Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעה, Night Driver כתב:

מצות אכילות רק בשלושה מצבים:

1. עם גבינת שמנת וסלמון מעושן.

2. כשהן מחליפות עלי לזניה.

3. כבסיס לפיצה.

שכחת נוטלה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
תיקנתי לך.
 
לא הבנתי למה צריך לחפש תחליפים. לחם זה אחלה דבר.
אותך לרב קנייבסקי!


מצה בריי זה נוסטלגיה יא באבא..
מזכיר את סבתא..
ואת הימים שהיינו ילדים קקות בלי כל מיני קורונות וחובות ועניינים על הראס..



'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

החברה האשכנזייה שלי גילתה לי את הקניידלך וזה אחד הדברים.

גם מצה ברייט נחמד ביותר

 

לפעמים נמאס מאוכל מרוקאי

פורסם (נערך)

בפסח זה או מרק עוף עם קניידלך או מרק פול עם מצות. בעצם, זה השילוב הכי טוב שיש למצות. האופציה השניה היא עם גבנ"צ וחזרת - אבל רק ביומיים הראשונים, אחרי כן החזרת מאבדת את החזירות.

 

חוץ מזה האוכל של פסח זה פויה.

 

אבל, פרה פרה. קודם צריך להתמודד עם סופגניות, אחר כך פיצוחים ומספר שלוש זה אזני המן. יש עוד כמעט 5 חודשים עד חג הדיקט.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש לי פטיש איום ונורא לסופגיות של רולדין

נקווה לסגר מהודק מהודק שישמור עלינו מכל צרה וצורה עגלגלה

פורסם

איך הגענו כבר למצות? בוא נקצר ונסגור עניין - היטלר היה בנזונה גדול.

ולעניינו לקחתי את הקורס נאמן קורונה של מ.ד.א, מעניין זה בטח הולך להיות.

גם כך זה בחינם ויכול בהחלט להוות עוד שורה ברזומה. 😆

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 3 דקות, Ragnar כתב:

יש לי פטיש איום ונורא לסופגיות של רולדין

הן לא טעימות, הן פשוט סתם ומפוצצות בסוכר. אתה חייב להבין את זה.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

אתה לא יודע כמה אתה צודק

אל תשכח את המחיר של 799 ש"ח ליחידה

 

 

השנה, הודות לקורונה, פיתחתי כישורים חביבים לעבודה עם בצק ובמטבח בכלל. אולי אנסה את מזלי עם סופגניה

פורסם
לפני 4 שעות, Gosser1860 כתב:

לא הבנתי למה צריך לחפש תחליפים. לחם זה אחלה דבר.

אני אוכל פיתות כי לחם תופס יותר מקום בפריזר ופחות נוח להפשיר אבל אשתי אוכלת מצות.

לפני שעתיים, Potato כתב:

שכחת נוטלה.

עושה צרבת.

לפני 5 דקות, David32 כתב:

הן לא טעימות, הן פשוט סתם ומפוצצות בסוכר. אתה חייב להבין את זה.

אני איתך.

 

או הרגילות עם הריבה או ממאפייה פה באשקלון שעושה סופגניות עם תותים בשמנת.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 2 דקות, Night Driver כתב:

ממאפייה פה באשקלון שעושה סופגניות עם תותים בשמנת.

משי? ממש שודרגו בזמן האחרון

פורסם
לפני 59 דקות, Ragnar כתב:

משי? ממש שודרגו בזמן האחרון

משי ברחבעם זאבי. הם כל כמה ימים מוציאים עוד אחת מהמיוחדות ואני מחכה לשמנת והתותים.

 

גם טעים וגם לא כבד.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הסופגניה הקלאסית עם הריבה והאבקת סוכר מלמעלה זה הכי טוב. 
קניידלך זה משהו שהמציאו הצוררים בגולה כדי להעניש את היהודים, אין לי מושג למה אנשים אוכלים את זה. עדיף מצה עם דם של ילד נוצרי מאשר את הגועל הזה.
בפסח יש אחלה אוכל, פשוט לא חייבים לדחוף מצות לכל דבר. זה משהו שהמזרחיים קלטו אבל האשכנזים לא.
עוף ממולא במצות, פשטידה עם מצות, חביתה עם מצות, קציצות ממצות. אפשר להכין את כל הדברים האלה בלי מצות ועדיין שיהיה כשר לפסח.

  • מצחיק 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני רק שאלה- גמזו פוטר/התפטר מזמן,לא ככה ?

אז מה בכלל מראיינים אותו ונותנים לו במה ? להיסטרי הזה.

 

אין פעם אחת שהוא מדבר ולא נשמע כמו איזה נביא זעם שאם לא יקשיבו לו,העולם נחרב מחר ב14:00 בזמן דידי לוקלי.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

קיבל הארכה לצורך חפיפה עד סוף השבוע הבא.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...