Jump to content

nathun

  • פרסום הודעות

    271
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

98 נייטרלי

אודות nathun

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

1,640 צפו בפרופיל
  1. מסכים איתך, אבל אני מבין את פות"ש בוא לא ניהיה תמימים יש יותר מדי נהגים בארץ שלא רק שלא יתנו לך להשלב אלא ממש יאיצו כדי שזה לא יקרה. מי לא מצא את עצמו בסיטואציה שהוא עובר לנתיב ימין אחרי עקיפה כדי לתת לממהרים לעקוף - ואז החזרה לנתיב שמאל היא כמעט בלתי אפשרית, הנהגים לעולם לא יתנו לך להשתלב חזרה לשמאל ואתה יכול למצוא את עצמך תקוע נצח (לפחות 2 דק ).... זה גורם לדעתי לשני דברים בעייתיים: 1. אנשים נדחפים לשמאל כי הם כבר רגילים לזה שלא נותנים להם להשתלב בניחותא 2. יש כאלה שמראש ממשיכים לשייט להם בנתיב שמאל בלי לחזור לימין מחשש ש"יתקעו" שם
  2. @אורי מ. ו @sperial כנראה לא היה מובן שזו הייתה הערה סרקסטית... לצערי הגישה של הרבה אנשים בארץ היא כזו: אם אין אכיפה והמעשה לא מסוכן (לפחות על דעת עצמם) אז פשוט עושים אותו.... רוכבי אופניים חשמליים (רובם) מצטיינים בגישה הזו.
  3. ** לא יודע אם זה מתאים לפורום הנוכחי - אם לא מוזמנים להעביר ** שלום חברים, יש לי התלבטות קשה ואשמח לשמוע את דעתכם. יש לנו (זוג+1) סיטרואן C4 דיזל 2011 שכבר עברה 170K ק"מ - האמת אחלה אוטו, נוח מרווח חסכוני מאד. בגדול אני אוהב את הרכב חוץ מהעובדה שהוא דיזל ולפחות חצי מהנסיעות שלנו הן עירוניות. בנוסף השנה היו טיפולים מאד יקרים - גם יחידה פנימית של מזגן וגם אינג'קטור תקול. ולאחרונה גם לפעמים בנסיעות בין עירוניות נדלקת אזהרה על המסנן חלקיקים - כנראה בגלל ריבוי הנסיעות העירוניות. ובכללי התחושה היא שיכול להיות שאפשר להמשיך לסחוב איתו עוד 2-3 שנים בלי תקלות אבל גם ייתכן ש
  4. תרשה לי לחלוק עליך לגבי ה"מתאבד". הוא מבצע את חיתוך התנועה הנוסעת בצורה איטית, שקולה ומחושבת תוך ידיעה ברורה שהמכוניות יתנו לו זכות קדימה, וכמובן חשוב מכל הוא יודע שזה מותר, כלומר אסור אבל עם 0 אכיפה....
  5. הבנתי אותך, אכן מקרה מצער של בבון מצוי. אבל קשה לי להאמין שיש לך כאן קייס רציני... בכל מקרה תעדכן אם יש התפחויות
  6. מממ אני לא רוצה לבאס אבל ממה שאני הבנתי בסרטון - אתה חושד שהשריטות הן מהעקיפה המהירה שלך, נכון? אם כך אז אתה עקפת אותו בצורה די אגרסיבית (מוצדק ככל שיהיה) ולכן הפגע וברח הוא באשמתך לא? אמנם זה יותר קל להגיד מאשר לעשות אבל ממליץ לך בחום לנסות לשחרר ולשכוח מהמקרה....
  7. האמת שלא ציפיתי לכ"כ הרבה כניסות למוסך, גם אם הן תקלות מינוריות. להיכנס פעם בשנה למוסך בנוסף על הטיפולים השגרתיים עם רכב חדש מהניילון - לא ברור לי למה אתה "מניח שמוניטין האמינות של טויוטה דיי מצדיק את עצמו".... גילוי נאות: אני ממש לפני קניית רכב יד2 - אאוריס/פריוס/קורולה הן האופציה המועדפת - אבל נראה שהן לא מבטיחות לי הימנעות ממוסכים
