Jump to content

shimta

  • פרסום הודעות

    316
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

46 נייטרלי

אודות shimta

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. @פבל מעניין, זה נתון טוב ממה שחשבתי, ב U5 מדובר על מקדם גרר של 0.29 -0.26 (עפ המידע שמצאתי, לא מצאתי נתון רשמי) .
  2. מעניין לדעת מה מקדם הגרר בEQA נראה שלא התאמצו מספיק להתאים את כל מרכב הרכב להפחתת מקדם הגרר, ידיות הרכב, הפגוש הקדמי והמשקל עצמי, זה מחיר משמעותי בצריכת הסוללה. אם ניקח לדוגמא את Aiways U5 שבנויה על פלטפורמה ייעודית, הU5 ארוכה יותרב20 ס"מ , רחבה יותר ב 8 ס"מ , היא קלה יותר ב320 קילו. ובעלת סוללה קטנה יותר מEQA , הן חולקות כמעט אותו אותו הטווח. נראה לי שמרצדס לא התאמצו מספיק בדגם הזה.
  3. אולי שווה לבקש מהועד של הבניין להתקין עמודי פלסטיק גמיש באיזורים המסוכנים, כך שאם תגיד למצב שתפגע בקיר, העמוד הגמיש יפגוש אותך תרם הפגיעה בקיר.
  4. shimta

    רשמית: טסלה בישראל

    לא ברורה לי הפוביה שהחשמל יגמר כשהיו המון רכבים חשמליים. נכון לכתיבת השורות הללו יש רזרבה של 4912 מגה וואט (1 מגה וואט = 1000 קילו וואט ) בשיא הצריכה הפיק היה ברזרבה של 2857 מגה וואט. טסלה מודל 3 LR/P צורכת בעמדה ביתית 11.5 קילו וואט שעה בטעינה. על סמך הרזרבה אפשר לחבר 400K רכבים יחד ועדיין תישאר רזרבה קטנה. * אני לא מדבר על התשתית הולכה, רק על תפוקת ייצור חשמל. https://www.iec.co.il/_layouts/iec/applicationpages/lackmanagment.aspx
  5. shimta

    רשמית: טסלה בישראל

    טסלה מייקרת בפעם הרביעית בסכום של כ 1000-500 דולר את מחיר מודל 3, מודל Y בארהב בקרוב אצלנו.... מקור
  6. למיטב זכרוני רק ריקול ביטחותי, יכול למנוע ממך חידוש רישיון רכב.
  7. @SeazeR סקירה חביבה, שכחת לציין בסעיף התחזוקה, החלפת נוזל בלמים כל שנתיים. אם תוכל לעדכן, בעיקר לגבי צריכת סוללת הרכב בעת חניה, והצריכה בעת חניה בקיץ הישראלי.
  8. shimta

    רשמית: טסלה בישראל

    @MikMan *אין לי טסלה* להבנתי יש eSim מובנה ברכב, הרכב מקושר תמידית לאינטרנט, ברכב חדש יש קישורית פרימיום ללא עלות בשנה הראשונה. ויש חבילת פרימיום שבה מקבלים אפשרות לגלוש, ניתן להשתמש באפליקציות כמו סופטיפי , נטפילקס וכו' . ניתן להמשיך אותה בתוספת תשלום, ואם לא ישנה חבילת בסיס ללא עלות המאפשרת תקשורת בסיסית לטסלה עם הרכב + ניווט, אפשר לחבר את הרכב לHOTSPOT מהפלאפון, או לרכוש דונגל WIFI ואז ולקבל את האפשרויות הללו. צריך לבדוק מה משתלם.
  9. שוב, כתבתי במקרה שלי, שבו אין לי עמדת טעינה פרטית, וכרגע לא אני לא יכול להתקין אחת כזו, המצב הוא בעייתי עבורי , כי טעינה של 50 אחוז סוללה , בעמדה ציבורית רגילה תיקח לי משהו כמו 5 וחצי שעות, ב11kW זה היה לוקח 3 שעות בערך, שזה סביל מבחינתי.
  10. עשיתי נסיעת מבחן היום, נתחיל בזה שאני לא מבין בביקורת רכבים אלא מדובר בתרשמות שלי, הרכב נראה מרשים, החומרים הפנימיים הרגישו לי איכותיים ברובם, אך הייתי מוותר על הפלסטיקה בקונסולה בגוון פסנתר. (לטעמי זה איזור שנוטה להישרט בקלות, אם אתה פדנט לדעתי באיזור הזה אין מנוס מהדבקת מדבקה הגנה) אין רעשי קירקוש בנסיעה, שיבושיים בכביש לא מורגשים ברכב בנסיעה בכביש מהיר. בנסיעה בכביש מהיר יש רעשי רוח בעת נסיעה ללא מוזיקה. אך פרט לזה שקט מאוד בנסיעה בכביש מהיר. מרווח רגלים עצום מאחורה, חבל שאין לכסאות האחוריים מסילה להזזה קדימה לצורך הגדלת תא המטען. גודל תא
  11. shimta

    רשמית: טסלה בישראל

    בצה"ל בוחנים את נושא פריצות הסייבר למכוניות; בצבא מוטרדים מהמצלמות ומתקני האיכון המותקנים בכלי הרכב, ומהאפשרות של שידור מידע מסווג מהבסיסים , טסלה מפרטת לראשונה את מחירי הטעינה בעזריאלי: לפי היצרנית מדובר בשקל לקילוואט/שעה
  12. shimta

    רשמית: טסלה בישראל

    לגבי הגג, יש פתרונות הצללה, אפשר להשקיע בפילם איכותי, במקום לטחון את המזגן, וגם כך לחסוך בסוללה.
  13. תתחדש, לגבי האנטנות, אצלי אומנם ישנו דונגל והוא ממוקם מאחרי התא כפפות. לגבי ה 4G ממליץ לך לקנות סים Pre paid , יש חבילות גלישה עד 5 שנים מראש. אם אתה לא משתמש כבד ברשת וצריך אינטרנט בעיקר לניווט ב WAZE, הרבה יותר נוח מלהפעיל את הHOTSPOT, אחד לחודש, אני משתמש בHOTSPOT כדי לעדכן את האפליקציות במערכת. מצרף לך קישור לסים. קישור
  14. shimta

    רשמית: טסלה בישראל

    אגב הפעלה שלו מצריכה תחילה חיבור DOK, על מנת להפעיל את זה?
×
×
  • תוכן חדש...