Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אכן, טיפול תרופתי, שזה בדיוק מה שכתבתי לא מזמן.

אגב בנוגע לחורפנים - גם לזה התייחסתי לא מזמן בקישור למאמר עדכני ודי מעמיק בנוגע לקורונה - יש רשימה של מוטציות למשפחה, עם התאמה לבעלי חיים, רוב המוטציות פעילות גם בבני אדם.

  • אהבתי 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני רואה שיש פה אנשים שהסתגלו היטב לשגרה החדשה

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אני לא מבין מה נלחמים על אילת וים המלח ?

חלק גדול מהמלונות שמו זין אחד גדול על כל ההנחיות

חולי קורונה באו לשם התארחו וחגגו, אף אחד לא חשב לעצור את זה באמצע הקיץ ולחשוב על פתרון

ברור שאסור לפתוח אותם

 

הגיע הזמן שאם מבינים שהתחלואה עולה יעצרו הכל

שפעם אחת יעמדו בהבטחות ויעצרו

לדעתי אפילו צריך לסגור בתי ספר ולפצות את מי שזה פוגע בו כלכלית אין מה לעשות

פורסם

לפי המתווה היו צריכים לעצור כבר ביום ראשון את פתיחת החנויות . כבר אז מקדם ההדבקה חצה את 1 . לחזור אחורה ? כרגיל, הצהרה חלולה .
ועדיין אין רמזור ואין אכיפה .
איפה אילת ...
היום כבר יודעים ששבועיים מרגע פתיחת גני הילדים היתה עלייה משמעותית. מצד שני קשה לבודד כי מלא עסקים נפתחו בשחור.










פורסם
לפני 9 שעות, vadim6385 כתב:

אני רואה שיש פה אנשים שהסתגלו היטב לשגרה החדשה

 

האמת כן. אני עובד חצי שבוע מהבית, פחות פקקים, הרבה יותר שקט, אני מטייל הרבה בארץ ומגלה את האזורים היפים של המדינה שלנו. תענוג.  

 

מזל שיקח לפחות עוד שנה - שנתיים עד שיהיה חיסון חצי סביר. אין לי כוח לחזור "לשגרה" של פעם. 

פורסם (נערך)
לפני 14 שעות, BarryG כתב:

אתה מכיר מישהו שחושב שיהיה חיסון בארץ בחנוכה?

 

ברור! (לא אמרתי חנוכה של איזו שנה)

 

לפני 10 שעות, Transporter כתב:

אני לא מבין מה נלחמים על אילת וים המלח ?

חלק גדול מהמלונות שמו זין אחד גדול על כל ההנחיות

חולי קורונה באו לשם התארחו וחגגו, אף אחד לא חשב לעצור את זה באמצע הקיץ ולחשוב על פתרון

ברור שאסור לפתוח אותם

 

הגיע הזמן שאם מבינים שהתחלואה עולה יעצרו הכל

שפעם אחת יעמדו בהבטחות ויעצרו

לדעתי אפילו צריך לסגור בתי ספר ולפצות את מי שזה פוגע בו כלכלית אין מה לעשות

 

בלי קשר לזה שההסתכלות שלך כל הזמן ב"צלחת" של אחרים מציקה, אחרי שגילו זוג שהיה חולה (עדיין ללא תסמינים), השתתפו בחתונה, הדביקו באופן ישיר 43 איש לפחות (מעגל הדבקה ראשון), מתוכם 3 מתו (כולל סגן השב"כ לשעבר), אולי לא כדאי לך לצעוק לגבי סקטורים אחרים, וזה רק מה שהצליחו להוכיח באופן חד משמעי.

 

לפני 3 שעות, save כתב:

לפי המתווה היו צריכים לעצור כבר ביום ראשון את פתיחת החנויות . כבר אז מקדם ההדבקה חצה את 1 . לחזור אחורה ? כרגיל, הצהרה חלולה .
ועדיין אין רמזור ואין אכיפה .
איפה אילת ...
היום כבר יודעים ששבועיים מרגע פתיחת גני הילדים היתה עלייה משמעותית. מצד שני קשה לבודד כי מלא עסקים נפתחו בשחור.

 

הגנים פתוחים יותר משבועיים, אתה מתכוון לבתי הספר

 

לפני 3 שעות, SchnitzelLova כתב:

האמת כן. אני עובד חצי שבוע מהבית, פחות פקקים, הרבה יותר שקט, אני מטייל הרבה בארץ ומגלה את האזורים היפים של המדינה שלנו. תענוג.  

