Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור הקורונה של הפורום


garicho

פוסטים מומלצים

סביר להניח שאין מספיק מקררים אבל מצד שני מקרר לא גדול יכול להכיל הרבה עשורת אלפים של מנות.

אם אני יכול להעביר בכל מדינה בארה"ב כמה מאות אלפי מנות ביום עם המקררים הקיימים אז אין בעיה.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Transporter כתב:

נו

אז הוא עדיין לא פוגש כל יום כמות אנשים גדולה

בטח לא כשכל אלה יכולים להכניס רק 4 אנשים בו זמנית

חוץ מזה רוב האנשים קונים דברים קרוב לבית ופוגשים אנשים מהסביבה שלהם

רוב האנשים לא נוסעים מת"א לבית חנניה או לירושלים לקנות נתחים ספציפים

 

גם אם הוא פוגש 4 בסופר (לא כולל עובדים) ועוד 4 אצל הקצב (לא כולל עובדים) ועוד את העובדים איתו ועוד את העובדים בגן של הילד (ואולי גם הורים אחרים), הופ אתה מדבר על 15-20 איש בקלות. לכל יום.

 

לפני שעתיים, Transporter כתב:

בקורונה כן

לא חייב מ 100 מטר אפשר גם מ 2 מטר

אם הם היו חשובים לי הייתי פוגש אותם בשישי בערב כשאני מזמין אליי את המשפחה

הגיוני לא ?

 

רמת אמינות - אינני הנהג.

 

לפני שעתיים, SchnitzelLova כתב:

ברוסיה לא חסר חוקרים/מדענים מהשורה הראשונה. העובדה שהחיסון יצא מרוסיה לא אומר שהוא נופל במשהו מהחיסון של פייזר/מודרנה/אוקספורד. בנוגע לבטיחות בשגרה חיסון מפתחים לאורך שנים. אף אחד לא מפליץ חיסון ב-11 חודשים בלי לעגל פינות גם לא אמריקאים/בריטים/גרמנים. בגדול כולנו הולכים להיות שפני ניסיונות בין אם על החיסון הרוסי או החיסון של פייזר/מודרנה שמבוסס על טכנולוגיה שלא נבדקה אף פעם. לפחות החיסון הרוסי מבוסס על טכנולוגיה יותר מסורתית ולא דורש הובלה, שמירה והפצה במקררים במינוס 70 מעלות. 

 

היום ברוסיה חסרים אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, בטח חוקרים ומדענים. לפני נפילת מסך הברזל - אותו מסך ברזל (והפחד מה יעשו לעורקים) הוא הדבר היחיד שהשאיר אותם בבריה"מ.

עם הנפילה הראשונים שברחו משם זה המדענים והחוקרים.

 

לפני שעתיים, malcishua כתב:

מעניין, אני התקשרתי לרופאה שלי עם כאבים בגרון, שעתיים אחרי זה כבר הייתי אחרי בדיקה.

 

סתם ככה? בלי עוד תסמינים? מוזר.

 

לפני שעתיים, korola כתב:

אצלנו (15 ק"מ) ממך , רק מתחננים שיבוא לבדיקות. 

כל הזמן שולחים הודעות , לא צריך הפנייה, רק להגיע עם תעודת זהות.

עכשיו אין תור, 5 דקות וסיימתם. 

 

זה אמור לשרת מטרה אחרת - לא את הבריאות שלך, אלא הגדלת מספר הבדיקות של מי שבטוח לא חולה (מוריד אחוז חיוביים), או מי שאולי חולה אבל לא יודע (אסימפוטמטי).

 

לפני שעה, Ragnar כתב:

זאת התקופה ידידי, גם אני וגם אמא שלי חטפנו חזק, אני ללא חום. צינון שכזה

והאמת? מבלי שביקשנו שלחנו עד אלינו מד"א לבדיקת קורונה (שלילית למען הסר ספק)

 

האמת הפעם בכלל לא חזק, אפילו יותר חלש מהממוצע שלי (אצלי זה קבוע פעמיים בשנה בחילופי עונות), רק הצרידות לא סטנדרטית אצלי.

