Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל מי שדאג לתחום החתונות

לפני שבועיים הבטחתי לכם כתבה בחדשות על האירועים שמתקיימים היום

היום בערב :)

 

חתונות לעולם לא יפסקו

בטח לא כשהכל בחוץ עובד

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ברור שלא יפסיקו להתחתן, רק לא עם 1000 איש בתוך אולם סגור ממוזג עם קוק בשירותים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מעניין אם יקשרו את הכתבה לחתונה שפירסמו עליה אתמול שנדבקו בה 43 ומתו 3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

מעניין אם יקשרו את הכתבה לחתונה שפירסמו עליה אתמול שנדבקו בה 43 ומתו 3

 

חתונה בלי פצועים והרוגים זה לא באמת חתונה

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

כן אבל בד"כ זה מתאונת חרבות, ירי שמחה או קריסה של הרצפה

  • מצחיק 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

טרנספורטר - אנשים מתחתנים במסיבות של 40 אנשים. אפילו בעלי האולמות כבר מתרגלים לזה ומתאימים עצמם.

 

סה"כ טוב לכולנו, חוסך הרבה "קנסות", ואני לא מדבר על קנסות קורונה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעתיים, SlowRide כתב:

ברור שלא יפסיקו להתחתן, רק לא עם 1000 איש בתוך אולם סגור ממוזג עם קוק בשירותים.

 

אין בעיה

אז  יעשו 1000 איש באוהל ייעודי שאני מקים להם

בינתיים המעבר מאולם לחתונות מאולתרות רק מכניס לנו יותר עלויות הפקה ואני אפילו עוזר לזוגות לצאת מהחוזים עם האולמות

ברגע שאולמות ניסו להוביל מהלך של קיום חתונות באולם במתכונת ארוחת ערב ללא ריקודים זה היה אור ירוק מבחינתי למצוא לזוגות את כל הפתרונות כדי לבטל חוזה עם האולמות

והמרוויחים הכי גדולים זה אנחנו

לפני שעתיים, m3x7r3m3 כתב:

מעניין אם יקשרו את הכתבה לחתונה שפירסמו עליה אתמול שנדבקו בה 43 ומתו 3

 

אין מה לעשות

לא זוכר שבדקו כמה אנשים מתו בעקבות תלמיד שנדבק ממורה שנדבקה מבעלה במפעל חיוני

מתו וימותו עוד אנשים כי בסוף צריך להמשיך את השגרה

ולא כל אחד מוכן כמוני לא לעלות במעלית עם אנשים ולא להתקרב לאנשים שהוא לא סומך עליהם

 

בינתיים אני לא מבין מה הלחץ לפתוח את אילת ?

"אנשים שם לא עובדים"

למה אני עובד ?

יש לי מאות פנים שוכבים במחסן מעלים אבק ואני עוד משלם לעובדים פעם בשבועיים להכנס לנקות אותם בידיעה שאין הפקות ענק בקרוב

למה אני יכול לחיות ממענקים ועובדים באילת לא ?

שישבו בבית ויחיו ממענקים

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 46 דקות, Transporter כתב:

אין מה לעשות

בטח שיש מה לעשות, לא להתקהל באירועים עם המון אנשים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, sperial כתב:

טרנספורטר - אנשים מתחתנים במסיבות של 40 אנשים. אפילו בעלי האולמות כבר מתרגלים לזה ומתאימים עצמם.

 

סה"כ טוב לכולנו, חוסך הרבה "קנסות", ואני לא מדבר על קנסות קורונה.

 

הסברתי לך כבר כמה פעמים שאתה חי בסרט ומנותק מהמציאות

גם בלי קורונה האנשים שסביבך מתחתנים 40 איש

זה לא אומר שככה כל השאר עושים

 

זוגות נלחמים למצוא מקומות סגורים שמכניסים 200 איש גם היום ומוכנים לשלם כל מחיר

כתבתי כאן לפני כמה שבועות שאני לא מתכוון לתת ספויילרים וחכו לתקשורת שתדווח

והנה היום בערב תפתח ערוץ 12 ותראה

אני לא יודע מה יופיע בכתבה, אבל הבטחתי לכם כתבה והנה היום תקבלו

הכתבה לא מדברת על חתונות של 20 איש כמובן

 

 

לפני כשעה, SlowRide כתב:

בטח שיש מה לעשות, לא להתקהל באירועים עם המון אנשים.

 

לא חושב שיש דבר בעולם הזה שיכול למנוע את זה

זוגות כבר למדו לשים שומרים בכל מיני נקודות מפתח בישובים

ככה שאם מגיע סיור הם יודעים על זה מראש ומעלימים את המוזמנים המיותרים

 

דיי אנשים לא מוכנים לזה. כבר תקופה אין אולמות אירועים והמספרים עולים ומוכפלים ובכל זאת פותחים הכל

אין שום סיבה שלא יקיימו אירועים

כשהיה סגר באמת הייתה רגיעה. אבל נגמר הסגר והתחילו לחזור לשיגרה ואנשים לא מוכנים לשבת בבית יותר

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

נכון. האנשים שסביבי, מתחתנים במסיבות של 500 ו-800 מוזמנים

 

אופס, נגמר. היום הם מתחתנים עם 50.

