הבעיות הן פחות במנוע אלא יותר בתחזוקה של המסביב (שגורמות לבעיות במנוע):
טיפולים בזמן או לפני הזמן (כל שנה או כל 10-12 אלף ק"מ ולא כל 15+ כמו שהרבה נוטים לעשות ברכבים האלו, במיוחד אם הן יוצאות ליסינג וכדומה).
מערכת קירור - תחזוקה ובדיקה שלה כל הזמן, רכיבים מפלסטיק שנוטים להיהרס בטווח של 4-5 שנים בערך באיזור ה 40-60 אלף ק"מ.
אלה יכולים לגרום למנוע להיהרס כמובן.
הגיר עצלן ולא אוהב להוריד הילוכים, מה שגורם למדי פעם להיות במהירות נמוכה על הילוך גבוה, לחיצה על הדוושה לא תמיד מורידה הילוך וגורמת עומס על הבוכנות, מה שיכול להוביל להרס הבוכנה ואלו הבעיות העיקריות ברכב הזה.
מה שכן - בגלל הבעיה הזו במנוע, אופל שינו את תקן השמן לכזה שמכיל יותר קלציום, והיום החובה של השימוש במנועים האלו הוא שמן מסוג DEXOS 1 GEN 3, או לכל הפחות DEXOS 1 GEN 2, שני אלו שמנים טובים מאוד למנוע הזה וממליץ לך לבדוק טוב מאוד שהרכב טופל כראוי עם השמנים הנ"ל בלבד.
לא DEXOS 2 ולא DEXOS 1 הרגיל, רק GEN 2/3.