Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, SchnitzelLova כתב:

 

לא ראיתי טלוויזיה 15 שנים. הפסדתי משהו? 

 

את אהרוני וגידי.  סתם, זה מה שמוצג אצלי עכשיו, נראה כמו משהו סיני מהסוג שמפיץ קורונה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 10 שעות, sperial כתב:

דרך אגב, בעניין המסכות, הרושם שלי שבשבוע - שבועיים האחרונים הן חוזרות לסנטר, במקרה הטוב לשפם.

גם אני מרגיש את זה, אנשים מזלזלים.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם (נערך)
בתאריך 11.11.2020 בשעה 10:55, m3x7r3m3 כתב:

אתה בורח מהשאלה ולא סתם.

 

בנאדם ממוצע נמצא בכמה מקומות כל יום, בסופר, במאפייה, אצל הקצב וכו'. לוקח את הילדים לגן, מחזיר אותם, לבית ספר וכו'.

 

כבר דברנו על זה שבנאדם ממוצע לא פוגש יותר מדי אנשים כל יום

הוא הולך לעבודה וחוזר.

הוא לא הולך כל יום גם לקצב גם למאפיה גם לניתוח הגדלת חזה וגם לנתבג

 

ובכל מקרה

אם אני הולך ופוגש אנשים ובשישי שבת נפגש עם המשפחה

זה לא משנה אם ניפגש בשישי שבת בבית  או ביום רביעי בחתונה.

בסופו של דבר רוב האנשים לא מחבקים אנשים שהם לא קרובים אליהם וזה כולל גם בני משפחה שאת הלא קרוב אליהם.

אם אלה אנשים שאתה ממילא יושב איתם פעם פעמיים בשבוע בסלון ובבריכה בבית אז ברור שאין בעיה להיות איתם ברחבה ולחבק אותם...בדיוק כמו שבר סימן טוב אמר שזה לא משנה אם הוא שם את המסכה של העובדים שלו שנמצאים איתו באותם חללים כל הזמן

בתאריך 11.11.2020 בשעה 11:32, korola כתב:

נתחיל בזה שאיקאה התקפלה. 

נמשיך בזה שנכון, יש הרבה אנשים שמתעלמים מהמציאות , אבל למזלנו יש מספיק אנשים שאכן מקפידים ושומעים על ההנחיות. 

 

כמו כל דבר בטבע , מדובר בתופעה שמרסנת את עצמה,

קחו לדוגמא את הציבור החרדי , זילזלו, נדבקו , חטפו את המכה, עכשיו הם עם המקדם הדבקה הנמוך ביותר בארץ. 

להזכירכם, במרץ אפריל מקדם ההדבקה היה 7 , לא היו מסיכות , העולם לא ידע עם מה מתמודדים.

בסגר ירדנו למקדם הדבקה של 0.6 , זה פחות מ10% ממקדם ההדבקה החופשי (ללא שינוי בהתנהגות)

עכשיו כבר שבועיים אנחנו עומדים על מקדם הדבקה באיזור ה 1. 

זה אומר שהרוב לא מתנהג כמו שטרנספורטר טוען , הרוב נשמר.

אפילו בציבור הערבי שמקדם ההדבקה הוא מעל 1. הרוב שומרים , כי אם הרוב לא היו שומרים אז המקדם היה עולה הרבה יותר. 

 

הסרט עוד לא נגמר , נחכה ונראה 

 

נתת דוגמא אוכלוסיה שעושה הכי הרבה חתונות כל יום

אחריהם ערבים

אחריהם חילונים

חרדים הולכים פחות להבדק ומקבלים טיפול אצלהם.  

חרדים זה הצרכן הכי טוב של חתונות בימים האלה

 

איקאה התקפלה? וואו

ומה עם כל החדרי כושר, סטודיו, חנויות, מסעדות שמפרים הנחיות ואפילו מתראיינים בטלוויזיה ומספרים לנו ?

מה עם כל מה שקורה אצל החרדים ? אצלהם לא מבדילים בין גן ילדים או בית ספר שאמור להיות סגור

 

הכל פתוח וזהו

זה שאיקאה כרגע לא פתחו זה לא אומר כלום

כל יום שעובר יש עוד מגזרים שנפתחים

 

בתאריך 11.11.2020 בשעה 11:25, malcishua כתב:

חתונה היא setting בעייתי מאוד (מבחינת הדבקה בקורונה) מכמה סיבות:

 

1. מפגש של הרבה אנשים ממספר לא קטן של מעגלים חברתיים שונים וזרים, באיזור יחסית צפוף.

2. אוכל ושתיה באופן רציף לאורך האירוע, מה שפוגם ביכולת המיגון (צריך להוריד את המסיכה בתדירות גבוהה..).

