באתר - לי לפחות .
  9. יבואן שהרס את המותג - במידה וזה היה המותג/המוצר הסוכנות היחידה שלו בטוח שלא היה מתנהג ככה ,גם ברמת המחיר וגם ברמת השרות אח"כ. מדיניות ממשלתית שיוצרת חוסר תחרות בשוק -לאסור יותר מחברה אחת ליבואן , רוצים תחרות אמיתית זו הדרך - ותפסיקו להגיד שמגלגלים אלינו את ההוצאות הנמוכות בגלל שמיצגים יותר ממותג אחד - יצרן שכנראה לא מעניין אותו ממש השוק המקומי ולכן לא מחליף יבואן לארץ - מותג כזה חזק בעולם ,לא עושה כלום ולא ממש מזיז לו השוק הישראלי .
  10. יש לי יונדאי I30 של אשתי מודל 2014 עם גג זכוכית - ברכב שלי אני קושר מעל הגג את הסאפ עם רצט ומותח חזק - במידה ועושה את זה חזק עם מזרון ספוג למטה ישר על הזכוכית - מה הסיכוי שהגג מתופצץ - או חייב גגון?
  11. איזה כיף של טיול רז - כמו תמיד כותב יפה ברור ונותן תחושה כאילו אנחנו חלק מהטיול. פורשה - כבישי נהיגה בגרמניה - מי צריך יותר .
  12. כמי שעושה את הבדיקות האילו מעל 20 שנה אני חייב להודות שרוב האנשים מודים לך שאתה אומר להם שהראייה נחלשה וחובה להרכיב בנהיגה -לא כולם מרגישים בירידה בראייה ובצורך בהרכבה בזמן נהיגה חלק לא ממש רוצים ,אבל מבינים שעכשיו זו חובה ואין להם ממש ברירה כי רשום ברישיון - נהגי משאיות שהוציאו רישיון בגיל 20 בגיל 45 לא עוברים בדיקה לא פעם - ורק המחשבה שהחברים נוהגים רכב של 8 טון ולא רואים טוב ולא היו נבדקים במידה ולא היו חייבים שווה את חובת הבדיקה . מצחיקים אותי החברים פה שכותבים אחריות הנהג - אז בואו נבטל גם את הינשוף - אחריות הנהג לא לשתות ולנהוג. בדיקת צמיגים לא אחריות הנהג. בדיקת ברקסים לא אחריו
  13. שר התחבורע ביטל את התקנה שמחייבת נהגים מעל גיל 40 בזמן חידוש רישיון לעבור בדיקת חדות ראייה ועמידה בקרטריונים לנהיגה בטוחה- כאופטומטריסט שמעביר בדיקות רישיון ישנם מעל 15% נכשלים בבדיקה שרובם מודים לך על זה שלא ידעו ומהווים סיכון לעצמם ואחרים,אסור להם לנהוג בלי עדכוו מרשם או הרכבה של משקפיים בזמן נהיגה . נהגים מקצועיים הדרישה מחמירה יותר בבדיקה- ובשינוי התקנה נוצר מצב שלא יבדקו מגיל 18 שעשו רישיון עד גיל 65 - מסכן את כולנו . לא מצליח להבין את זה שאוטו עושה טסט כל שנה - נהג פעם ב 50 שנה . זה שאין משטרה על הכבישים - עכשיו גם יותר נהגים שלא רואים -מסוכן ועצוב. מבחינתי שהבדיקה תעשה במשרד
  14. למה לא מדברים על הטורבו 2500 סמ"ק שהיה ב XT וב STI שהיה הולך ראש מנוע ב 60000 ק"מ. הלך לי מנוע ב 60.000 ק"מ בפורסטר טורבו - הוחלף מנוע לחדש מהקופסא, ואז שוב ב 100.000 . הסתבר שהיה בעיה במנוע 2500 טורבו שלהם
  15. הבחור גמיש - הזדמנות לרכב אספנות מיוחד ויחיד במחיר כניסה לא רע
×
×
  • Create New...