Jump to content

deltaHF

  • פרסום הודעות

    1,715
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

59 נייטרלי

אודות deltaHF

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ראשל"צ

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. בסה"כ אם הרצועה החדשה תוכיח את עצמה כעמידה בהתאם לשגרת הטיפולים המעודכנת (החלפה כל 6 שנים / 100K קמ'), אני לא רואה בזה שום בעיה. זה אינטרוול החלפה סביר לגמרי, יש רכבים בעלי שרשרת תיזמון שמצריכים החלפה באינטרוול דומה. כל זה בתנאי שהיא באמת לא תתפורר בטווחים קצרים יותר. וכל נושא החלפת השמנים פעם ב20K-30K ק"מ הוא בדיחה עצובה לטעמי. זו שגרת טיפולים שמתאימה למי שמחזיק רכב 3-4 שנים גג ומעיף אותו.
  2. מעניין מה שונה במנוע 1.2 האטמוספרי שלא נכלל בריקול.
  3. לא משהו ספציפי אבל במעקב אחרי: 1. סקודה יטי 1.2 ידני 2. קשקאי 1.6 ידני 3. קקטוס 1.2 טורבו ידני 4. 308 סטיישן ובגדול לא נעול, אם אתקל במציאה כלשהי אולי אלך על משהו לא מהרשימה. מתלבט גם לגבי דאסטר בנזין אבל לא יודע אם אני אצליח לחיות עם העליבות שלו בפנים הרכב. אולי רק אם אמצא 4X4 שמור מאוד במחיר טוב זה יכפר על פנים רכב עצוב מאוד 😉
  4. מזמן לא עידכנתי שזה סממן טוב בגדול 😉. אנחנו על 98K ק"מ, בקרוב נחליף קידומת ל100 ויהיה טיפול תקופתי אז עידכון נוסף בקרוב. באחד השירשורים בפורום המליצו ליצור קשר עם היבואן לברר האם בוצע לרכב עידכון תוכנה שאמור לטפל אולי בתיכנון לקוי של לחצים בסעפת היניקה, מה שבתורו יכול לגרום לתופעה של צריכת שמן מוגברת. אבדוק את הנושא ואדווח בעידכון הבא. גם הפעם הדיווח משעמם יחסית: -הפירלי שאיתם קניתי את הרכב כבר היו יבשים למדי, לכן באוגוסט/ספטמבר הורכבה רביעיית פאלקן ZE910 במידה המקורית 205/55/16 שעלות של 900 ש"ח כולל כולל. מידה זולה מאוד מסתבר. -מי שעוקב אחרי השירשור אולי זוכר שפגעו לי
  5. זה תלוי גם בסוג הרעש שאתה מנסה להעלים אויותר נכון תדר. טיפול בתדרים נמוכים שונה מטיפול בתדרים גבוהים. אולי להציע לילד של השכנים לקנות אוזניות גיימיניג?
  6. כלב זאת חיה ולחיה יש אינסטינקטים שאילוף לא תמיד יכול להתגבר עליהם ב100%. לכן לדעתי גם אם כלב מאולף מאוד אתה לא באמת יכול לצפות את ההתנהגות שלו בכל סוגי המצבים. אם הוא ירגיש מאויים, הוא יגיב. לא ברור לי האומץ שיש לאנשים לשחרר את הכלבים שלהם ללא רצועה. אני אומר את זה בתור בעלים לכלבה שאומנם ברישיון לא מוגדרת כמסוכנת אבל בפועל מעורבת עם פיט, שבחיים לא יורדת מרצועה במקום שהוא לא מגודר ומיועד לזה. קרה לנו לא מעט שכלב משוחרר רץ אלינו בצורה מאיימת, והכלבה שלי שהיא סופר עדינה, ממושמעת, שכל הילדים בשכונה שואלים מתי היא יוצאת לטייל כדי ללטף אותה, מיד נכנסת למוד קרב. לפעמים יש בעלים שאפילו "מגדילים"
  7. אנסה לבדוק את הנושא. תודה! ככה זה בעלות על רכב צרפתי, כשהכל בסדר את נלחץ 😂
  8. בתור בעלים לרכב שנכלל בקבוצת הסיכון עלי לברר מול קרסו לגבי העידכון לECU? האם זה משהו שטיונרים יכולים לתת לו מענה? כרגע מתקרב ל100k קמ, טפו טפו טפו ללא צריכת שמן בין הטיפולים (כל 10k).