3. חיבוקים ונשיקות + התחככות בתור לבופה/בר ועל רחבת הריקודים.

4. צורך לצעוק לא מעט (כדי להתגבר על הרעש ברקע) - מה שגורם לרסס בלחץ מוגבר מהפה.

 

השילוב של כל אלה מעניק לחתונה פוטנציאל הדבקה גבוה מאוד. כל אירוע כזה יכול להאיץ הדבקה בכמה סדרי גודל בהשוואה למפגשים ״רגילים״ יומיומיים. לטעמי - הגיוני מאוד שזה בין הדברים הראשונים שהמדינה תגביל.

 

 

 

עוד פעם

האנשים שאתה מתקרב אליהם באירוע ויושב איתם בשולחן אלה אנשים שממילא אתה נפגש איתם ביום יום

אם זה חברים מהעבודה או משפחה קרובה שממילא אתה תיפגש איתם מחר בשישי בערב

אני לא רואה הבדל בין לשבת אצל דוד שלי בבריכה 4 שעות או לשבת איתו בשולחן בחתונה חצי שעה

 

גם האנשים שהכי לא מקפידים על הנחיות לא מתקרבים כרגע לאנשים זרים מהצד השני וסתם אנשים שפחות קרובים אליהם 

הם כל הערב נשארים ליד אנשים שהם מכירים ואתה רואה קבוצות של אנשים.

 

בשולחנות בכלל מיותר לציין  שההושבה רק של אנשים קרובים

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

אני אתן דוגמה, נגיד יש טפטוף קל הסכוי שתירטב קטנה.

אבל אם ,פתאום יהיה שבר עננן הסכוי שלך שתירטב גבוהה.

 

מפגש קטן=טפטוף.

חתונה של 100=גשם חזק.

כמה שהיו יותר אנשים במפגש ככה גובר לחוסר שליטה. 

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם



אויש, מישהו פה רשם פעם שזה אתגר לוגיסטי. טראמפוש אמר שזה שטויות. ואמרו לי גם פה שבישראל בכלל לא מתכוננים.

אז הנה, נזכרים ברגע האחרון, קלאסי.

לפני שעתיים, yor2 כתב:

אני אתן דוגמה, נגיד יש טפטוף קל הסכוי שתירטב קטנה.

אבל אם ,פתאום יהיה שבר עננן הסכוי שלך שתירטב גבוהה.

זאת דוגמא ממש ממש לא טובה, כי כשטיפטוף קל נמשך במשך שעות, אתה נרטב.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 4 שעות, Transporter כתב:

האנשים שאתה מתקרב אליהם באירוע ויושב איתם בשולחן אלה אנשים שממילא אתה נפגש איתם ביום יום

לא יודע איך זה בחתונות של קוק בשרותים אבל בחתונות של ביטוח לאומי רוב האורחים מתקבצים סביב החתן והכלה אחרי הטקס כדי להגיד להם מזל טוב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 57 דקות, David32 כתב:



אויש, מישהו פה רשם פעם שזה אתגר לוגיסטי. טראמפוש אמר שזה שטויות. ואמרו לי גם פה שבישראל בכלל לא מתכוננים.

אז הנה, נזכרים ברגע האחרון, קלאסי.

זאת דוגמא ממש ממש לא טובה, כי כשטיפטוף קל נמשך במשך שעות, אתה נרטב.

 

שאלה: 

 

איך אני יודע שהחיסון שיזריקו בקופת חולים לא עמד שעה - שעתיים בחוץ ונהרס? כיצד יודעים שהחיסון היה בהובלה נאותה כל הדרך מהמפעל עד הקופת חולים? 

 

אם החיסון הרוסי יעיל כמו החיסון של פייזר ואינו דורש שמירה/הובלה בתנאים סופר מיוחדים למה לא להשתמש בו וזהו? 

עריכה אחרונה על ידי SchnitzelLova
פורסם
בתאריך 11.11.2020 בשעה 11:48, SchnitzelLova כתב:

לא ראיתי טלוויזיה 15 שנים. הפסדתי משהו? 

 

שעת נעילה, מניאכ...

תאגיד כאן 11 דווקא עושה עבודה טובה

פורסם
לפני כשעה, David32 כתב:

זאת דוגמא ממש ממש לא טובה, כי כשטיפטוף קל נמשך במשך שעות, אתה נרטב.

אז איזה דוגמה נראה לך יותר טובה.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 28 דקות, SchnitzelLova כתב:

איך אני יודע שהחיסון שיזריקו בקופת חולים לא עמד שעה - שעתיים בחוץ ונהרס? כיצד יודעים שהחיסון היה בהובלה נאותה כל הדרך מהמפעל עד הקופת חולים?

