Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 129
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

"רדיו ליין" חיפה, שד' ההסתדרות 54, צ'ק פוסט ( מול קניון לב המפרץ ) טל': 8411032 – 04

 

220 ש"ח - PHILIPS DIAMOND VISION H4

250 ש"ח - PHILIPS DIAMOND VISION H7

  • 7 שנים מאוחר יותר...
פורסם
אין דרך טובה יותר לתאר את הנורות האלה ממה ש-TIFF תאר. המרחק יותר קצר מקסנון זה נכון, אבל הצורה שבה הפנסים מאירים על האספלט/תמרורים הרבה יותר נעימה לעין מאשר תאורה סטנדרטית. כבר הרבה אנשים באו אלי ושאלו אם זה קסנון.

 

כשאתה כותב שזה מאיר תמרורים ושלטים, אתה מתכוון לאורות דרך (האורות הגבוהים) או אורות מעבר, הסטנדרטיים?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

מצטער אם נשאל פה או צוין קודם לכן - התאורה הזאת חוקית? אין בעיה להרכיב נורות כאלה במקום ההלוגן הרגילות?

פורסם
מצטער אם נשאל פה או צוין קודם לכן - התאורה הזאת חוקית? אין בעיה להרכיב נורות כאלה במקום ההלוגן הרגילות?

אין לנורות תקן אירופאי, כלומר מבחינת הארץ גם לא חוקי[רכבים שיש להם עדשות ימשכו פחות תשומת לב לכל מיני שוטרים,טסט לא נראה לי שהן עוברות],הן מוציאות צבע יפה אך הן חלשות יותר[בעקבות הציפוי]

פורסם

לא עוברות טסט ומאירות גרוע.

הורדתי סט כזה לטובת ExtremeVision 130. הצבע אמנם פחות מאגניב אבל השיפור בעוצמת התאורה משמעותי.

 

אם אתה רוצה, אתה מוזמן לבוא ולבדוק אותן (את הדיימונד וויז'ן), אם הן לטעמך הן שלך תמורת סט נורות רגילות של אמריקן איגל שישכב בבגאז' ויהיה ספייר.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

ראיתי היום אלפי תגובות בפורומים השונים על דיאמונד וויז'ן, הבנתי שהוא כן עובר טסט (תלוי במצברוח של הטסטר), אבל עוצמת התאורה שנויה במחלוקת. זה אומר שמאיר וזה אומר שלא מאיר בכלל, זה אומר שמגניב וזה אומר שעל הפנים, די בלבל אותי אבל הגעתי למסקנה שאם יש לי אורות גבוהים מצויינים, אז לא משנה כל כך האורות הנמוכים. מצחיק שיהיו לי פנסי לד לבנים סביב לפנס (אאוטלנדר) והפנס עצמו צהוב.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

ראיתי היום אלפי תגובות בפורומים השונים על דיאמונד וויז'ן, הבנתי שהוא כן עובר טסט (תלוי במצברוח של הטסטר), אבל עוצמת התאורה שנויה במחלוקת. זה אומר שמאיר וזה אומר שלא מאיר בכלל, זה אומר שמגניב וזה אומר שעל הפנים, די בלבל אותי אבל הגעתי למסקנה שאם יש לי אורות גבוהים מצויינים, אז לא משנה כל כך האורות הנמוכים. מצחיק שיהיו לי פנסי לד לבנים סביב לפנס (אאוטלנדר) והפנס עצמו צהוב.

נכון זה לא נראה להיט, אך הנורה[דיאמונד] עצמה חלשה יותר ללא תקן אירופאי...בסופו של דבר זה גם בטיחות.

יש לך נורות בגוון 4200K שיהיו עדיפות על פני אורות כחלחלים אך חלשים, וגם קח בחשבון שאתה תשתמש הרבה באור גבוהה ותסנוור נהגים אחרים מה שגם פוגע בבטיחות

תשקול לחפש ואולי להשקיע בנורות לד


×
×
  • תוכן חדש...