  9. לפני שרצו לעשות איטום, בדקו ניקוזים? דבר ראשון לבדוק ניקוזים בתחתית השמשה, ניקוזים של הסאנרוף ובאותן שנים לא מעט וואגיות סבלו מחדירת מים מהדלתות לשטיח הרכב. גם פה קודם לוודא ניקוזי דלתות פתוחים ובמידה והם לא סתומים לפרק דיפון דלת, מתחתיו יש פח שצריך לפרק ולאטום מחדש עם סיליקון/rtv מתאים.
  10. אולי אתה צודק. הן יושבות בלוח ללא תזוזה, יכול להיות שבאמת מה שיעשה הבדל זה בדיקה פיזית של הרכב כדי שהמוכר יראה שיש רצינות ואז יהיה פתוח להצעה שנראת תחילה רחוקה מהמחיר שקבע ביד 2. אומנם פרקטי מאוד אבל אוברקיל מבחינתי. אני עדיין לא בשל למיניוואן 😉 גם הגיר הרציף, כמו שהזכרתי קודם, הוא די גורם פוסל. אי אפשר לבדוק את המצבו ולא ברור לי עדיין האם בר שיפוץ ובמידה ומשופץ מה אמינות השיפוץ. שקלתי קולאוס בשלב מסויים והגיר הוריד אותי ממנו.
  11. אם כבר העלו את שירשור הברלינגו של בוקי. זאת אחלה דוגמה לרכב עבודה שטופל כמו שצריך, ובניגוד לתדמית העדינה שיצאה ל1.6hdi לעומת ה2hdi הישן יותר, הראה אמינות מצויינת. בוקי תקן אותי אם אני טועה, ה1.6hdi היה רגיש לבוצה וסתימת מעברי שמן מה שהיה גורם לטורבואים למות מוקדם ובמקרים מסויימים גם מנועים? החלפות שמן בתדירות גבוה ביחס להנחיית היבואן ושימוש בפילטרים ונוזלים מאיכות טובה, בשילוב עם נהיגה נכונה, הביאו את הברלינגו שלך לק"מ מאוד מאוד מכובד ללא בעיות משמעותיות כמדומני? אולי באחזקה עלה טיפה יותר (חלפים באיכות טובה מול הכי זול שיש ותחזוקת שבר), אבל הרכב כנראה לא נתקע, לא הפסיד ימ
  12. אני חושב שזה תלוי לאיזה "קבוצה" הוא משתייך. אם לקבוצת "כל עוד זה נוסע אל תגע" אז כנראה שלא. אם הוא בפראיירים אז בהחלט יש סיכוי כזה. בשני המקרים לדעתי זו גם פונקציה של כמה זמן הוא מתכנן להחזיק ברכב. ד"א, כשאני מטפל ברכב בצורה פדנטית (ואני לא מחשיב את עצמי פדנט) אני לא עושה זאת למען הקונה הבא אלא בשביל החוויה שלי מהאוטו כל עוד הוא בבעלותי. מעבר לזה, אני מניח שאקבל על זה ריקושטים ואני סבבה עם זה, מתקבל הרושם שאנחנו לא בפורום חובבי רכב. יותר לכיוון "פורום הסולידים/חשבשבת". אם חובבי רכב רואים רק מספרים או בתפיסה שלהם "*ין אני אשקיע כי גם ככה מי שיהנה מזה זה בעל הר
  13. מי שמבחינתו רכב זו קופסה שחורה שתפקידה לקחת אותו ממקום למקום, לא משנה איך היא עושה זאת, כאשר מדד "התקינות" מסתכם ב- נוסע או לא נוסע, זה גם כנראה מי שמתאפשר לו/מעדיף להחליף רכב כל פעם שנגמרת האחריות. מי ששייך לקבוצה הנ"ל ואין לו היכולת להחליף לרכב חדיש כל פעם, במקרה הטוב מקבל חווית נסיעה פחותה ממה שהרכב שלו יכול להציע (רועד יותר, רועש יותר, חלק יותר וכו'), במקרה הפחות נעים מוציא לא מעט כסף על תיקונים ומגיע למסקנה שאין מה לעשות כי רכב בן 7 זאת כבר גרוטאה שעשתה את שלה. מי שמקפיד לטפל בצורה "פראיירית" או "פדנטית" תלוי את מי שואלים, לרוב יהנה מרכב שתכונותיו עדיין קרובות לאלו שהיו לו כאשר
  14. לגבי המשענת, כרגע יש כבר כמה שפנו. במידה ולא תמסר אעדכן 😊
  15. משענת יד אוניברסלית עם תא איחסון. מתיישבת בתוך מחזיק כוסות שבין המושבים. מצב מצויין, היתה אצל אבא שלי באוטו אבל מפריעה לו (ידני). איזור נס ציונה/רחובות.
×
×
  • תוכן חדש...