Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

נושא של כסף הוא עניין פשוט. צריכת דלק, ביטוח, טיפולים, איבוד ערך. על האקסל. לא שונה מהדינמיקה בכל רכב אחר שאתה שוקל.

אם אתה אוהב את מה שהרכב הזה יודע להציע, דינמית וחזותית - זה רכב עם value for money מצויין.

 

ברמת השימושיות היומיומית - מאוד תלוי בסטנדארט ממנו אתה מגיע - איזה רכב יש לך היום? כדי שנוכל להשוות את עניין הנוחות.

 

רכב נמוך לא מתאים לכל אחד. בהתלהבות של נסיעת מבחן לא שמים לב לזה. אחר כך, בחיי היומיום, אתה פתאום מחנה צמוד למדרכה בצד שמאל ומבין שאתה לא יכול לצאת מהרכב.

לי למשל זה בכלל לא מפריע, אבל בתלות במצב הברכיים, הכושר והמשקל, תמצא אנשים שפשוט לא יוכלו לחיות עם רכב כזה.

 

אם הרכב מתאים לך מהבחינות הנ"ל ליומיום - זה לחיות את החלום!  יתכן ועוד 5 שנים כבר לא יהיו הזדמנויות כאלו. העולם מהופנט ממסכים והאנשים מתוכנתים ומקריבים הרבה תענוג בשביל לא להתאמץ.

 

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

במשך הרבה שנים הדיילים שלי היו רכבים ספורטיבים. לא היה לי שומדבר אחר, וגם כשהיה, הם לא היו בחירה ראשונה.

זה שלא שעמדה לי B4 בחנייה לא לקחתי את ה-WRX כל פעם.

גם היום הייתי שמח לקליאו ספורט Mk1 כדיילי. 

מי שאוהב את זה, נהנה ולא סובל.

מי שסובל, זה לא בשבילו מלכתחילה.

 

דרך אגב, כבר ספרתי שקאיימן הייתה הדיילי שלי איזה חודש.

אין לי בעיה גם עם זה...

 

  • רעיון טוב! 2

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני שעתיים, parnuk כתב:

אני במקומך הייתי יורד בשנתון, קונה אחת שמורה, אפילו קצת משופרת לטעמך, בעודף אתה יכול לקנות דיילי חסכונית. העלויות השוטפות לא הרבה יותר גבוהות, אין חשש על הברז ביום יום והיכולת להנות ממנה עולה פלאים.

אני מחזיק 2. זה לא מתאים לכל אחד.

פי 2 כאב ראש של קניה/מכירה/ביטוח/טיפולים/טסטים וכו'. זה הרבה התעסקות.

 

אל אם זה מתאים - זה להנות מכל העולמות.

 

 

לפני שעתיים, falou כתב:

מי שאוהב את זה, נהנה ולא סובל.

מי שסובל, זה לא בשבילו מלכתחילה.

כשאתה מחזיק רק ספורט בנפרד, אתה יכול להשקיע יותר ברכיבים כמו ברקסים הרבה יותר טובים שמרעישים מדי ליום יום, או צמיגים מאוד אוחזים שפחות מתאימים לימי גשם וכו'. 

הבלאי הרבה יותר נמוך וההנאה רק עולה בצורה הזו.

 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, מיץ פטל כתב:

איזה רכב יש לך היום? כדי שנוכל להשוות את עניין הנוחות.

כרגע נוהג ברנו קליאו 5 1.0 ידנית.

קראתי על תלונות על הקשיות של הברז וגם על רעשי רוח חזקים בשיוט בכביש מהיר, אבל חלק אומרים את זה וחלק אומרים שזה לא שונה מרכב סטנדרטי, אז אני קצת מבולבל.

 

לגבי זה שהרכב נמוך וכו' - לפני כמה שנים שכרתי שברולט קאמרו בארה"ב לחודש לחופשה שכללה גם נהיגה אבל גם הסתובבות בערים וכו', לא היתה לי בעיה מיוחדת להסתדר. אבא שלי היה פחות מבסוט.

 

בהקשר לשיפורים - לא ממש הקטע שלי. מאמין שאשאיר את הרכב סטוק, אז הנוחות לא תיפגע מהכיוון הזה לפחות.

מה שכן, לפחות לגבי הרעשים, ראיתי שיש כל מני קיטים של חומרי בידוד שיכולים לפתור את זה אם זה ממש יפריע לי.

עריכה אחרונה על ידי RedLabel

"ai motoare capul doare"

פורסם
לפני 38 דקות, RedLabel כתב:

וגם על רעשי רוח חזקים בשיוט בכביש מהיר, אבל חלק אומרים את זה וחלק אומרים שזה לא שונה מרכב סטנדרטי, אז אני קצת מבולבל.

פנים הרכב רועש יותר מברכב רגיל. בדור 1 יש יותר רעשי רוח, בדור 2 יותר רעשי צמיגים.