 

לא רק זאת, אנשים מסרבים לבוא לארועים, חוששים להדבק, ואפילו מקיימים איסורים המוטלים, למשל, על ידי הצבא וכו'.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 23 דקות, sperial כתב:

נכון. האנשים שסביבי, מתחתנים במסיבות של 500 ו-800 מוזמנים

 

אופס, נגמר. היום הם מתחתנים עם 50.

 

לא רק זאת, אנשים מסרבים לבוא לארועים, חוששים להדבק, ואפילו מקיימים איסורים המוטלים, למשל, על ידי הצבא וכו'.

 

גם כשלא הייתה קורונה סיפרת פה על אירועים של 100 איש

אבל זה לא באמת משנה מה אתה מכיר

תפתח טלוויזיה ותראה זוגות שמתחתנים הרבה יותר מ 50 איש

זה לא יפסק כי יש גבול כמה אפשר להתעלל באנשים בזמן שכל שאר המדינה ממשיכה כרגיל

בחורף תמיד יש פחות אז דצמבר ינואר תהיה קצת רגיעה אבל מפברואר והלאה יהיו חתונות כרגיל

וממרץ אני צופה אירועים גדולים ברמה של 500+ בכל מיני לוקיישנים

לזוגות נמאס שמזלזלים בהם ומתייחסים אליהם כמו שקופים

 

אפילו שחברים שלך לא חושבים ככה

מסתבר שיש מספיק אנשים שכן עושים את זה

פורסם

קטעים... אני דווקא רואה מציאות אחרת במרץ.

והיא בכלל לא תלויה במה אנשים חושבים עכשיו , המציאות של מרץ 21 תיגזר ישירות מהאירועים שנעבור פה

בינואר פברואר 21. 

ככל שיותר אנשים יזלזלו בחודשיים הקרובים , ככה ליותר אנשים לא יהיה חשק למסיבות במרץ 

פורסם (נערך)

לא יודע מה היה בטלוויזיה, וגם לא מעניין אותי.

 

יכול לספר מה קורה מנקודת המבט שלי. משגרה של K אירועים בשנה עברתי לאפס מוחלט בשנה האחרונה. זה חסך לי כמה אלפי שקלים, לא מעט שעות של ״מוזיקה״ בווליום מרעיד ביצים (מלווה בפלאשים שיעוררו התקף אפילפסיה גם אצל עיוור ב-coma) וכמה ק״ג של בשר שבילה הרבה יותר מדי זמן בסיזלזון.

 

דוגרי - לא חסר לי, אפילו לא קצת.

 

(אבל שוב, זה רק אני.)

 

 

עריכה אחרונה על ידי malcishua
  • מצחיק 3
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני שעה, korola כתב:

ככל שיותר אנשים יזלזלו בחודשיים הקרובים , ככה ליותר אנשים לא יהיה חשק למסיבות במרץ 

 

אבל את זה אמרת במרץ 2020

ובמאי 2020

ובאוגוסט 2020

 

בינתיים קורה בדיוק ההפך

ככל שעובר הזמן יותר ויותר אנשים מרשים לעצמם

בסגר הראשון אף אחד לא יצא מהבית

בסגר השני כבר היו אנשים שקיימו אירועים בזמן הסגר

איך שנגמר הסגר המון עסקים פתחו נגד ההנחיות וגם התראיינו עם השם שלהם והכתובת של העסק

 

זה רק הולך וחוזר לשיגרה במקום להיסגר

לפני 10 דקות, malcishua כתב:

לא יודע מה היה בטלוויזיה, וגם לא מעניין אותי.

 

יכול לספר מה קורה מנקודת המבט שלי. משגרה של K אירועים בשנה עברתי לאפס מוחלט בשנה האחרונה. זה חסך לי כמה אלפי שקלים, לא מעט שעות של ״מוזיקה״ בווליום מרעיד ביצים (מלווה בפלאשים שיעוררו התקף אפילפסיה גם אצל עיוור ב-coma) וכמה ק״ג של בשר שבילה הרבה יותר מדי זמן בסיזלזון.

 

דוגרי - לא חסר לי, אפילו לא קצת.

 

(אבל שוב, זה רק אני.)

 

 

 

יכול להיות שפשוט אין לך מספיק חברים קרובים שילחמו על זה שתבוא

אנשים שמתחתנים היום ומקציבים לעצמם 200-300 איש מוותרים על אנשים פחות קרובים, על איזה חבר מהעבודה שאומרים לו שלום ולא באמת אכפת ממנו

או על איזה בן דוד רחוק שלא שומרים איתו על קשר

האירועים מתקיימים וכל יום שעובר זה מתעצם

פשוט במקום להאמין לי תראה את הכתבה..מחר יהיה ההמשך

 

מסכים איתך שלא לכל אחד כאן יש חברים שעושים חתונות עם מאות מוזמנים

יש כאן הרבה כאלה שגם לפני הקורונה לא הכירו אירועים כאלה חוץ מלראות אותם בגיא פינס

 

הדבר היחיד שהשתנה

אנשים למדו שלא צריך לפרסם הכל

לא צריך לעלות לסטורי ולתייג מיקום

לא צריך העיר תראה את הקרניים של הפנסים לשמיים, הולכים יותר על קו של קירוי, סגירת  המתחם כמה שיותר כדי שלא  יראו רמזים מבחוץ

והאנשים מעלים תמונות וסרטונים רק כמה ימים אחרי

עריכה אחרונה על ידי Transporter
×
×
  • תוכן חדש...