Jump to content

mshlomovitz

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mshlomovitz

  1. בוקר טוב פיג'ו 3008 שנת 2019 השתנתה לי השפה מעברית לצרפתית, איך משנים את השפה בחזרה איני מצליח למצוא הסברים על זה תודה
  2. ערכתי היום נסיעת מבחן על רכב זה בסוכנות הטרייד אין של פיגו, הרכב למרות מה שחשבתי לא מגיב כראוי, במיוחד הפתיעה אותי השהייה בעת יציאה מהמקום של תגובת המנוע או הגיר, גם בזמן נסיעה מרגישים את החלפת ההילוכים והתגובות הן לא כמו שהייתי מצפה מרכב עם מגדש טורבו. אשמח לשמוע האם למישהו מחברי הפורום יש ניסיון עם רכב זה, והאם שמעתם על בעיות כגון אלו. ובכלל מה ידוע על האמינות של רכב זה תודה
  3. מחיר ראשוני של 130,000 ש"ח לפני מו"מ או כל דיון אחר
  4. המחיר של שתיהן מבחינת יד שניה די דומה קיבלתי הצעה מהיבואן של רנו על היד ראשונה מיבואן עם 0 ק"מ מבחינת שוק אני מוצא יותר 3008 מאשר סניק משנים אלו, כנראה עוד לא יצאו לשוק היד שניה. מה שמקשה עלי את ההחלטה זה שהסניק מבחינת מרחב פנים קצת יותר גדולה אבל תא המטען קטן יותר ואילו הפיזו ההפך אבל שתיהן מאוד "קורצות" לי ולאשתי מבחינת קניה, אנחנו פשוט לא מצליחים להחליט.
  5. שלום לכולם, אני מתבלט ברכישת רכב בין פיגו 3008 ל רנו סניק שניהן שנת 2011 מה דעתכם, חשוב לנו רכב משפחתי בטיחותי נוח ומרווח עם מקום לשני כסאות ילדים מאחור, תא מטען מרווח
  6. שלום לכולם, אני קורא סמוי כבר תקופה ארוכה של הפורומים המעולים שיש כאן. ברצוני לרכוש רכב חדש מסוג סקודה אוקטביה או הגיפון החדש של סקודה הYETI. מבדיקה שערכתי באלומות התצוגה הרכבים מגיעים די ערומים ובמחירים לא נמוכים יחסית לאבזור הדל. לדו"ג: ביקשתי חיישני חניה קדמיים ואחוריים או דיבורית אלחוטית אינטגרלית וביקשו 10000 ש"ח על 3 התוספות הללו, זהו מחיר חסר היגיון, במיוחד שאני מעדיף לקבל מה שאפשר מקורי ולא לבצע תוספות בארץ כמו שהציעו לי ללא הפסקה. ברצוני לבדוק או לבצע ייבוא אישי של אחד הרכבים ההלו לארץ, מי יודע איך וכיצד ניתן לבצע זאת, אם יש דילר אליו מומלץ לפנות או שניתן לבצע זאת לבד (אני בתהליך בדיקה של הנושא). אשמח לטיפים וייעוץ מחברי הפורום תודה מראש חג שמח לכולם
×
×
  • תוכן חדש...