Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 13 שעות, אליה כתב:

אותך לרב קנייבסקי!

למה ככה חזק?

 

לפני 13 שעות, אליה כתב:

מצה בריי זה נוסטלגיה יא באבא..

מסכים. בהחלט נוסטלגיה.

 

לפני 12 שעות, Night Driver כתב:

אני אוכל פיתות כי לחם תופס יותר מקום בפריזר ופחות נוח להפשיר אבל אשתי אוכלת מצות.

למה פריזר? אפשר לקנות טרי או לאפות בבית 😧

 

לפני 12 שעות, Night Driver כתב:

או הרגילות עם הריבה או ממאפייה פה באשקלון שעושה סופגניות עם תותים בשמנת.

הרגילות עם הריבה, חולשה אמיתית.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 10 שעות, ezuf כתב:

אני רק שאלה- גמזו פוטר/התפטר מזמן,לא ככה ?

אז מה בכלל מראיינים אותו ונותנים לו במה ? להיסטרי הזה.

 

אין פעם אחת שהוא מדבר ולא נשמע כמו איזה נביא זעם שאם לא יקשיבו לו,העולם נחרב מחר ב14:00 בזמן דידי לוקלי.

 

 

כנראה שלא הקשבת לו ולפרופ' עידית מטות בזמן הגל הראשון, 

שניהם היו נגד סגרים, נגד התערבות... כל הסגר הראשון הם יצאו נגד התערבות כלשהי,

מבחינתם אז הגישה הייתה תנו למחלה להשתולל, אנחנו יודעים לטפל בזה. 

ואז גמזו קיבל את התפקיד, מינה את עידית מטות להיות בקשר עם הבתי חולים על מנת להדליק דגל אדום שהם רואים את הקריסה מתקרבת.

רק בגללם הגענו ל 9,000 חולים ביום, רק שבתי החולים ראו שזה לא נורמלי וחייבים לסגור.

רק אז נכנסו לסגר שני.  עכשיו פרופ' עידית מטות נעלמה מהמפה.. וגמזו מנסה לתקן את הנזקים ע"י נבואות זעם. 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 15 שעות, Ragnar כתב:

החברה האשכנזייה שלי גילתה לי את הקניידלך וזה אחד הדברים.

גם מצה ברייט נחמד ביותר

 

לפעמים נמאס מאוכל מרוקאי

 

גם אמא שלי משום מה אוהבת קניידלך, לא יודע מה כל כך מושך בזה, זה כדור לחם ששחה במרק.

 

לפני 14 שעות, Ragnar כתב:

יש לי פטיש איום ונורא לסופגיות של רולדין

נקווה לסגר מהודק מהודק שישמור עלינו מכל צרה וצורה עגלגלה

 

כבר התחילו...

סופגניה עם כל מיני דברים ועוגיית אוראו למעלה, וזה כל מה שאני זוכר

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

איכשהו כל פעם שאני עובר ליד חנות של רולדין אני מרגיש כאילו אם אני אסתכל יותר מדי זמן על הפרודוקטים אני אפתח סכרת.

הדבר היחיד שאני קונה אצלם זה בשישי בבוקר לחם זיתים פרוס ועוגת קראנץ' שוקולד ב50 שקל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

יש להם דברים טובים, אבל אני אוכל סופגניות של רולדין רק אם הבוס קונה ומביא למשרד. אני בחיים לא אעמוד בתור בשביל לשלם 20 שקל על סופגנייה. 

עריכה אחרונה על ידי SchnitzelLova
  • מצחיק 1
פורסם (נערך)

אני מגיע לרולדין יחסית מעט, אחת לכמה חודשים, וזה איכשהו לרוב קורה סביב חנוכה

 

שניצל אצלכם יש תור? בשישי האחרון נכנסתי לשם ובקושי היו 5 קונים, ואיזה 3 או 4 עובדים

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

חחחח אז לפי מה החלטת שיש שם תור?

כבר חשבתי לרגע אולי רק בראש העין אין תור ברולדין

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אה לא דיברתי בכללי על סמך ניסיון עבר כאשר עברתי ליד רולדין בעזריאלי/אבן גבירול. ראיתי את כל העדר הזה שעומד בתור בשביל לשלם 20 שקלים על סופגנייה. 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ביום הראשון של חנוכה בכל מאפיה בינונית יהיה תור לסופגניות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לא יודע איך זה באבן גבירול, אבל בעזריאלי זה תמיד היה ככה, הפכו את זה לחלק מהשואו, אני זוכר שגם תמיד הקימו דוכן באמצע איך שעולים במדרגות מהרכבת לתוך הקניון.

 

אני ממש לא חושב שזה מייצג סניפים אחרים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 18 דקות, m3x7r3m3 כתב:

חחחח אז לפי מה החלטת שיש שם תור?

כבר חשבתי לרגע אולי רק בראש העין אין תור ברולדין

זה כי לרוב האנשים בראש העין אין את הממון לרולדין.

רק אתה ועוד אחד שמנקנק את הקופה עם תקציבית של רמטכל+משכורת של שר.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 16 דקות, SchnitzelLova כתב:

כל העדר הזה

כול העדר אוהב השניצלים.

 

בטמקא רשמו:

ציטוט

"המון הערכה לחיסון שמבוצע בשלב השלישי במוסקבה": בית החולים הדסה הזמין 1.5 מיליון מנות מהחיסון הרוסי לנגיף הקורונה, ויבקש אישור להשתמש בחיסון בישראל אם הניסוי בו יסתיים בהצלחה, למרות החששות בנוגע לבטיחותו ולרגולציה המלווה את פיתוחו.

 

עכשיו, אני לא איזה מתנגד חיסונים, להיפך. אבל.... לא הייתי הולך לקבל.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 2 דקות, Potato כתב:

זה כי לרוב האנשים בראש העין אין את הממון לרולדין.

רק אתה ועוד אחד שמנקנק את הקופה עם תקציבית של רמטכל+משכורת של שר.

 

אני מכיר עוד לפחות כמה בעלי ממון בראש העין.

אני אפילו רחוק מהממון שיש להם.

 

אגב שכחת את שרת התחבורה שלנו, כפיים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...