Jump to content

SchnitzelLova

  • פרסום הודעות

    70
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

11 נייטרלי

אודות SchnitzelLova

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

51 צפו בפרופיל
  1. לא נראה ככה לפי מפרט יבש לא מבחינת כ"ס ולא מבחינת מירוץ מ-0 ל-100. מוכן להקריב 0.4 שניות תאוצה בשביל לא לקבל רעידות בעמידה.
  2. אני די בטוח שרוב האנשים שרצים אחרי המניות של טסלה לא באמת מבינים מה עומד או לא עומד מאחורי החברה הזאת. המון המון buzzwords, בוטים ומשקיעים שרק מחפשים רווח מהיר.
  3. אנשים שאיבדו את עבודתם במשבר הנוכחי הם לא אנשים שרכשו מכוניות חדשות מלכתחילה. (גם לא דירות.) הייטק עובד חזק עורכי דין עובדים מגזר פיננסי עובד רופאים עובדים רוב מקצועות צווארון לבן לא נפגעו המובטלים הם בעיקר המוני צעירים ללא הכשרה שעבדו בכל מיני עבודות מזדמנות (מכירות, אבטחה, מלצרות) ואנשים מתחום המסעדות והפנאי (מלונות, תעופה, חדרי כושר) וכל מה שמסביב המנקות, הטבחים, הנהגים, אנשי תחזוקה ועוד ועוד. כמובן גם הרבה ארגונים ניצלו הזדמנות בשביל לעשות ניקיון פסח במצבת כוח אדם שלהם. בכל ארגון יש את העובדים האלה שעובדים מספיק סביר בשביל להצדיק את המשכורת שלהם
  4. אני לא רואה שום חיסרון במנוע 1.5 עם 4 צילנדרים שמסוגל לתת בראש למנועי טורבו 1.0 ו-1.2 מבחינת ביצועים, צריכת דלק ופליטת מזהמים. אם כבר זו הוכחה שמהנדסים של מאזדה יודעים את המלאכה ולא נאלצו לפנות לפתרונות טורבו למניהם בשביל לעמוד בתקנים המחמירים של אירופה. חלק מהשמרנות של מאזדה שאתם מבקרים הם לא בהכרח חסרונות. מנוע 4 צילנדרים עדיף בעיני על כל מנוע 3 צילנדרים עם טורבו. פחות רעידות, יותר חלק וכנראה גם יותר אמין. גיר 6 הילוכים פלנטרי זה לא חסרון. עדיף על פני כל שיקוץ רובוטי שבועט בפקקים. (ובואו, שם אתם תבלו את רוב הזמן) האבזור בסדר גמור ברמות הנמוכות ומעולה בפיור
  5. די, נו, אין שום היגיון מאחורי התנהגות של מניות. בטח לא של טסלה. זה הכל בוטים ומשקעים שנוהרים אחרי buzzwords במטרה לנסות לייצר רווח. שחררו.
  6. כל הרכבים הקטנים צפופים מאחורה כי מה לעשות זה רכב קטן. המרחב לנהג ולנסוע צריכים לבוא על חשבון משהו. הבדלים בגודל בקטגורית סופר מיני בין הדגמים הם בגדר ניואנסים. זה לא שתקנה קורסה או קליאו או יאריס ותוכל לדחוף שלושה מבוגרים במושב האחורי. שכח מזה. העיצוב בסדר גמור. המנוע גם כן אחלה (על הנייר). תיבה 6 הילוכים פלנטרית עדיפה על כל שיקוץ רובוטי. האבזור מעולה ברמה הבכירה. כן, באסה שדוחפים צפצפה ברכב של 115 אלף שקל, אבל זה מה יש.
  7. מהמעט שאני מבין בתחום היתרון של ההיברידיות בא לידי ביטוי בעיר. בנסיעה בינעירונית למנוע החשמלי כמעט ואין שימוש.
  8. לא שמתי לזה לב. מבחינתי זה דיל ברייקר. 115 אלף שקל על מכונית ועדיין איזה מתקין חאפר מפרק חצי אוטו בשביל להתקין צפצפה בשנת 2021.
  9. מראה כמה אתה מבין. ועוד איך יש. 208. 107. רנו קליאו. אלטו. המנוע רועד בעמידה במיוחד כאשר הוא קר וזה מורגש. מעדיף 4 צילנדרים כל יום גם במחיר של צריכת דלק קצת פחות טובה.
  10. לוקח כל יום מנוע 4 צילנדרים "מיושן" על פני מנוע 3 צילנדרים שרועד כמו דילדו.
  11. לדעתי ללא הורדת מחיר רצחנית תתקשה מאוד למכור מכונית כמעט חדשה במשק עם 20% אבטלה שמוצף רכבים משומשים אחרי שנים על גבי שנים של מימון אגרסיבי מצד הבנקים. תחשוב היטב אם חוסר הנוחות שאתה מרגיש שווה את ההוצאה הכספית הנוספת כי מבחינה כלכלית מה שאתה מתכנן זה אחד הדברים הכי גרועים שאפשר לעשות.
  12. בקטגוריה הזאת אפילו 2 רכבים זה הרבה.
  13. למגאן RS יש מוניטין חזק בספורטיביות.
  14. תתפלא יש ולא מעט. התשתיות לא עומדות בעומס, כבישים מיושנים וכתוצאה מכך הרבה תאונות.
×
×
  • Create New...