Jump to content

laplug

  • הודעות

    44
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    בית שמש
  • איזה רכב יש לך?
    סיטרואן גראנד פיקאסו 2017, 2.0 טורבו דיזל / סיאט ארונה 2021
  • תחביבים
    חדר כושר
  • מקצוע
    Data Scientist

צפיות אחרונות בפרופיל

338 צפו בפרופיל

הנקודות של laplug

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

21

מוניטין

  1. קיצר מבחינתך האופנוען תמיד אשם במקרה הזה. לא אתווכח כי אין לי הבנה מספיק בחוק הסיבה העיקרית שלא רציתי להתעסק עם זה כי זה יעלה לי כנראה יותר כסף/ זמן ועצבים מאשר פשוט לתקן את זה בעצמי- וכנראה שצדקתי- פתרת לי את הדילמה, תודה
  2. לפי דעתי צריך פה בוחן תנועה. צריך להבין אם האופנוע שמר מרחק, האם הוא זגזג (ולכן היא לא ראתה אותו במראה), באיזה זווית ובאיזו מהירות הוא נסע כשהוא יצא לעקיפה (ולכן האם היה לו בכלל סיכוי לעצור בזמן גם אם היא אותתה), באיזו מהירות היא סטטה שמאלה מי סטה שמאלה ראשון- שום דבר לא ברור פה. @m3x7r3m3 קשה לי להבין איך אתה מגיע למסקנות בלי לדעת את המקרה לפרטיו. אני לא מכיר אתה החוק ברמה שאתה מכיר, אבל בא נגיד שהאופנוע עשה הכל ע"פי תקנה 47 ד' ואז הנהגת פתאם שברה שמאלה (נגיד שהיא אפילו אותתה) באופן שלנהג האופנוע לא היה מספיק זמן תגובה לעצור- האם גם אז הוא אשם? אני חושב שרב הניסתר על הגלוי פה ויש לנו גרסא רק של אחד הצדדים. בלי קשר, היה לאישתי מקרה די דומה לפני איזה שנה וחצי והשרשור הזה גרם לי לתהות אם כדאי לפתוח שרשור חדש בנושא. בגדול- אישתי עצרה להולך רגל במעבר חציה. הבן שלי שישב מאחורה משום מה החליט לפתוח את דלת ימין (מאז שמתי נעילת ילדים). בדיוק באותו רגע הגיח אופנוע מימין (עקיפה מימין במעבר חציה תוך כדי שהולך רגל בא לחצות) ונכנס לה בדלת האחורית וגרם לנזק שאני מעריך בין 2K-3K ש"ח. האופנוען עצר לרגע ואז נסע בלי להשאיר פרטים- נראה לי שאישתי מההלם גם לא ביקשה אותם. יש לי מצלמה קידמית שקלטה את לוחית הרישוי אבל לא את התאונה עצמה (כי זה קרה מאחור). החברת ביטוח שלי אמרה לי שהיא לא רוצה להתעסק עם זה כי זה אופנוען ובטח אין לו ביטוח ולא ברור מי אשם. האם כדאי לי לפתוח שירשור בנושא ולהתעסק עם זה או לשכוח מזה?
  3. עליך נאמר "נוח לכעוס וקשה לרצות, רשע" (מסכת אבות, ה',י'א) 😄
  4. כל הדיון הזה על להוריד את העיניים מהכביש לכמה שניות הזכיר לי את הסרטון הזה
  5. אף פעם לא נהגתי ברכב יפני, אבל מהתמונות של @m3x7r3m3 - זה נראה רכב מאוד פרקטי שמבין את צורכי הנהג. נהגתי בהרבה אירופאיות- וזה נראה בהחלט שבאירופה מתעסקים בעיקר בעיצוב ומנימליסטיות במקום בפרקטיקליות. הייתה לי פעם פיקנטו וגם אצלה המסך (למרות שזה היה מסך של טטריס) היה בשדה הראיה החוצה והכפתורים היו הרבה יותר נוחים לתפעול. החלפתי אותה בסיאט ארונה ואין לי כפתור בהגה לענות לפלאפון 🤯- כאילו מה לעזעזל חשבו לעצמם המהנדסים של סיאט? (ועל הגרנד פיקאסו כבר אין צורך להרחיב)
  6. יצא לך פגז. מה הבעיה במה שאתה כבר משתמש?
