Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 20 דקות, Transporter כתב:

בינתיים קורה בדיוק ההפך

ככל שעובר הזמן יותר ויותר אנשים מרשים לעצמם

טרנספורטר צודק.

nobody cares

 

הייתי בישיבת וידאו עם מבוגר שחלה, שמתנהג כאילו הכול בסדר ושומעים שהוא לא במצב טוב, מתנשף מלדבר, אמר שקשה לו לצאת להליכות ואחריהן הוא חייב ללכת לישון כי הוא עד כדי כך גמור מעייפות.

 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
Just now, David32 כתב:

טרנספורטר צודק.

nobody cares

 

הייתי בישיבת וידאו עם מבוגר שחלה, שמתנהג כאילו הכול בסדר ושומעים שהוא לא במצב טוב, מתנשף מלדבר, אמר שקשה לו לצאת להליכות ואחריהן הוא חייב ללכת לישון כי הוא עד כדי כך גמור מעייפות.

 

 

 

נו ברור

מחר איקאה פותחים בלי לספור אף אחד

אחריהם קניונים ומרכזי קניות

נמאס לאנשים ממה שקורה בחוץ.

אומרים שאם תהיה עליה בתחלואה יעצרו הכל, אבל אף אחד לא חושב לסגור בתי ספר שגורמים להדבקות

אני בכלל לא מדבר על תלמודי תורה וכל הדברים האלה שנפתחו נגד ההנחיות ותוך יומיים שכחו מהם ונתנו להם לפעול

כל הסיפור הזה שפתאום לכולם כל כך חשוב לפתוח את אילת וים המלח "כי הם לא עובדים"...מה אתם אומרים ועוד חצי מדינה שמשותקת זה בסדר שלא יעבדו ותשתיקו אותם עם מענק מבייש?

 

היום ראיתי תמונה שאיזה מורה העלתה. אני לא מעלה אותה לפה בשביל לכבד את התלמידים שמצולמים

בתמונה:

20 או 40 תלמידים עומדים בשתי שורות אחד ליד השני חלק עם מסכות חלק בלי

לא הבנתי למה אני צריך לקבל לקוחות במרפסת של המשרד ולשמור 2 מטר

ותלמידים שהם אסימפטומטים ופחות אחראים ממני יכולים לשבת בלי מסכה אחד צמוד לשני ? איפה ההגיון ?

שיסגרו את כל הבתי ספר ויתנו מענקים להורים בדיוק כמו שנותנים לי. למה כשאני יושב בבית זה הגיוני אבל כשההורים שלהם בבית זה לא?

 

למה לא מתחילים לעשות סיורים בבתי ספר? תלמיד שנמצא כמה פעמים בלי מסכה, ההורים שלו יקבלו קנס בדואר

בית ספר שיש בו אחוז הדבקה גבוה - קנס לבית ספר + למנהל בית ספר

 

אבל שום דבר לא באמת קורה. המספרים ימשיכו לעלות ועוד חודשיים הוא יאשים את איקאה או את המוכרים בשוק הכרמל  שפתחו 

אז אם ככה הכל מתנהל גם ענף האירועים יחזור לשיגרה

פורסם (נערך)

ובואו נבהיר משהו לגבי חתונות

בלי קשר לקורונה אני לא זוכר מתי הייתי בחתונה וחיבקתי ונישקתי אנשים שאני  לא מכיר

היום יוצא לי לארח ולהתארח 2-4 פעמים בשבוע (לא במסגרת עבודה) ואף אחד לא מחבק ומנשק אף אחד.

אנשים מודעים למצב אומרים שלום אחד לשני בלי להתחבק.

אם אני ממילא נפגש עם האנשים האלה שאני סומך עליהם

מה הבעיה לפגוש אותם בחתונה במקום בבית ?