 

מזל שיקח לפחות עוד שנה - שנתיים עד שיהיה חיסון חצי סביר. אין לי כוח לחזור "לשגרה" של פעם. 

 

אני כבר לא אחזור לשגרה של פעם, באופן רשמי גם אחרי שהקורונה וההגבלות ייגמרו אני אעבוד 40% משרה מהבית לפחות.

 

----------------------------------------------------------------

 

אגב מתנהלת בימים אלה סאגה משפטית מאוד מעניינת, עתירה לבג"צ של הבעלים של "כפר השעשועים" ו"עידן 2000".

הרקע: חנויות צעצועים לא חיוניות ולכן נסגרו ופעלו במתכונת משלוחים בלבד, חנויות "מרכול" או "כלבו" כמו "רמי לוי" או "אושר עד" המשיכו לפעול גם בסגר.

אז כמה רשתות מרכולים כאלה שמו ידן על משטחים של צעצועים שונים והחלו למכור אותם, חלק אפילו שמו את הכל בבאלות בכניסה לחנות ומכרו צעצועים בזמן שרשתות הצעצועים סגורות.

 

העתירה עצמה מעניינת מכמה סיבות:

1. יש כאן נפגעים ברורים (זכות העמידה)

2. הם לא מבקשים שיכירו בהם כחיוניים, אלא שאם אסור לפתוח חנויות צעצועים, שהדין יהיה שווה גם כלפי המרכולים שייאסר עליהם למכור צעצועים בזמן שעל חנויות צעצועים נאסר למכור צעצועים.

3. ניסיון של המדינה לטעון לקושי באכיפה נענה בתשובה יפה של נציג העותרים - כבר היום המדינה מגבילה קנייה בתוך אותן רשתות מרכולים (מכירת אלכוהול אחרי 11 בלילה).

4. לסיכום - בג"צ הוציא למדינה צו על תנאי שתבוא ותסביר מדוע לא יהיה דין שווה.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

עוד נקודה מעניינת שעלתה בבג"ץ. 

הזכירו מדינות שבהם ניתן היה לפתוח עסקים חיונים ולמכור רק מוצרים חיוניים.

כך שגם רשתות מזון שהיה להם מראש ממחלקות צעצועים, היו חייבות לכסות או לסגור את המחלקות האלה.

אחד הנימוקים היה בריאותי,  מי שנכנס לסופר לרכוש רק מוצרים חיוניים עושה את זה קצר ומהר יותר,

מאשר מישהו שגם עוצר לבחור צעצוע, או למדוד בגדים. 

מכיוון שהטענות הגיוניות , יש סיכוי שבסגר הבא (עלינו לטובה בחנוכה), נראה את ההנחיות המתוקנות. 

פורסם

העתירה סופר הגיונית, המצב הנוכחי הוא בערך כמו משחק כדורסל בין שתי קבוצות (עידן 2000 ורמי לוי), כשהכדור בקוטר 10 ס"מ, והסל של קבוצה אחת בקוטר 12 ס"מ והסל של הקבוצה השנייה בקוטר 8 ס"מ

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לפני כמה שבועות היתה כתבה על זה שהמדינה לא באמת יודעת להגדיר מה חיוני ומה לא. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 46 דקות, farkash7 כתב:

מזל שיש בג"ץ

 

זה היה מאז ומתמיד, גם לפני אהרון ברק, תסתכל על סיבה מס' 1 לעניין.

אותו בג"צ, גם לפני אהרון ברק :

 

ציטוט

בשנת 1950 כתב דוד בן-גוריון בתפקידו כשר הביטחון למשרד החינוך ואמר כי עליו למנוע את העסקתו של אלדד כמורה בתיכון עקב הטפתו, לטענת בן-גוריון, "להשתמש בנשק נגד צבא הגנה לישראל וממשלת ישראל במקרים הנראים לך"[4], אולם אלדד עתר לבג"ץ וזכה. בג"ץ הורה למשרד החינוך להימנע מלהתערב, שאם לא כן, "ייעשה שלטון החוק פלסתר" הואיל והחוק אינו דן במפורש בפיטורי מורה בשל הטפותיו[5]. פסק הדין הדגיש את חשיבות שלטון החוק בישראל ואת ההכרה בזכות היסוד לחופש העיסוק, שרק חוק מפורש יכול להגבילהּ.

מתוך הערך של ישראל אלדד (אביו של ח"כ לשעבר פרופ' אריה אלדד)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...