Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3779 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רשמתי 3750K.

 

ב12V שזה יכול לעלות כאשר המתח עולה.

 

ונורת אוסרם לא עושה ממש הבדל בינה לבין נורה רגילה.

 

תמיר

  • תגובות 129
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תמיד ידידי, אם אין לך נסיון עם הנורות האלה בבקשה אל תטעה אנשים,נורת osram cool blue כן עושה הבדל והיא 4000K ונורה רגילה היא פחות מ 3000K ויש הבדל בין נורה רגילה לאוזרם, לי יש ברכב osram cool blue וגוון האור שונה מנורה רגילה.

המתח שנורה מקבלת ברכב לא משתנה אז ככה שגם הגוון לא משתנה.

פורסם

רועי,

 

אם לך אין ידע אז אתה אל תדבר סתם.

נורת הלוגן רגילה היא בגוון של 3600-3750 קלווין,הקול בלו\פילפס בלו ויז'ן לא עושות שום הבדל נקודה!

ואני לא מדבר מתמונות אלה מנסיון של כל הנורות הללו.

 

הדיימונד היחידות שנותנות גוון לבן נקי ויפה נקודה!

 

בן.

Got To love It

פורסם

עבדתי בAuto depo בעבר, התקנתי הרבה נורות כאילו. ה4000K לא עושה הבדל, בין נורה רגילה שהיא 3750K ולא פחות מ3000K.

המתח ברכב משתנה בין אם הוא מכובה, לבין אם הוא דלוק, הבדל של 2V.

 

גם שהייתי במשרדי לדיקו היה להם מייצג הבדלים בין נורה רגילה לקול בלו, 4000K ובין עוד אחת סילבר שמשהו, גם במייצג לא רואים הבדל ממש.

 

תמיר

פורסם
רועי,

 

אם לך אין ידע אז אתה אל תדבר סתם.

נורת הלוגן רגילה היא בגוון של 3600-3750 קלווין,הקול בלו\פילפס בלו ויז'ן לא עושות שום הבדל נקודה!

ואני לא מדבר מתמונות אלה מנסיון של כל הנורות הללו.

 

הדיימונד היחידות שנותנות גוון לבן נקי ויפה נקודה!

 

בן.

 

ה cool blue כן עושות הבדל ואני אומר לך את זה כי יש לי אותם.

אני התכוונתי שהמתח לא משתנה בזמן הנסיעה, האם בדקת את המתח בנורות בזמן שהמנוע כבוי? לבין המתח שהמנוע עובד?

פורסם

אתה יכול להגיד,כבר אמרתי שכל הנורות הללו הורכבו והוסרו מהרכב שלי בגלל אי אילו סיבות שונות ומשונות.

בסופו של דבר-ההבדל בין ה3750K שהיה לי לפני והקול בלו שהן 4000K,שום הבדל נקודה!

 

האור שאתה רואה על הדרך לא מתקרב ולא מתיימר להיות לבן נקודה.

 

בן.

Got To love It

פורסם

אני לא מתכוןן להמשיך להתווכח איתך ועם תמיר, יש הבדל, אמנם לא כל כך גדול אבל אל תציב פה עובדות ותטעה פה אנשים, אתה יכול להגיד שלדעתך אין הבדל משמעותי אבל להגיד שאין כלל הבדל זה לא נכון.

פורסם

בן, אני נאלץ לחלוק עליך - Osram Cool Blue בהירות יותר (במעט) מאשר נורות רגילות.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

עשיתם לי חשק לקנות את הדיאמונד ויז'ן.

 

האם יש מישהו שמשווק אותם באיזור הצפון, או שאין ברירה וצריך לנסוע לת"א?

 

במסגרת ההכנות שלי לחורף המתקרב ובא, הנורות האלה עושות רושם של מצרך הכרחי.

פורסם

אתמול קניתי אצל פארוחזאד ביצחק שדה בתל אביב זוג נורות H7 שכתוב עליהם 4200K ורשום שהם שקולים ל110W.

הם מאירים באור לבן כחלחל .האור נראה יותר חזק.אבל לא כפול בעוצמה.

אני מחפש נורות H4 ו H1.

לא ידעתי שיש גם תחליף ל 5W

האם יש גם משהוא ל 21W או לנורות 21W שיש בהם 2 אלמנטים ?

בתודה י.

פורסם

דיברתי עם דליה מהחנות GTLV והם מתכוונים להביא גם נורות H7 DIAMONDVISION זה יקח קצת זמן אבל הם עוסקים בנושא מלבד הH4 שיש כרגע !!!!!!!

פורסם

הנורות שאתה מדבר ב110W שרפו לי את הבית של המנורה , הם יפות אבל לא טובות,יכולות לעשות לך נזק בבית המנורה וברפלקטור , אין שום איכות בהן ונשרפות מהר אין מה לשוות למנורות שיש בפיליפס DIAMOND VISION ואפילו הBLUEVISION של פיליפס.

פורסם

אהלן אנשים...

בהמשך לנושא רציתי לדעת אם יש הבדלים בסוג הנורות בין פנס מקורי לבין אנג'ל אייס?

רכשתי אנג'ל אייס משומשות ל206 ללא נורות אילו סוג אני צריך לרכוש??

נאמר לי בקישור אחר שאני צריך לרכוש H1 זה נכון??

 

תודה.

rafi

פורסם

מישהו מוכר את הדיימונד באיזור הצפון?

 

ומה הכי קרוב שאפשר להשיג אליהם באוטו דיפו למשל, אם בכלל?

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)


×
×
  • תוכן חדש...