מה זה משנה אם אני פוגש את דודים שלי בבית ויושב איתם בבריכה או בגקוזי, או עומד לידם ברחבה בחתונה? זה אותו דבר בדיוק

או פוגש אותם בחתונה ויושב איתם בשולחן ? זה אותו דבר בדיוק

ואם יש לך איזה דוד שלא ראית חצי שנה, כנראה הוא לא מספיק חשוב כדי שתשב איתו ותתחבק איתו 

ותתפלאו

אתם רואים שאנשים מודעים לסיכונים ולא מתקרבים לאנשים שהם לא מכירים. 

אז מספיק להקשיב לשטויות שאומרים בתקשורת, בדיוק כמו כל הרחמים האלה על אילת שנהייתה פתאום העיר היחידה בישראל שיש בה מובטלים

 

למה ללכת רחוק...מראיינים בחדשות "יוצאים לשטח" ונפגשים עם מרואיינים, נוסעים איתם ברכב בלי מסכה, הכל כרגיל

ואז באים לספר לנו על "אנשים שנפגשים עם המשפחה באירועים" ? אורנה ומשה דץ יושבים צמוד ב"מי רוצה להיות מליונר" בזמן  שהם כבר מזמן לא משפחה גרעינית

אז מספיק לזיין לנו את המוח על "הדבקה בגלל חתונות"

יש הדבקה באלף מקומות. אם דני קושמרו נדבק במכולת והוא נוסע עם מרואיין ברכב הוא ידביק אותו.

אם בנאדם נדבק באוטובוס ויושב במשרד עם עוד עובדים 12 שעות ביום הוא ידביק אחד מהם

ואם משה דץ נדבק ממנה ומסתובב מחר בכל מיני אולפנים עם מאפרות, מסרקות, מרואיינים בלי מסכה וכו', זה בדיוק כמו חתונה.

ואני לא מדבר בכלל על מה שקורה בבתי ספר

 

זה המצב וככל שפותחים עוד ועוד נמאס לאנשים לעצור את החיים ובצדק. אם הכל סגור אני מבין, אבל כשהכל נפתח- אף אחד לא ישב בבית

 

 

 

in_dani_autoOrient.mxf_2_autoOrient_i.jpg

millioner_101120_datz_autoOrient_i.jpg

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

דוד רחוק? את אחותי ראיתי בשנה האחרונה אולי פעמיים, וגם זה בחטף ובחוץ.

 

מכיר חתונות שנדחו בשנה, בתקווה שעד אז יעבור זעם (אני פסימי בעניין).

 

לגבי מגישי הטלויזיה - יש להם תקנה מיוחדת בתקנות הקורונה. ושים לב מה קורה באולפנים, וגם בשידורים המהשטח: המסכה מוסרת רק לאחר שהמצלמה מתמקדת בדובר, המרחק בין המראיים והמרואיין נשמר והמסכה חוזרת לפנים לפני שהצילום מסתיים. מעבר לכך שבאולפן יושבים 2-5 אנשים, אפילו לא העשרות שבחתונה קטנה והמאות שעליהן אתה מדבר. מוזר לי שאתה לא מסוגל להבין את ההבדל בין התכנסות של 5 אנשים לבין זו של 50 לבין זו של 500 מבחינת הפצת הנגיף, ובין אולם סגור לבין מרחב פתוח עם שמירת מרחק. וכמובן שבארועים גדולים הרבה יותר קשה לשמור על משמעת מרחק ומסכות מאשר בקטנים.

 

דרך אגב, בעניין המסכות, הרושם שלי שבשבוע - שבועיים האחרונים הן חוזרות לסנטר, במקרה הטוב לשפם.

 

image.thumb.png.55638a5a3253f964f191b1e1b582feb2.png

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 שעות, sperial כתב:

דוד רחוק? את אחותי ראיתי בשנה האחרונה אולי פעמיים, וגם זה בחטף ובחוץ.

 

מכיר חתונות שנדחו בשנה, בתקווה שעד אז יעבור זעם (אני פסימי בעניין).