  8. אין אודיו אז קשה לשפוט - אבל נראה שהוא חמור אמיתי.... אבל למה עקפת אותו? ובסרטון זה גם נראה שקצת באגרסיביות בן אדם כזה ברור שזה מעלה לו את העצבים... אני פשוט הייתי עוצר בצד ל2 דק או לחילופין לוקח פנייה אחרת שאני לא צריך ומחכה שהבבון יתרחק.
  9. מסכים עם @sperial , מנסיעותי באירופה לא זכור לי יותר מדי שוליים - להיפך! כבישים בצפון אירופה ואוטובאנים בגרמניה הם בעלי שוליים צרים ביותר - ולמרבה ההפתעה גם נטולי רכבים שעוצרים בשוליים (למעט מקרים חריגים ביותר) . לדעתי באופן פרדוקסלי - שוליים רחבים כמו שיש בארץ דווקא מעודדים את "תרבות השוליים" - מתי לאחרונה נסעתם בכביש בין עירוני בארץ ולא ראיתם רכב בשוליים?? אם כבר יש לתכנן יותר תחנות עצירה כמו שיש בשפע באירופה כל כמה קילומטרים בודדים. שילוב של תחנות עצירה רבות ושולים צרים יגרום לנו לשנות את תרבות השוליים הנוראית ולהמשיך לנסוע עוד 3-4 ק"מ לתחנת העצירה הבאה... באופן כללי גם הת
  10. מקפיץ ומצטרף לבקשה לחוו"ד על סובארו אימפרזה החדשה...
  11. וואלה! טוב שאתה אומר. גם אני במצב דומה לזה של פות"ש (למבד הנסועה הגבוהה) וגם חשבתי על הג'אז. אם לא ג'אז אז מה עם אאוריס? i30 ? קאיה סיד?
  12. עשיתי בעיניים אצל דוקטור הירש https://www.enaim.co.il/רופאי-הבית-של-רשת-עיניים?gclid=CjwKCAiAq8f-BRBtEiwAGr3DgUHoCzT7p3gDtF3bd7nhiqwEKTUw_2tlUK1C9vwDT-3nvxA2ORrTYhoCfc0QAvD_BwE
  13. כשעשיתי רשיון לפני כ 20 שנה היו לי משקפיים. כמה שנים אחרי עשיתי ניתוח לייזר ומאז אני בלי משקפים... זכור לי שאי שם אחרי הצבא עשיתי בדיקת ראיה לצורך רשיון על אופנוע אבל משום מה זה לא התעדכן במחשבים של משרד התחבורה ועד היום רשום לי ברשיון שאני חייב משקפיים - למרות שאני נוהג בלי משקפיים כי אין לי... עד כמה זה קריטי? האם אתם ממליצים לי ללכת להתעקש על זה ולעשות בדיקת ראיה שוב ולשנות את זה?
  14. הייתי גם הייתי. אבל בניגוד אליך החלום שלי לא היה רכב. רכב מבחינתי זה כלי שצריך לקחת אותי מנק' א לב' בעלות-תועלת שמתאימה לשלב בחיים/יכולת כלכלית. אז קניתי פורד פיאסטה ב 7000 שח שעשה את שלה במשך 3 שנים. לכן במצבך הייתי בכלל קונה אופנים חשמליות טובות או קורקינט חשמלי טוב. רכב זה הוצאות. והרבה. קח בחשבון שמעבר לרכישה עצמה יש עלויות של לפחות 1500 ש"ח בחודש על ביטוחים, טיפולים, דלק וירידת ערך. בנוסף ככל שהרכב יקר יותר המרכיב של ירידת הערך גדל.... בנוסף אתה משלם ריביות על ההלוואה... אני הייתי מחכה לסוף הלימודים. אל תדאג אתה מהנדס אז גם כשיהיה לך רכב משפחתי - תמיד תוכל לקנ
  15. וואהו זה גאוני כמה שזה מנגנון פשוט!! רק תיקון קטן - זה לא ש"הגלגלים ניצבים ב90 מעלות לקרקקע" אלא זה שציר הסיבוב של הגלגלים נמצא ב 90 מעלות לקרקע -> מה שגורם לנקודת המגע עם הקרקע להיות בקו ישר עם ציר הסיבוב -> ולכן בעת סיבוב של הרכב הכוח הצנטריפטלי (שפועל על נק המגע בין הצמיג ולכביש) לא מפעיל מומנט שיסובב את הגלגל חזרה מכיוון שהוא עובר דרך הציר. ולהיפך ברכבים בהם ציר הסיבוב מוטה - זה כורם לכך שנק המגע עם הקרקע והכוח הצנטריפטלי לא יעברו דרך הציר ולכן גורמים למומנט סיבוב שמחזיר את הגלגלים כאשר הרכב מסתובב.
×
×
  • תוכן חדש...