Jump to content

deltaHF

  • פרסום הודעות

    1,706
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

46 נייטרלי

אודות deltaHF

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ראשל"צ

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אני חושב שזה תלוי לאיזה "קבוצה" הוא משתייך. אם לקבוצת "כל עוד זה נוסע אל תגע" אז כנראה שלא. אם הוא בפראיירים אז בהחלט יש סיכוי כזה. בשני המקרים לדעתי זו גם פונקציה של כמה זמן הוא מתכנן להחזיק ברכב. ד"א, כשאני מטפל ברכב בצורה פדנטית (ואני לא מחשיב את עצמי פדנט) אני לא עושה זאת למען הקונה הבא אלא בשביל החוויה שלי מהאוטו כל עוד הוא בבעלותי. מעבר לזה, אני מניח שאקבל על זה ריקושטים ואני סבבה עם זה, מתקבל הרושם שאנחנו לא בפורום חובבי רכב. יותר לכיוון "פורום הסולידים/חשבשבת". אם חובבי רכב רואים רק מספרים או בתפיסה שלהם "*ין אני אשקיע כי גם ככה מי שיהנה מזה זה בעל הר
  2. מי שמבחינתו רכב זו קופסה שחורה שתפקידה לקחת אותו ממקום למקום, לא משנה איך היא עושה זאת, כאשר מדד "התקינות" מסתכם ב- נוסע או לא נוסע, זה גם כנראה מי שמתאפשר לו/מעדיף להחליף רכב כל פעם שנגמרת האחריות. מי ששייך לקבוצה הנ"ל ואין לו היכולת להחליף לרכב חדיש כל פעם, במקרה הטוב מקבל חווית נסיעה פחותה ממה שהרכב שלו יכול להציע (רועד יותר, רועש יותר, חלק יותר וכו'), במקרה הפחות נעים מוציא לא מעט כסף על תיקונים ומגיע למסקנה שאין מה לעשות כי רכב בן 7 זאת כבר גרוטאה שעשתה את שלה. מי שמקפיד לטפל בצורה "פראיירית" או "פדנטית" תלוי את מי שואלים, לרוב יהנה מרכב שתכונותיו עדיין קרובות לאלו שהיו לו כאשר
  3. לגבי המשענת, כרגע יש כבר כמה שפנו. במידה ולא תמסר אעדכן 😊
  4. משענת יד אוניברסלית עם תא איחסון. מתיישבת בתוך מחזיק כוסות שבין המושבים. מצב מצויין, היתה אצל אבא שלי באוטו אבל מפריעה לו (ידני). איזור נס ציונה/רחובות.
  5. מצרף את הפוקוס למתמודדות. כרגע ההיצע קטן מאוד אז אמשיך לעקוב. הגיעו גם במרכב סטיישן במקרה? מנוע 2 ליטר אטמוספרי עם גיר ידני היה מסדר אותי יופי 😊
  6. הסוזוקי לדעתי נופלת חזק בסעיף ה-"נעימה". עיצוב הפנים, החומרים, הבידוד הלוקה וגיר 4 הילוכים מרגישים כשייכים לעשור אחר. בטח כאשר משווים לאחרות פה ברשימה. זה בכל אופן הרושם שנחרט בי מנסיעה באחת כזו. אוטו שכל בוקר שתתישב בו, קצת תתבאס. עידכון מהשטח: הוולוו v50 כבר לא רלוונטית 😔
  7. האמת שלא נתקלתי בלוח במגאן 2 ליטר. מה פספסתי? מה שמפריע לי במקרה הזה הוא הגיר הרציף שהוא סוג של נעלם. אי אפשר לאבחן מה מצבו ולמיטב ידעתי הוא אינו בר שיפוץ/אמינות השיפוץ מוטלת בספק. אם למישהו יש מידע לגבי עלויות של החלפת גיר אני אשמח להכיר. פלואנס נופלת עקב היותה סדאן. לפעמים אני צריך להעביר דברים בעלי נפח גדול לכן הדרישה ל5 דלתות. את הסיאט אני לא ממש מחבב אבל אציץ גם לגביה בלוחות. הוולוו מעניינת! מהזיכרון נדמה לי שמדובר על שילוב מנוע-גיר אמין שעובד יפה יחד. במחיר הזה היא לא ממש אטרקטיבית אבל אנסה לתאם לראותה. תודה! סובארו פשוט לא אוהב. ללא סיבה מסויימת. הכלב