 

לגבי מגישי הטלויזיה - יש להם תקנה מיוחדת בתקנות הקורונה. ושים לב מה קורה באולפנים, וגם בשידורים המהשטח: המסכה מוסרת רק לאחר שהמצלמה מתמקדת בדובר, המרחק בין המראיים והמרואיין נשמר והמסכה חוזרת לפנים לפני שהצילום מסתיים. מעבר לכך שבאולפן יושבים 2-5 אנשים, אפילו לא העשרות שבחתונה קטנה והמאות שעליהן אתה מדבר. מוזר לי שאתה לא מסוגל להבין את ההבדל בין התכנסות של 5 אנשים לבין זו של 50 לבין זו של 500 מבחינת הפצת הנגיף, ובין אולם סגור לבין מרחב פתוח עם שמירת מרחק. וכמובן שבארועים גדולים הרבה יותר קשה לשמור על משמעת מרחק ומסכות מאשר בקטנים.

 

דרך אגב, בעניין המסכות, הרושם שלי שבשבוע - שבועיים האחרונים הן חוזרות לסנטר, במקרה הטוב לשפם.

 

image.thumb.png.55638a5a3253f964f191b1e1b582feb2.png

 

אתה חייב להבין שלא כל מה שאתה עושה נכון לכולם

מספרים לך פה שהעולם ממשיך להתנהל 

אתה לא מאמין אז מראים לך כתבות בחדשות

אתה עדיין תקוע על זה שכולם דוחים בשנה, מתחתנים רק 5 אנשים ויושבים בבית עם מסכות כי חס וחלילה אם נעשה על האש בשבת בצהריים נידבק

זה בסדר וזכותך המלאה להתנהג ככה אבל תבין שיש קצת מעבר למה שאתה מכיר

 

חבל שאתה לא באמת קורא מה שאני אומר

גדי סוקניק נסע עם הזמר ההוא מכוורת ללילה בטבע. כל הנסיעה  הם היו בלי מסכה

אורנה ומשה דץ ישבו במי רוצה להיות מליונר בלי מסכה לאורך כל השידור

באולפן יושבים 2-5 מרואיינים בו זמנית אבל יש באולפן צוות גדול וחדר הלבשה ששם נמצאים עוד אנשים

ורוב האנשים המוכרים שמתראיינים מגיעים כמה פעמים בשבוע לאולפנים שונים ונפגשים עם הרבה יותר אנשים ממה שדודה  שבאה לחתונה נפגשת

פורסם
לפני 27 דקות, Transporter כתב:

חבל שאתה לא באמת קורא מה שאני אומר

אתה לא באמת בעמדה להגיד את זה, אתה מתעלם מכל מה שכותבים לך 😂

כבר אמרו לך, לכל פעילות/הקלה יש תרומה למקדם הדבקה, ככל שתפתח יותר פעילויות כך מקדם ההדבקה יעלה. אז כן, אם מאפשרים את X, והוא ממש דומה ל- Y, זה לא אומר שהגיוני גם לאפשר את Y. אז כן, יש היגיון לפתוח את אילת ולא לפתוח צימרים, או להפך. יש היגיון לפתוח חנויות רחוב ולא לפתוח מרכזי ביג, או להפך. לפני השפעת הפוליטיקה ההחלטות מתקבלות בהתאם לשיקלול תרומה למקדם ההדבקה ופגיעה בכלכלה.

וכן, אנחנו רואים איך איקאה פותחת בלי לספור אף אחד. 

פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, BarryG כתב:

אתה לא באמת בעמדה להגיד את זה, אתה מתעלם מכל מה שכותבים לך 😂

כבר אמרו לך, לכל פעילות/הקלה יש תרומה למקדם הדבקה, ככל שתפתח יותר פעילויות כך מקדם ההדבקה יעלה. אז כן, אם מאפשרים את X, והוא ממש דומה ל- Y, זה לא אומר שהגיוני גם לאפשר את Y. אז כן, יש היגיון לפתוח את אילת ולא לפתוח צימרים, או להפך. יש היגיון לפתוח חנויות רחוב ולא לפתוח מרכזי ביג, או להפך. לפני השפעת הפוליטיקה ההחלטות מתקבלות בהתאם לשיקלול תרומה למקדם ההדבקה ופגיעה בכלכלה.

וכן, אנחנו רואים איך איקאה פותחת בלי לספור אף אחד. 

