Jump to content

maxkid88

  • פרסום הודעות

    82
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

9 נייטרלי

אודות maxkid88

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. כן, רק שחשוב לבדוק שלא נגרם נזק מזה שלא הוחלפה הרצועה עד עכשיו…
  2. מכיר פיג'ו סיטרואן? אז אותו דבר... אופל שייכת כיום לקונצרן psa, כל רכבי הקונצרן יושבים על אותה פלטפורמה..
  3. להתעקש זה לא המילה הנכונה פה לפי דעתי, נתנו לך הנחה יפה... תנסה להוציא מהם כמה שאפשר, אבל חבל להפיל עסקה על טיפול חינם או מרים שמשות... ובתקופת האחריות אתה לא חייב לטפל במוסך היבואן, אלא בכל מוסך מורשה משרד התחבורה, אך מומלץ לטפל במוסך היבואן לפחות בתקופת האחריות.
  4. יש לך לא מעט אופציות, יאריס, ג'אז, קיה ריו, סוזוקי סוויפט, יונדאי i20.. אם אתה רוצה משהו מעט יותר מהנה ונוח, יש את הפיג'ו 208 (שנתון 2018 ומעלה, ב2017 עוד היו קצת בעיות עם הרצועת טיימינג שצריך לשים לב שהוחלפה) . אתה גם תוכל להסתפק ברכב בקטגוריית מיני, דוגמת הקיה פיקנטו, יונדאי i10, שברולט ספארק, רכבים אמינים מאוד וחסכוניים. בכל מקרה הייתי ממליץ לך לעשות נסיעת מבחן אם יתאפשר, ככה תדע הכי טוב מה מתאים לך.
  5. לא צריך דרישות טכניות, יותר כמו מה חשוב לך מהרכב (מלבד שיהיה אמין כמו שציינת), כמה אנשים יסעו ברכב, מה מטרת הרכב (נסיעות עירוניות קצרות/בין עירוניות ארוכות), האם יש לך צורך באיבזור מסוים (בקרת אקלים לעומת מזגן מכאני למשל), והכי חשוב מה התקציב שלך. לגבי הדינאמיות, זה בעיקר קשור לאם סעיף ההנאה מנהיגה חשוב לך או שאתה מחפש רכב שיביא אותך מנקודה א' לנקודה ב' ופחות חשוב לך איך הרכב מתנהג.
  6. הג'אז רכב מאוד אמין, שומר על הערך שלו יפה מאוד. כמו כל יפני טיפוסי, הוא לא מצטיין בתחום הנוחות (הוא לא רע, פשוט יש טובים ממנו), לא בדינאמיות (אם אתה לא מחפש את זה, זה גם לא יפריע לך), הוא יחסית מרווח בקטגורייה (וגם פה, יש טובים ממנו). אם זה מה שאתה מחפש, יש לך את הטויוטה יאריס גם כן, אותו סגנון. אם תציין מה הדרישות שלך מהרכב יהיה יותר קל להמליץ על חלופות.
  7. תעשה נסיעת מבחן. הקורסה וה208 מאוד דומות (אותה פלטפורמה), בקורסה תהיה לך הנדסת אנוש טובה יותר, אבל מצד שני היא תהיה גם מעט יותר מוקשחת ופחות נוחה בעיר. ה208 מצוינת, יש לא מעט אנשים שלא מצליחים למצוא תנוחת נהיגה נוחה בלי שההגה יסתיר את הלוח שעונים (לי אישית אין בעיה כזו), אני אישית יותר התחברתי אליה, יותר מהנה לנהיגה (גם פחות קשיחה בעיר), העיצוב 2 רמות מעל הקורסה בעיניי (גם בחיצוני ובמיוחד הפנימי). האיביזה לדעתי מעט נופלת מהן במערכות הבטיחות, אבל תהיה מרווחת יותר וגם סחירה יותר בעתיד כנראה (למרות שה208 זה דגם חדש לחלוטין ואין לדעת מה יהיה בעתיד), בכל שאר הקטגוריות מאמין שה208 יות
  8. מה עם יונדאי איוניק? קצת משעמם, אבל יענה לך על כל הדרישות
  9. קח נסיעת מבחן על ה208, ואז קח נסיעת מבחן על הריו... מהר מאוד תרד מהרעיון של הריו... אני גם כן ממליץ בחום על ה208, אבל אני משוחד...
  10. ממליץ לך בחום על ניסאן קשקאי 2013-2014 ידנית. הוא יותר גדול מכל האופציות שציינת, אמין בצורה בלתי רגילה, חסכוני יחסית בדלק… נסה למצוא לך את הגירסא המפוארת עם בקרת אקלים וגג פנורמי
  11. פיג'ו 208 gt line או קליאו rs-line יהיו האופציות הטובות ביותר בקטגוריה לטעמי... לאיביזה יש יתרון אחד ברור, זה הרכב הכי מרווח בקטגוריה, בכל השאר לדעתי הצרפתיות עדיפות
  12. הפיג'ו עולה עליה בכל הסעיפים (חוץ מאולי הנדסת אנוש, שבאופל טובה יותר) החל מעיצוב חיצוני ופנימי, נוחות, איבזור, יכולת דינאמית ועוד... המחיר הגבוה של פיג'ו הוא בגלל שאין גירסאות "פשוטות" יותר, כמו שיש באופל. אם אתה משווה את האופל ברמת הגימור gs-line, המחיר יהיה זהה פלוס מינוס (אם אני זוכר נכון, הפיג'ו ברמת גימור פרימיום זולה יותר, וברמת גימור פרימיום s יקרה יותר ב2000-3000 בערך)... אני אישית התחברתי הרבה יותר לפיג'ו ולכן בחרתי בה, אבל בכל מקרה מכל האופציות שהעלת אין בחירה רעה, כל הקטגוריה עלתה רמה והרכבים ממש מוצלחים, ההבדלים ביניהם מינוריים... את הטויוטה אגב פסלתי כי הפ
  13. הייתי בהתלבטות דומה ממש לאחרונה, רכשתי את ה208 ואני מאוד נהנה מהרכב, רק המחיר לא נמוך בכלל...
×
×
  • תוכן חדש...