 

לפני 57 דקות, Blaz00r כתב:

מה? כבר לפחות 3 שבועות אפשר להזמין תור
לבדיקה דרך אתר קופ"ח בלי לדבר עם הרופא בכלל. מזמינים תור, מגיעים למעבדה הקרובה עם ת.ז ועוברים בדיקה. וזה בלי קשר למוקדים של פיקוד העורף שפועלים פעם בשבוע בערים הגדולות אליהם אפילו לא צריך לקבוע תור, פשוט מגיעים.

 

המטרה שלי לא הייתה לקבל בדיקה לקורונה, אלא לקבל טיפול לגרון, לצרידות ולסימפטומי ההתקררות.

 

אני לא דיברתי על קורונה, הרופאה הסבירה לי (בלי שביקשתי לדעת) למה היא לא שולחת אותי לבדיקת קורונה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

גם אם הוא פוגש 4 בסופר (לא כולל עובדים) ועוד 4 אצל הקצב (לא כולל עובדים) ועוד את העובדים איתו ועוד את העובדים בגן של הילד (ואולי גם הורים אחרים), הופ אתה מדבר על 15-20 איש בקלות. לכל יום.

 

אז מה? זאת עדיין כמות מאוד קטנה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, m3x7r3m3 כתב:

היום ברוסיה חסרים אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, בטח חוקרים ומדענים.

על מה אתה מבסס את זה?

לא שאני טוען משהו לטובת רוסיה או החיסון שלה, למרות שאני מסתמך בחלק גדול על הרגש שלי בעיניין.

 

לפני 6 דקות, m3x7r3m3 כתב:

רק הצרידות לא סטנדרטית אצלי.

אייי אז אתה כבר לא טנור?

 

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, Transporter כתב:

אז מה? זאת עדיין כמות מאוד קטנה

 

בהשוואה לחתונה - בוודאי, בהשוואה לבידוד, זה לא כמות קטנה.

הכל יחסי בחיים.

 

לפני 2 דקות, David32 כתב:

על מה אתה מבסס את זה?

לא שאני טוען משהו לטובת רוסיה או החיסון שלה, למרות שאני מסתמך בחלק גדול על הרגש שלי בעיניין.

 

על סמך כל המידע שהגיע משם במהלך הקורונה.

כמו גם על הפיתוחים (או חוסר בהם) הרפואיים בשנים האחרונות שיצאו מרוסיה.

 

לפחות הקולגות שלי שבאו מבריה"מ מספרים שנכון להיום המחקרים הרפואיים ברוסיה לא ברמה גבוהה בכלל.

כנראה זו עוד סיבה ללכת על טכנולוגיה ישנה ומוכרת אבל לקצר תהליכים.

לפני 7 דקות, David32 כתב:

אייי אז אתה כבר לא טנור?

 

זהו עבר, חזרתי לפלצט 🤣

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 51 דקות, korola כתב:

אתה לא צריך "המון מקררים", אתה צריך תוכנית של סרט נע. 

לדוגמא ישראל:

 

אתה צריך מטוס מטען אחד - לצייד אותו במכולת קירור של מינוס 60. 

נניח המטוס הזה יכול להטיס  50,000 מנות חיסון.

אז על מנת להעביר לישראל 8 מיליון מנות הוא צריך לעשות 160 גיחות. 

עכשיו בארץ אתה צריך נניח 50 משאיות קירור שיחכו למטוס בנתב"ג.

וכל אחת תוביל 1000 מנות ל 50 מרכזי חיסון בארץ. 

המשאיות יובילו את החיסון, והחיסון ינתן באותו היום, אפשר גם במתכונות של דיירב אין.

ככה שהמשאית קירור חונה במקביל ל 20 עמדות דרייב, וכל 2 דקות מוציאים 20 מנות מהמשאית 

ומעבירים ל-20 עמדות חיסון (בעצם יכולים להיות 5 אנשים ברכב.. אז קצת יותר) 

ככה אתה צריך 160 ימים על מנת להשתמש ב 8 מיליון מנות חיסון. 