 

נראה שאהת לא קורא 

אתמול כתבתי שכל דבר תורם וזה נכון

אבל כשמבטיחים לעצור\לשנות\לתקן אם התחלואה תעלה ואף אחד לא טורח לטפל בבתי ספר

ובמקום לעצור נלחמים לך פה על אילת, כי מסכנים בעלי העסקים שם שלא עובדים (כי הם היחידים שלא עובדים)

וכל יום איזה מרכז ביג או איקאה או משהו אחר מודיע שהוא פותח ופשוט זורמים איתו

על החרדים כבר הפסקתי לדבר

 

אז כן ברור אף אחד לא מתייחס לכללים והמדינה מעלימה עין בטח שיהיו פה אירועים והרבה.

כשהיה סגר אני תמכתי בזה שאם כולם סגורים אז כולם סגורים נקודה. אבל אם אין פה שום עקרונות בפתיחה וכל אחד עושה מה שבא לו אני יכול להבין את כל מי שמחליט להתחתן כמו שבא לו

לא הגיוני שיודעים  שכל אחד מהמקומות שכתבתי למעלה מסוכן, רואים את זה לפי העליה בתחלואה ואף אחד לא טורח לעצור

אחרי שעשו לנו נאום על פתיחה מבוקרת והפרשים של שבועיים וכו

זה נהיה פתאום הפרשים של שבוע, פתיחה מבוקרת של מה שבא להם, עצירה של מה שבא להם, אכיפה של מה שבא להם

אז זאת התוצאה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 15 שעות, Transporter כתב:

אין מה לעשות

לא זוכר שבדקו כמה אנשים מתו בעקבות תלמיד שנדבק ממורה שנדבקה מבעלה במפעל חיוני

מתו וימותו עוד אנשים כי בסוף צריך להמשיך את השגרה

ולא כל אחד מוכן כמוני לא לעלות במעלית עם אנשים ולא להתקרב לאנשים שהוא לא סומך עליהם

 

בינתיים אני לא מבין מה הלחץ לפתוח את אילת ?

"אנשים שם לא עובדים"

למה אני עובד ?

יש לי מאות פנים שוכבים במחסן מעלים אבק ואני עוד משלם לעובדים פעם בשבועיים להכנס לנקות אותם בידיעה שאין הפקות ענק בקרוב

למה אני יכול לחיות ממענקים ועובדים באילת לא ?

שישבו בבית ויחיו ממענקים

 

ללכת ולבדוק אחורה 2-3 הדבקות זה קרוב לבתי אפשרי להגיע למקור הדבקה בסבירות גבוהה.

בכמה מקומות שונים שבהם יש עוד אנשים אתה נמצא ביום ממוצע שלך? 5? 10?

 

את החתונה היה קל יחסית לזהות כמקור הדבקה בגלל כמות האנשים שנדבקו בה.

 

כנראה שבבחירה בין 100 אנשים בבריכה במלון או 100 אנשים בחתונה, המדינה מעדיפה את המלון.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 2 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

ללכת ולבדוק אחורה 2-3 הדבקות זה קרוב לבתי אפשרי להגיע למקור הדבקה בסבירות גבוהה.

בכמה מקומות שונים שבהם יש עוד אנשים אתה נמצא ביום ממוצע שלך? 5? 10?

 

את החתונה היה קל יחסית לזהות כמקור הדבקה בגלל כמות האנשים שנדבקו בה.

 

כנראה שבבחירה בין 100 אנשים בבריכה במלון או 100 אנשים בחתונה, המדינה מעדיפה את המלון.

 

אני זה לא דוגמא

יש לי כמה עסקים שאני מתפעל, משרד שאני משפץ והעבודה שלי היא בשטח

לא כל מי שמגיע לחתונות מסתובב יום יום בשטח ופוגש אנשים חדשים. רוב האנשים עובדים עם אותם אנשים יום יום

חוץ מזה שאנחנו מדברים כאילו כולם פה מסתובבים בלי מסכה ולא נשמרים

כל עוד אתה נשמר אין בעיה שתפגוש אנשים.