  7. לי יש גראנד פיקאסו 2017 והמסך מגע איטי בצורה מוזגזמת. זה מאוד לא נח לדלג בין המסך של המולטימדיה למסך של המזגן תוך כדי נסיעה כאשר מהירות התגובה זה בערך שניה-שתיים. מה שלא נח גם שצריך לקלוע בול עם האצבע לכל מיני מקומות במסך (ודירבלק עשית טעות)- מה שנחסך עם כפתורים פיזיים. זה גורם ליותר מדי זמן שצריך להוריד את העיניים מהכביש לפי דעתי. אולי המחשבים של סיטרואן השתפרו מאז, לא יודע. וסתם מעניין שמתוך 7 הדגמים (הפרטיות) שסיטרואן מוכרת בארץ- 6 מתוכם SUV- אומר הרבה על השוק בארץ
  8. לא יכל להתוכח עם זה. לא יודע מה הוא ראה או לא, או האם זאת אשמתו או לא אם הוא לא שם לב למה שעושה רכב מלפניו במשך איזה חצי דקה. אני רק חושב שאפשר להגיד את זה פחות או יותר על כל טעות בכביש שצולמה ע"י מצלמה - "אתה חכם בדיעבד, לי לא הייתה מצלמה"- לא יודע אם זה תופס בבית משפט. אתה מניח שהוא לא ראה, ואני לפי איך שהוא נוהג ואיך שראיתי נהגים אחרים שנוהגים באופן דומה, מניח שהוא סתם ערס שהאגו שלו מסנוור לו את ההגיון. לסיכום-ברשותך, נסכים שלא להסכים- כי הוויכוח הזה הפך לסתם ספקולציות
  9. לפני שנה וחצי בערך. אישה שפתאום נזכרה שהיא נוסעת בנת"צ החליטה להעיף אותי מהנתיב Untitled Project.mp4
  10. איך זה בדיוק נקרא לחפש צרות? לאורך כל הסרטון הייתי בנתיב שלי (בסרטון הראשון) והמשאית פשוט נכנסה לי לנתיב. בסרטון השני הייתי במעגל תנועה והאוטובוס כמעט הרג אותי. אתה סתם טרול בקיצור
  11. אז אתה רוצה להגיד לי שהיית נוהג כמוהו? הרי זה מתכונת ברורה לתאונה- כל מי שעיניו בראשו הרי מבין מה יקרה אם הוא יעשה דבר כזה. זה כמו להצמד מאחורה לנהג שכל הזמן בולם בפתאומיות- גם אם הוא נוסע לאט בנתיב השמאלי, או לעקוף נהג ותיק מימין (כמו בסרטון למעלה)- זה נקרא לחפש צרות- בלי קשר לכמה אתה צודק והנהג השני לא.
  12. אני לא מנסה להצדיק את המיצובישי. אני רק אומר שהמאזדה הוא המיץ של הזבל- בלי קשר לעבירה שעשה המיצובישי.
  13. המאזדה הלבנה אשמה לא פחות. היא גם עמדה בנתיב הימני מאחורי המיצובישי. זאת אומרת שלמיצובישי הייתה זכות קדימה על פני המאזדה. ובמקום לתת לה להשתלב (למרות שהמיצובישי אותתה שעה ונתנה זכות קדימה לכל הרכבים בנתיב השמאלי), המאזדה החליפה לשמאלי בפתאומיות בלי לאותת, ונתנה גז - הכל בשביל לא לתת למיצובישי להחליף נתיב. הרי הוא לא ידע שהמיצובישי רצתה לפרסס אלא סתם ניסתה לפנות שמאלה.
  14. תגובה יפה של השוטר. דבר אחד זה לברוח מהתנגשות, הרבה יותר קשה אבל לא לאבד שליטה על הרכב בסטיה כל כך פתאומית ובמהירות כזאת
  15. תשמע, לא רוצה להעליב, אבל כשמדובר על אדיבות, אז כל הסטיגמות שמדביקים פה לנשים בדרך כלל גם מדביקים לנהגי רכב ציבוריים - כמו אוטובוסים, מוניות. או נהגים מקצועיים בכלל - כגון נהגי משאיות. עוד לא שמעתי על בנאדם אחד שיכל להגיד מילה טובה על נהגי אוטובוסים או מוניות- כולל אני שהעלתי פה 2 סרטונים שכמעט הרג אותי אוטובוס ולאחר שבוע נהג משאית. וגם מנסיון שלי אני יודע שגם נהגי אוטובוס וגם נהגי מוניות לא יודעים שיש דבר כזה איתות, תמיד נכנסים לנתיב באלימות וגורמים לבלימות פתע אצל נהגים אחרים, הרבה פעמים חוקי תנועה אצלהם זה רק המלצה. והכי חשוב, רק אם תעיז להעיר להם- התגובה שתקבל זה או קללות או מכות ולעולם לא הודאה באשמה
×
×
  • תוכן חדש...