Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז מאיפה ניתן לקנות את הדיימונד באזור המרכז , כתובת של החנות וכמה הם עולות?

ואם מחזקים אותם בגם באוטו דיפו?

אריק ובנץ מכים שנית!!!!:wink:

  • תגובות 129
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אז מאיפה ניתן לקנות את הדיימונד באזור המרכז , כתובת של החנות וכמה הם עולות?

ואם מחזקים אותם בגם באוטו דיפו?

ב GTLV בתל אביב יצחק שדה 32

03-6876903

אני גם קניתי כאלה שם עלו לי 220 שקל ויש שם מהדימון רק H4

פורסם

ואם מחזקים אותם בגם באוטו דיפו?

 

עדיין לא וכנראה שלעולם לא :\

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

מאיפה ניתן להזמין מחו"ל במחיר טוב?

ואם החוזק של הנורה לא יוצר חום יתר שיכול לפגוע ברפלקטור?

אריק ובנץ מכים שנית!!!!:wink:

פורסם
נורות החניה בתמונה הן PHILIPS BLUE VISION , שכאמור נראות רק טיפה יותר טוב מנורות החניה הרגילות.

כשהאור כבוי רואים שהנורה עצמה כחולה, אבל בפועל זה לא נותן אור שונה מנורה רגילה.

 

וכשאורות הדרך דולקים, רואים את הגוון הצהוב של אורות החניה ? או שהוא נבלע באור של הדיימונד וויז'ן ?

כי בתמונה רואים בברור אורות חניה צהובים וזה לא כ"כ יפה.

 

מאיפה ניתן להזמין מחו"ל במחיר טוב?

 

ניתן להזמין מכאן -

http://www.autolamps-online.com/halogen/diamondvisioncentre.htm

פורסם

המחיר בחנות הזו כולל משלוח (שהוא בחינם) - 178 ש"ח.

זה בדיוק אותו מחיר כמו בת"א.

 

בהתחשב בזה שתמיד יש סיכוי שהמכס יחמוד את הסחורה, עדיף כבר לנסוע לת"א.

 

מאוד מוזר לי שאין יבואן לנורות האלה בצפון.

פורסם

אם המחיר בתל אביב הוא כמו המחיר בחנות כולל משלוח, אז יהיה יותר זול להזמין מחו"ל מאשר לנסוע מהצפון לת"א.

אני אישית גר באיזור ת"א והלכתי ל GTLV, אבל אין להם H7 ולא ברור מתי יהיה.

 

מר Haunted, אם היית משקיע את הזמן בלקרוא מה שכתבתי ולא רק בלהסתכל בתמונות, היית רואה שכתבתי שהזמנתי לדים לבנים שנועדו להחליף את הנורות בעלות הגוון הצהוב הנוכחי, ככה שזה עניין זמני. בכל מקרה הגוון הזה נבלע באלומת הדיימונד וזה רק מכוער ויזואלית אבל לא משפיע על גוון האור.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

חבר'ה, הלכתי ל-GTLV ולא היה להם דיימונד ויז'ן ל-H7, אז שמתי Blue Vision. (חשבתי שיש לי H4, ביאוס).

 

זה נראה נחמד, האור יותר חזק ויותר לבן, אבל בכל זאת רציתי את הדיימונד ויז'ן, האם ניתן לקנות אותו מ-eBay?

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

תגידו, מה ההבדל בין המנורות הכחולות, שגם מאירות אורו לב-כחלחל, הנורות האמריקאיות, לבין הדיימונד וויזיון?ן-

איפה ניתן לקנות אותם באיזור אשקלון?

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

למי שמעוניין אפשר לקנות מעכשיו מנורות diamond vision של philips בגדלים h4 וh7 בחיפה, ב"רדיו ליין" שנמצאת מול לב המפרץ ( טל. 054-6533903 ).


×
×
  • תוכן חדש...