אחרי 20 שנה של רכיבה על אופנוע, הוא נגנב , ובהגיעי לגיל 50 , החלטתי לעשות את המעשה הסביר ולעבור לרכב.
נסיעה יומית תל אביב רחובות - פקקים מעצבנים בעיקר בדרך חזור, זה רכב שיהיה שני במשפחה.
סדר גודל 15K ק״מ בשנה
מחפש משהו קטן נוח חסכוני ואמין , חקרתי את הרכב והצ׳טים והגעתי למסקנה שהקליאו מודל 2022-23 יכול להיות תמורה טובה לכסף
מצד שני, צרפתית, והחששות צפים…
חיפשתי פה ביקורת והתבלבלתי יותר , סוגי גירים, מנועים רצועות ומכלולים…
האם אפשר לקבל עצה לגבי קליאו מודל 2023, רמת גימור RS Line ? יתרונות/ חסרונות והאם יש עדיפות למשהו אחר בתקציב של 80k-90?
אגב, איך פריסבי מבחינת חברה? אמינים או להתרחק?
תודה!