אחרי שבועיים כולם ידעו.
 

 

לפני 5 דקות, Ragnar כתב:

שעת נעילה, מניאכ...

תאגיד כאן 11 דווקא עושה עבודה טובה

גם שעון מקולקל מראה את השעה הנכונה פעמיים ביום.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 4 דקות, SlowRide כתב:
לפני 10 דקות, Ragnar כתב:

 

גם שעון מקולקל מראה את השעה הנכונה פעמיים ביום

 

הערוץ הכי טוב בטלויזיה בפער

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)
לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא יודע איך זה בחתונות של קוק בשרותים אבל בחתונות של ביטוח לאומי רוב האורחים מתקבצים סביב החתן והכלה אחרי הטקס כדי להגיד להם מזל טוב.

 

אז היום כבר לא עושים את זה

אף אחד לא רוצה להדבק ולהיות בבידוד

יש גם זוגות שמבקשים שלא יתקרבו אליהם

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 23 דקות, farkash7 כתב:

 

הערוץ הכי טוב בטלויזיה בפער

זה בדיוק העניין, תכנים איכותיים אמורים להצדיק את הקיום שלהם בלי התערבות של המדינה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

מצחיק שכשאנשים יושבים עם המשפחה בכל מיני הזדמנויות זה סבבה

או עומדים בתור בסופר (ומה לעשות בישראל אם לא תצמד למי שלפניך יקחו לך את התור)

או הולכים לחדר כושר וכו'

 

אבל כשמדובר בחתונות ישר מדמיינים את זה שאתה הולך ומנשק אנשים זרים

ובנאדם שאתה לא מכיר רוקד לידך ופתאום בא לך לחבק אותו כי מעניין אותך מה יקרה

ובדיוק בא לי היום לאכול דווקא מהצלחת של מישהו אחר או ללקק לו את המזלג 

לי לא זכור שאף פעם נישקתי אנשים זרים בחתונה. וגם אנשים שאני מכיר לא נישקתי רק אם הם ממש קרובים

אז בדיוק כמו שהיום לקוח שלי שמכניס לי כסף יושב מולי ואני שומר על מרחק , ככה גם כשאני יושב עם דודים רחוקים בחתונה אני שומר מרחק

 

בינתיים בתקשורת הבינו שאי אפשר כבר להפיל הכל על חתונות כי אין אולמות אירועים

אז שינו תקליט

מי שזוכר לפני שבועיים אמרו שטיסות מקור הדבקה גדול

עכשיו גם מסעדות חדרי כושר ואוטובוסים

על בתי מלון אסור לדבר כי כרגע מעודדים פתיחה שלהם וזה לא מסתדר עם השידורים..

 

אז בעצם כל דבר הוא מקור הדבקה גדול

אז בואו נשאיר הכל סגור עד יוני הבא

IMG-20201112-WA0047.jpg

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני שעתיים, Transporter כתב:

 

אז בעצם כל דבר הוא מקור הדבקה גדול

אז בואו נשאיר הכל סגור עד יוני הבא

 

 

מכל מה שכתבת , זה הכי נכון.

כל דבר שהוא התקהלות ומגעים בין אנשים הוא מקור הדבקה.

וכן עד יוני הבא אנחנו נשחק בנדמה לי. 

כבר מתחילים לראות עלייה ב R מעבר ל-1, אבל ימשכו לדבר על פתיחות, הקלות , פתיחת כיתות ה-ו.

כיתות יא יב, קניונים.

למרות שבמצב הזה, מה שצריכים לעשות זה להגיד הגענו ל-1 .

עכשיו אם פותחים משהו צריך לסגור משהו אחר. 

רוצים קניונים, אז לסגור א-ד

רוצים חתונות - אז לסגור גם גנים.

רוצים שוק - אז לסגור את איקאה. 

 

א צריך לסגור הכל עד יוני, אבל גם לא צריך לפתוח הכל עד יוני.

צריכים לשחק...  קצת.

למשל לחנויות של פוקס הספיקו 3 ימים למכור את כל המלאי שהיה בחנויות.. 

הרבה חנויות מקומיות אצלנו אימצו את הקטע של הזמנה טלפונית , תשלום ואיסוף השקית מהדלת...

ואפילו מוציאים את השקית עד האוטו. 

לא חייב לסגור, אם ימצאו עוד דרכים לצמצם מגיעים , אז יכול להיות שניתן יהיה גם לאפשר חתונות ולא נעלה את R ל 1. 

אבל צריך התגייסות של כולם לשינוי התנהגות 

 

×
×
  • תוכן חדש...