  • מעניין 1
פורסם
בתאריך 22.6.2026 בשעה 08:13, parnuk כתב:

אני במקומך הייתי יורד בשנתון, קונה אחת שמורה, אפילו קצת משופרת לטעמך, בעודף אתה יכול לקנות דיילי חסכונית. העלויות השוטפות לא הרבה יותר גבוהות, אין חשש על הברז ביום יום והיכולת להנות ממנה עולה פלאים.

לא ממש כיף להחזיק 2 רכבים בבית.

אתה צודק שאפשר לקנות 2 במחיר של 1 אם הולכים על BRZ יד שניה ודיילי ישנה.

הבעיה זה שאתה משלם ביטוחים פעמיים.

אתה משלם טסט פעמיים.

אתה משלם תיקונים פעמיים.

טיפולים, צמיגים, וכיו"ב - פעמיים.

ירידת ערך - פעמיים.

שטיפת רכב - פעמיים (בתור מי ששוטף לבד, מגיע זמן שזה מתחיל ממש להעיק).

רכישה והתקנה של אביזרים כמו מצלמת דרך - פעמיים.

אני מחזיק 2 בבית בדיוק בפורמט הזה וכותב מהניסיון שלי.

רכב נוסף (למעט מחירי קניה) יעלה הוצאות בחודש עוד 1,000-2,000 ש"ח בממוצע.

לא חישבתי דלק כי זה לא אישיו - גם אם מתדלקים 2 רכבים, כשיש נהג אחד זה כמו לתדלק אוטו אחד.

בסוף רק מישהו אחד משתמש בדלק ולכן זה היינו הך.

 

אבל לשלם כמעט 2,000 ש"ח (אם לא יותר, תלוי בדיילי שבוחרים) יותר בחודש בשביל בסוף גם לנסוע ברכב פחות מעניין...

זה לא מתאים לכל אחד.

  • אהבתי 1

עומר :-)

פורסם

להחזיק שני רכבים לא מתאים לכל אחד.
להשאיר רכב ששווה 200k+- בחניה כתחביב יכול להעיק גם על מישהו עם כסף.
העיק עליי לא מעט... יש אנשים שיודעים להנות מהחיים ויש סופרי אפונים...

דווקא אם ישתמש בה ביום יום יש יותר סיכוי שהיא תישאר איתו.

  • אהבתי 3

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

מניסיוני האישי עד כה: כל קמ על הדיילי (קקטוס דיזל) עולה הרבה פחות מאשר על הברז.

צריכת דלק של 1:19 מול 1:10 ביום טוב.

 

המחיר של הקקטוס זול, גם אם היא תאבד 50 אחוז מהערך עד המכירה מדובר בפחות מעשירה.

 

בברז אני לא אוהב לבצע נסיעות "סתמיות" תמיד יש לי תחושה שכל הנסיעות האלו הן בסוף עוד הרבה קילומטראז שיפגע מאוד בערך המכירה.

מהצד השני, אני נהנה מהקקטוס כדיילי, נוסע בה באמת בלי חשבון.

 

הקקטוס מורידה גם לא מעט קילומטרים מהרכב של בת זוגי.

 

האם בסוף זה יעלה לי יותר או פחות? אני לא בטוח, להערכתי קצת פחות.

 

מה שבטוח: אני נהנה ככה יותר, גם ביום יום וגם מהברז בימי חג.

 

בונוס: כשאני מניע את הברז אחרי שבוע שלא נסעה, מרגיש כמו לגלות אותה מחדש וזה עוד יתרון קטן לדעתי.

פורסם

זה דיון עתיק יומין שניהלנו לא מזמן בשרשור אחר אבל הגישה שלי היא שהרכב הכיפי צריך להיות בשימוש כמה שיותר ודיילי אם אפשר. אנקודטה אישית לגבי ירידת ערך, את הברז הקודמת קניתי ב 200 אש"ח ומכרתי ב 150 אש"ח אחרי 3.5 שנים עם 79000 ק"מ של דיילי, טיולים וימי מסלול. להוציא כמה פקקים ארוכים במיוחד כל הק"מ האלו היו מהנים יותר מאשר ברכב רגיל וגם אם ירידת הערך הייתה גדולה יותר יחס ה"כיף לשקל" היה טוב יותר לאין שעור מאשר אם הרכב היה משמש רק לנסיעות ספורטיביות ייעודיות וימי מסלול.

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 5 שעות, GTאי כתב:

אם יש אפשרות כלכלית להחזיק 2 רכבים שאתה רוצה זה פתרון טוב.

להחזיק 2 רכבים בשביל להחזיק 2 - זה רע.

אני חושב שזאת ההגדרה הכי מדויקת.

אני נוסע בטייפ אר למכולת, לטיולים ולכל דבר מחוץ לעבודה. עם האאוטבק אני נוסע לעבודה ולכל מקום, שדות חניות מאתגרות לא מסודרות.

כתבו בשרשור שזה יכול להיות כאב ראש להחזיק שתי מכוניות, מבחינתי זה בסך הכל עוד טיפול וטסט (עם כל התקלות של האאוטבק היא מעולם לא עצרה).

 

  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...