 

אנחנו צריכים 16 מיליון מנות כי כל מתחסן צריך לקבל 2 מנות בהפרש של חודש. בתקווה החיסון יעניק הגנה לשנה לפחות. אם יצטרכו לחסן אנשים פעם בחצי שנה בשביל לשמור על רמה גבוהה של נוגדנים בדם זה הולך להיות מבצע ברמת מורכבות אחרת לגמרי. 

 

ציטוט

אבל הכל צריך להיות מסודר ומאורגן...  

 

כן בהצלחה עם זה. אומת ההייטק מכה שנית. 

 

לפני 20 דקות, m3x7r3m3 כתב:

לפחות הקולגות שלי שבאו מבריה"מ מספרים שנכון להיום המחקרים הרפואיים ברוסיה לא ברמה גבוהה בכלל.

 

חוקרים יהודים ברחו לישראל/ארה"ב/אוסטרליה דקה אחרי נפילת מסך הברזל, אבל ללא יהודים היו פחות אפשרויות הגירה בשנות ה-90. היום המשכורות במוסקבה לא רעות בכלל.  

 

ציטוט

כנראה זו עוד סיבה ללכת על טכנולוגיה ישנה ומוכרת אבל לקצר תהליכים.

 

אולי אתה צודק, אבל זה לא בהכרח דבר רע. העיקר שהחיסון עובד ואפשר להפיץ אותו בקלות. 

עריכה אחרונה על ידי SchnitzelLova
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האתגר הלוגיסטי מתחיל הרבה לפני שהחיסון מגיע ארצה.

 

כמה מטוסים יש, לדעתכם, שמסוגלים להוביל מטען משמעותי בקירור למינוס 60 מעלות? אני לא יודע, אבל כנראה אין כאלה. רק הפיתוח והרישוי של מטוסים כאלה הוא תהליך יקר מאד שכנראה יארך כמה שנים, ובלעדיהם החיסון לא יגיע ארצה. כנראה שכך גם עם אניות. למרות ששם משקל המערכות פחות בעייתי, לעומת זאת זמן הטרנזיט הרבה יותר ארוך. וכמובן שצריך גם משאיות או קרונות רכבת בקירור עמוק ואמצעים לפריקה וטעינה מהירים, כל אלה אינם בנמצא, וצריך לפתח אותם למשימה חד פעמית. אתגר טכני וכלכלי עצום.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, SchnitzelLova כתב:

חוקרים יהודים ברחו לישראל/ארה"ב/אוסטרליה דקה אחרי נפילת מסך הברזל, אבל ללא יהודים היו פחות אפשרויות הגירה בשנות ה-90. היום המשכורות במוסקבה לא רעות בכלל.  

 

לחוקרים טובים ומנוסים היו מספיק אפשרויות הגירה, הרבה הגיעו לגרמניה למשל, או לארה"ב.

 

לפני 9 דקות, SchnitzelLova כתב:

אולי אתה צודק, אבל זה לא בהכרח דבר רע. העיקר שהחיסון עובד ואפשר להפיץ אותו בקלות. 

 

לא אומר טוב או רע, אלא יכול להיות שזה פשוט מה שאפשרי עבורם.

 

לפני 4 דקות, sperial כתב:

האתגר הלוגיסטי מתחיל הרבה לפני שהחיסון מגיע ארצה.

 

כמה מטוסים יש, לדעתכם, שמסוגלים להוביל מטען משמעותי בקירור למינוס 60 מעלות? אני לא יודע, אבל כנראה אין כאלה. רק הפיתוח והרישוי של מטוסים כאלה הוא תהליך יקר מאד שכנראה יארך כמה שנים, ובלעדיהם החיסון לא יגיע ארצה. כנראה שכך גם עם אניות. למרות ששם משקל המערכות פחות בעייתי, לעומת זאת זמן הטרנזיט הרבה יותר ארוך. וכמובן שצריך גם משאיות או קרונות רכבת בקירור עמוק ואמצעים לפריקה וטעינה מהירים, כל אלה אינם בנמצא, וצריך לפתח אותם למשימה חד פעמית. אתגר טכני וכלכלי עצום.