ואם גם אתה וגם מי שמולך נשמרים אז אתם כנראה לא נדבקתם כדי שתסכנו אחד את השני

 

המדינה מעדיפה הרבה דברים. המעדיפה גם  מעדיפה להגיד לחרדים שמותר להם לפתוח הכל ונעשה כאילו יש אכיפה

אז ברגע שהמדינה מתנהגת ככה האזרחים לומדים שמותר לפתוח מרכזי ביג, איקאה, מכוני כושר וגם חתונות

 

אני מאוד תמכתי בלסגור הכל בתנאי שכולם עומדים בזה

ברגע שכל אחד עושה מה שבא לו אז עד הסוף

פורסם

אתה בורח מהשאלה ולא סתם.

 

בנאדם ממוצע נמצא בכמה מקומות כל יום, בסופר, במאפייה, אצל הקצב וכו'. לוקח את הילדים לגן, מחזיר אותם, לבית ספר וכו'.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

חתונה היא setting בעייתי מאוד (מבחינת הדבקה בקורונה) מכמה סיבות:

 

1. מפגש של הרבה אנשים ממספר לא קטן של מעגלים חברתיים שונים וזרים, באיזור יחסית צפוף.

2. אוכל ושתיה באופן רציף לאורך האירוע, מה שפוגם ביכולת המיגון (צריך להוריד את המסיכה בתדירות גבוהה..).

3. חיבוקים ונשיקות + התחככות בתור לבופה/בר ועל רחבת הריקודים.

4. צורך לצעוק לא מעט (כדי להתגבר על הרעש ברקע) - מה שגורם לרסס בלחץ מוגבר מהפה.

 

השילוב של כל אלה מעניק לחתונה פוטנציאל הדבקה גבוה מאוד. כל אירוע כזה יכול להאיץ הדבקה בכמה סדרי גודל בהשוואה למפגשים ״רגילים״ יומיומיים. לטעמי - הגיוני מאוד שזה בין הדברים הראשונים שהמדינה תגביל.

 

 

עריכה אחרונה על ידי malcishua
  • אהבתי 1
פורסם

נתחיל בזה שאיקאה התקפלה. 

נמשיך בזה שנכון, יש הרבה אנשים שמתעלמים מהמציאות , אבל למזלנו יש מספיק אנשים שאכן מקפידים ושומעים על ההנחיות. 

 

כמו כל דבר בטבע , מדובר בתופעה שמרסנת את עצמה,

קחו לדוגמא את הציבור החרדי , זילזלו, נדבקו , חטפו את המכה, עכשיו הם עם המקדם הדבקה הנמוך ביותר בארץ. 

להזכירכם, במרץ אפריל מקדם ההדבקה היה 7 , לא היו מסיכות , העולם לא ידע עם מה מתמודדים.

בסגר ירדנו למקדם הדבקה של 0.6 , זה פחות מ10% ממקדם ההדבקה החופשי (ללא שינוי בהתנהגות)

עכשיו כבר שבועיים אנחנו עומדים על מקדם הדבקה באיזור ה 1. 

זה אומר שהרוב לא מתנהג כמו שטרנספורטר טוען , הרוב נשמר.

אפילו בציבור הערבי שמקדם ההדבקה הוא מעל 1. הרוב שומרים , כי אם הרוב לא היו שומרים אז המקדם היה עולה הרבה יותר. 

 

הסרט עוד לא נגמר , נחכה ונראה 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 12 שעות, malcishua כתב:

לא יודע מה היה בטלוויזיה, וגם לא מעניין אותי.

 

לא ראיתי טלוויזיה 15 שנים. הפסדתי משהו? 

 

לפני 12 שעות, malcishua כתב:

דוגרי - לא חסר לי, אפילו לא קצת.

 

לגמרי מסוג הדברים שלא מפריע לי שנעלמו. 

פורסם

תשמעו תשמעו קטע, מדברים שוב על סגר לילי, וההצדקה מבחינת משרד הבריאות היא אחת - להלחם בחתונות

  • מצחיק 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...