  8. כן, רשמתי שגם הC4 מתמודדת. עם ה308, באופן אבסולוטי המחיר אטרקטיבי. הבעיה לדעתי של מוכרים פרטיים היא שגם ככה לכולן יש עבר ליסינגי, לכן אין להם יתרון משמעותי לעומת לובינסקי טרייד או דומיהם בקטע הזה. ומהצד השני אם המחיר שמציע מוכר פרטי כמעט זהה לזה שמוצע במגרש, ולמוכר פרטי עלי לשלם את כל הסכום בבת אחת לעומת מגרש שיכול להציע פריסה מסויימת ואחריות (גם אם בעייתית), אין סיבה לרכוש ממוכר פרטי. הסיבה היחידה לדעתי במקרה הזה לרכוש ממוכר פרטי היא רק אם המחיר נמוך באופן משמעותי מהמגרש. אולי זו הסיבה שיש הרבה רכבים שתקועים בלוח כבר חודשים.
  9. 3 דלתות כבר לא ממש מספיקות לי. הגיע הזמן להתברגן או להתבגר ולעבור לרכב 5 דלתות. התנאי ל5 דלתות הוא עקב צורך ברכב פרקטי שבתנאי היום-יום לא חייב להיות בעל תא מטען גדול, אבל במידת הצורך ניתן לקפל בו מושבים וליצור נפח הטענה גדול. לכן האצ'בק או סטיישן (ליפט בק גם הולך). צריך להיות מרווח באופן מספק - לרוב לזוג + כלב גדול. לעיתים 4 מבוגרים. "נעים" - הכוונה לא לאחד שעושה לך נעים 😉. שיהיה נוח, שקט ומאובזר יחסית (אחרי שמתרגלים לבקרת אקלים ובקרת שיוט, קשה לחזור אחורה). חשוב שהרכב יהיה בעל עלויות אחזקה סבירות. גם אם יש מחלות ילדות, שיהיו ידועות ופתירות בסכומים הגיוניים. למשל שרשרת תיזמ
  10. אני רק יכול להוסיף לגבי הMii, שלא מזמן רכשנו כזאת לאבי כרכב "לעבודה ובחזרה", שהציפיות ממנה היו מאוד נמוכות. הרכב מאוד הפתיע אותי בהרגשה שהוא נותן. ממש לא מרגיש פחית שימורים, נוח גם בנסיעות ארוכות, שקט בניגוד לרושם הויזואלי שמתקבל ממשטחי הפח החשופים והרכב הקטנטן. המזגן מעולה, שוב בניגוד לחששות ממיקום פתח המיזוג המרכזי, וההרגשה הכללית שהוא נותן היא של רכב אמיתי ולא צעצוע. מדובר על גירסאת ה75 כ"ס ידנית שמאפשרת אחלה קצב נסיעה וללא מאמץ. גם במהירות של 120++ בכביש 6 הרכב מרגיש מעולה, משרה ביטחון ולא מתאמץ. כן בסרק מורגש שזה 3 צילנדר ויש מעט ויברציות, האיבזור לא קיים מעבר למינימום הנדרש (מ
  11. מי שכבר עובד עם השואב של קרשר, כאשר אתם שואבים נוזלים, אתם משאירים את הפילטר המקורי? ראיתי שנמכר פילטר ספוג במיוחד לשאיבה רטובה. השאלה האם הוא באמת דרוש?
  12. יש שירשור שרץ עכשיו שבו חבר פורום משפץ גיר dsg בבית. למיטב ידעתי אין שום בעיה בתחזוקה של גיר כזה.
  13. צמיגים חדשים להתקין מאחורה. לנהג הממוצע קשה יותר ללהתמודד עם היגוי יתר מאשר עם תת היגוי.
  14. עדיין מתארגן לקראת הניקיון היסודי. הAPC שיש לי הוא של שופרסל. מעולה בניקוי אבל פחות נעים בריח. זה עושה אחלה עבודה בניקיון הראשון שאני עושה אחרי רכישת הרכב, עכשיו הייתי רוצה משהו נעים יותר. סיבוב קצר באוטוסטור ואלה המוצרים שנראו לי מתאימים: קצף ניקוי ריפודים של סונקס, יש לו גם גרסת אקסטרים. STP טאף סטאף - קלאסיקה מהעבר. קצף ניקוי Meguiar's deep cleaning. יש גם חומר יעודי של קרשר שאפשר לשים במרסס. מה אומרים המומחים?
  15. שני שירשורים טריים שנראה לי יתנו לך מספיק מידע:
×
×
  • Create New...