 

אני בטוח שיש פתרונות לנושא שלא כוללים פיתוח דגם חדש של מטוס.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, sperial כתב:

כמה מטוסים יש, לדעתכם, שמסוגלים להוביל מטען משמעותי בקירור למינוס 60 מעלות? אני לא יודע, אבל כנראה אין כאלה

דווקא במטוס זה קל. בגובה שהוא טס זו הטמפרטורה בחוץ אז אפשר לשמור על הטמפ' בקלות בעזרת חנקן נוזלי (וזה בשלוף בלי להיות מהנדס קירור ובלי להיכנס לחישובים).

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, SchnitzelLova כתב:

קירור מבוסס חנקן נוזלי.   

 

לצורך העניין פחות משנה בדיוק איזה פתרון, אבל ברור לי שיש פתרון כלשהו שלא מצריך ייצור מיוחד של מטוס אלא אולי מכולה מותאמת שיושבת בתא המטען של מטוס מטען.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, sperial כתב:

האתגר הלוגיסטי מתחיל הרבה לפני שהחיסון מגיע ארצה.

 

כמה מטוסים יש, לדעתכם, שמסוגלים להוביל מטען משמעותי בקירור למינוס 60 מעלות? אני לא יודע, אבל כנראה אין כאלה. רק הפיתוח והרישוי של מטוסים כאלה הוא תהליך יקר מאד שכנראה יארך כמה שנים, ובלעדיהם החיסון לא יגיע ארצה. כנראה שכך גם עם אניות. למרות ששם משקל המערכות פחות בעייתי, לעומת זאת זמן הטרנזיט הרבה יותר ארוך. וכמובן שצריך גם משאיות או קרונות רכבת בקירור עמוק ואמצעים לפריקה וטעינה מהירים, כל אלה אינם בנמצא, וצריך לפתח אותם למשימה חד פעמית. אתגר טכני וכלכלי עצום.

 

אף אחד לא יבנה אוניה או מטוס מיוחדים בשביל זה. יש מטוסי מטען. ויש משטחים. עליהם יש קונטיינרים. ובקונטיינרים יש את מכונת הקירור. 
 

ככה:

https://splash247.com/german-cryogenics-firm-develops-covid-19-vaccine-container-solution/

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על תבנו מגדלים על החיסונים המורכבים האלה. 

אם החיסונים הפשוטים יעבדו, אז אף אחד לא יתחיל להתמודד עם הובלה בקירור כזה.

האמת, אני מרגיש יותר בטוח לקבל חיסון שמבוסס על טכנולוגיה ישנה מאשר על טכנולוגיה חדשה. 

 

קחו דוגמא מתעשיית הרכב,  מה יותר אמין ? מנוע אטמוספרי של לפני 20 שנה.

או מנוע טרבו דל נפח שסובל מבעיות LSPI ?

או איזה תיבת הילוכים יותר אמינה?

ידנית?

אוט' פלנטרית ?

אוטו  חד מצמדית - דו מצמדית?

רציפה?  

 

מה שבטוח זה שאם החיים שלך תלויים בזה , אז עדיף להשתמש בטכנולוגיה שכבר עובדת כמה שנים.  

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, garicho כתב:

 

אף אחד לא יבנה אוניה או מטוס מיוחדים בשביל זה. יש מטוסי מטען. ויש משטחים. עליהם יש קונטיינרים. ובקונטיינרים יש את מכונת הקירור. 
 

ככה:

https://splash247.com/german-cryogenics-firm-develops-covid-19-vaccine-container-solution/

 

עכשיו כל מה שצריך לעשות זה לחכות שנתיים - שלוש עד שהם יבנו מספיק. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...