Jump to content

deltaHF

  • פרסום הודעות

    1,732
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

deltaHF שיחק אותה בתאריך ינואר 29

התכנים של deltaHF היו האהובים ביותר!

מוניטין

89 נייטרלי

אודות deltaHF

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ראשל"צ

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. גם אצלי לא קורה, תוודא שהצינור מחובר כמו שצריך למחברים עצמם ושאין נזק לאורך הצינור. נשמע שיש לך שאיבה של אויר איפשהו לאורך הצינור ולכן הוא לא שואב את המים.
  2. השירשור הזה עדיין חי אז בתור מי שפתח אותו לפני שנתיים, מרגיש שמחובתי לעדכן. גם אצלי הפלסטיק של החיבור לצינור נשבר מעט, לא השפיע על התיפקוד אבל הוספתי איזולירבנד ליתר ביטחון. בינתיים הוא ממשיך לתפקד אצלי ללא בעיות, והסוללה (כשהיא תקינה,מסתבר שזה לא טריוויאלי) מתפקד הרבה מעבר למצופה. אף פעם לא נתקעתי בגלל שנגמרה לי הסוללה גם לאחר שטיפת שני רכבים ברצף. מים לעומת זאת נגמרים הרבה יותר מהר 😉 אני עדיין חושב שזה פיתרון מעולה למי שאין מקור מים וחשמל זמינים. נראה שיש עכשיו עוד כמה דגמים חדשים בשוק, אחד מהם של שיואמי שנראה מאוד קומפקטי אבל לא התעמקתי. ברגע שיש גישה לחשמל אז הפי
  3. שרשור שאולי יכול לעזור לך קצת מההתלבטות שהיתה לי. אני קניתי בסופו של דבר לנובו P53. אני עדיין סטודנט ולא יצא לי לעבוד על פרוייקטים מאוד גדולים או מורכבים ואין לי איך להשוות לחלופות אחרות. מה שכן אני יכול להגיד שמי שאצלינו בלימודים נאלץ לעבוד עם "שולחן עבודה מרחוק" יש לו המון סבלנות. יש חברים שהמחשבי הגיימינג שלהם מתמודדים אחלה עם הדרישות שהוצבו מולם עד כה ויש כאלה שחווים תקיעות ואי יציבות. חווית השימוש מאוד חלקה ויציבה, לא מרגיש שהמחשב מתאמץ במיוחד, יש הרבה חיבורים, מקלדת מלאה ונוחה למדי (לפחות בשבילי) וכו'. עד לא מזמן באמת נאלצתי לעבוד עם המסך של הלפטופ ולפני כחודש הוא חובר למסך
  4. לפני כשנה רכשנו לאבי סיאט מי ידנית עקב צורך ברכב שיביא אותו לעבודה וחזרה + קניות לפעמים (סדר גודל של 20 ק"מ ביום). אני עשיתי עבורו את סינון הרכבים ומבחינתי כל המתמודדות היו קופסאות שימורים. כלומר, אפס ציפיות. אמין, עם מזגן תודה. הסיאט מי הפתיעה אותי מאוד בנוחות הנסיעה, ברמות הרעש (הרכב הרבה יותר שקט ממה שהיית מצפה מרכב עם פח חשוף), הכל מהודק, לא מקרקש ומרגיש מאוד מוצק. גם המנוע בגירסאת ה75 כ"ס מספק יכולת תזוזה לא רעה והרכב אפילו די מהנה לנהיגה לדעתי. בקיצור אותי הוא הפתיע ממש לטובה ואכן נרכשה כזו. יש להם בבית סוזוקי ספלאש ואת הסיאט המדוברת, הסיאט חד משמעית רכב נעים יותר לכל
  5. ממליץ על אוטוסטור בחולון. יוודא שהשמן עומד בתקנים הנדרשים ויציע פילטרים מקוריים או תחליפיים ברמה גבוהה.
