שלום לכולם,
אני קורא סמוי כבר תקופה ארוכה של הפורומים המעולים שיש כאן.
ברצוני לרכוש רכב חדש מסוג סקודה אוקטביה או הגיפון החדש של סקודה הYETI.
מבדיקה שערכתי באלומות התצוגה הרכבים מגיעים די ערומים ובמחירים לא נמוכים יחסית לאבזור הדל.
לדו"ג: ביקשתי חיישני חניה קדמיים ואחוריים או דיבורית אלחוטית אינטגרלית וביקשו 10000 ש"ח על 3 התוספות הללו,
זהו מחיר חסר היגיון, במיוחד שאני מעדיף לקבל מה שאפשר מקורי ולא לבצע תוספות בארץ כמו שהציעו לי ללא הפסקה.
ברצוני לבדוק או לבצע ייבוא אישי של אחד הרכבים ההלו לארץ, מי יודע איך וכיצד ניתן לבצע זאת, אם יש דילר אליו מומלץ לפנות או שניתן לבצע זאת לבד (אני בתהליך בדיקה של הנושא).
אשמח לטיפים וייעוץ מחברי הפורום
תודה מראש
חג שמח לכולם