Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

נהגת פגעה ברכב של קרובת משפחה.

היא פגעה בה בזמן שהיא מנסה לעקוף אותה מהשול.

 

הנהגת הפוגעת אמנם דיברה עם קרובת המשפחה (שיצאה אליה לדבר איתה, ולא הפוגעת איתה שנשארה ברכב) אבל בגלל העברית המאוד בסיסית של קרובת משפחתי, היא כנראה סיבנה אותה ואיכשהו הצליחה להסתלק בלי לתת פרטי ביטוח. מישהי אחרת ברכב צילמה את הרכב הפוגע, ויש לנו מספר לוחית.

 

הפגיעה היא יחסית קלה, אני לא חושב שיותר מכמה אלפים בודדים לתיקון - מעדיפים לא לערב ביטוח שלה אם אפשר ללכת על צד ג' שלה הנהגת האשמה.

 

צריך ללכת למשטרה בשביל זה?

פורסם

מחר לפנות למשטרה עם מה שהיא יודעת על פרטי שני הרכבים ועם הצילומים, להגיש תלונה ובהמשך תקבל את פרטי בעל הרכב הפוגע.

במקביל לפנות לסוכן הביטוח ולהוועץ בו. לדווח על האירוע, אבל לא להגיש תביעה (הסבר לה זאת היטב).

ובשני העניינים להעזר בקרוב או חבר שיוכל לסייע בתרגום ובתקשורת.

והעצה הקבועה - לפתוח תיק ובו כל המסמכים (רצוי בדופליקטים), ותיקייה במחשב ובדרייב עם כל המסמכים האלקטרוניים, כולל גיבוי מרוחק.

  • אהבתי 3
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 שעות, LaCoco כתב:

צריך ללכת למשטרה בשביל זה?

למשטרה בהקדם האפשרי!

 

לפני שנים היה לי מקרה דומה. נהגת נכנסה בי מאחור כשעמדתי ברמזור אדום.

היא ירדה מהאוטו, ואחרי שאמרתי לה (הייתי נרגש מאוד אבל לא צעקתי):

"את לא נורמלית, לפני עשר דקות הילדים הקטנים שלי ישבו במושב האחורי, יכלת להרוג אותם!"

היא פשוט הסתובבה, נכנסה לאוטו שלה והסתלקה מהמקום כשהגלגל משתפשף בפח שהתקמט...

 

למזלי נסעתי ישר למשטרה ביפו (ככה אמרו לי לעשות בשיחה ל-100),

שם הפנו אותי לשוטרת שדבר ראשון שהיא אמרה לי "תגיד תודה שאני לא עוצרת אותך".

מסתבר שהנהגת הפוגעת נסעה לתחנת משטרה וסיפרה שאיימתי עליה ותקפתי אותה, לכן היא נמלטה מזירת התאונה.

השוטרת אמרה שאם לא הייתי מגיע מיד ועושה רושם אמין, היו מוציאים לי צו מעצר ושולחים ניידת אלי הבייתה...

  • מבאס 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

מצטרף להמלצה. 

בנוסף, פרטים ניתן לקבל בקרנית אם יש מספר רכב. יש שם סעיף איתור מבוטח ואתה ממלא פרטים על התאונה וניתן. אפשר גם לחכות למשטרה. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...