  6. לא נוהג להמליץ על המגאן מכיוון שיש סימן שאלה מסויים לגבי המנוע (רינגים-אכילת שמן) ואני לא יכול לחתום על האמינות שלה למרות שאני בעלים של אחת. אבל היות ושקלת את הקליאו אני ארשה לעצמי בכל זאת להציע לך לבדוק אותה כי סה''כ נשמע שהיא עונה יופי לצרכים שלך ולדעתי הן נמכרות קצת מתחת ל30 נכון להיום.
  7. תבדקו שהחיבור מהיר של הצינור (הפלסטיק) לא התפורר. אצלי הוא התחיל להתפורר מה שגרם לזה שברגע שהצינור היה ריק ממים והיית מפעיל, הוא היה יונק אויר מהאיזור הלא אטום בצינור ולא היו מגיעים מים/היה לוקח להם הרבה זמן להגיע עד המכשיר עצמו. קצת שיפצור למחבר עם איזולירבנד פתר אצלי את הבעיה וככה הוא ממשיך לעבוד לי מעולה. נשמע דומה למה שאתם מתארים אז המלצה שלי לבדוק את אטימות הצינור.
  8. גורם לפלסטיקה הצרפתית המושמצת ב306 שלי (לשעבר) להשמע איכותית בצורה בלתי נתפסת פתאום! בת 20 כשמכרתי אותה, ללא שום סימני בלאי בדשבורד עקב חשיפה לשמש 🤔
  9. מה לגבי BRZ? לא יודע כמה ריאלי להכניס מישהו למושב האחורי אבל אולי שווה לבדוק.
  10. התפרסמה פה בפורום 208 דיזל גם כן. אמנם 2016 אבל עם ק''מ דומה אם אני זוכר נכון. אולי שווה לבדוק אותה (על פניו במודעה נשמעת טוב) ואולי לקנות במחיר אטרקטיבי יותר. *אין לי שום קשר ישיר, עקיף או מרוחק לבעל הרכב הנדון.
  11. רכישות שהיו חסרות הגיון מבחינת הסביבה אבל לי הרגישו דווקא מאוד הגיוניות 😈. הראשונה היתה 106 ראלי דור שני, מונמכת, מוקשחת, רועשת, מושבי אימפרזה,סטראטים, פאוורפלקס, סמי סליקס ומזגן אלכס אורגינל קופא. ועם הרכב הזה היו תקופות שנסעתי 30-40K ק"מ בשנה! רוב האנשים היו מוכנים להנפיק לי תעודת דביל רשום 😂. אחרי זה הגיע אחד החלומות שלי - 306GTI שנת 2000 ששוב, עבורי היתה הדבר הכי הגיוני שיכול להיות. אחרי ה106 הספרטנית, ה306 הרגישה לאקשורי. מאובזרת, שקטה, מבודדת וחזקה. היתה אצלי מעל 7 שנים ונמכרה בגלל החלטה הגיונית. בדיעבד מצטער שמכרתי אותה. אם הייתי עומד בפני אותה החלטה היום, הייתי משאיר אותה כדי
  12. במידה ופותח השירשור לא התבאס סופית, אני ממש אשמח אם יפתח שירשור חדש שיהיה נקי מכל ההטפה הפיננסית ויתעסק בחיים עם הרכב הזה, תקלות, חוויות ועלויות. אולי יתן לי פרופורציה כמה אני צריך להכין בשביל בהמה דומה (החולשה שלי היא ספציפית לE53 עם טורבו דיזל עדיף מתוח ).
  13. הוא לא הוכיח שום דבר. פשוט נראה שיש לו ידיים, הוא עוסק במכונאות ברמה כזו או אחרת והוא מתכנן לטפל ברכב לבד. אז כן הוא יכול להראות שאולי השד לא נורא כל כך עבור מי שמטפל עצמאית. והוא יכול להכנס להוצאות ענקיות ולגור באוהל עד גיל 50 בגלל שהוא קנה X5 כשהיה בן 24. אבל אף אחת מהתאוריות הנ"ל לא הוכחה עדיין כנכונה. אז הטענות שלך הן ספקולציות באותה מידה כמו שלי, רק שאתה בטוח שהדרך שאתה סולל היא הדרך הנכונה היחידה כי הוייז מכוון את כולם לשם כברירת מחדל.
×
×
  • תוכן חדש...