Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה לקחתי לנסיעת מבחן את קיה נירו והאמת די התלהבתי מהרכב.

בתווית של 130K יש לא מעט מתחרים לרכב.

לרובן המתחרים אין את הכל המערכות בטיחות אקטיבית ולרוב

מדובר במנועים רגילים או עם טורבו.

(אני מדבר על כל רכב באותו מחיר ולא דווקא קרוסאובר/היברדי)

 

השאלה כעת היא עד כמה רכב היברידי הוא יותר חסכוני מרכב עם מונע רגיל.

האם אני ארגיש בחיסכון דלק משמעותי יחסית למנועי דלק אחרים?

 

בנוסף עולה שאלת שמירת הערך, קיה נירו נמכרת מאד טוב בליסינג עקב הטבות מס,

האם רכישת הרכב מהיבואן הינו צעד חכם?

 

אני נמנע מלדבר על אמינות מאחר ומדובר ברכב חדש וניתן להרחיב את האחריות ל10 שנים

(לדיברי סוכן המכירות)

פורסם

אם לא מעניינת אותך העובדה שהוא ג'יפוני, אז למה לא ללכת על יונדאי איוניק או טויוטה פריוס שהן גם היברידיות ובטוח יהיו חסכוניות יותר?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

  • אחראי פורום
פורסם

למה אתה בטוח שיהיו חסכוניות יותר?

לפות"ש, הכל תלוי באיזה רכב אתה נוהג כעת ומה הנסועה שלך.

אצלנו הנירו התייצב על 1:21. עברנו אליו מפיאט בראבו שעשתה 1:12 באותם תנאים ועם 24 אלף ק"מ בשנה,

החיסכון הוא יותר מ-5000₪ בשנה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

1.הנסועה המתוכננת היא 25K ק"מ בשנה (אופטימי).

 

2.דווקא כן אהבתי שהוא גיפני כזה, מאד נוח לנסיעה.

 

3.אני התכוונתי האם יהיה שוני משמעותי בצריכת דלק לעומת רכבים אחרים באותו תג מחיר.

כמעט כל הרכבים שמעניינים נמצאים בטווח מחירים של 130-140K.

לדוגמה, מאזדה 3 האצבק, רכב מאד יפה לדעתי עם מנוע בנזין רגיל של 2.0L.

 

לכן, האם המנוע ההיברידי יהיה משמעותית חסכוני יותר ממנוע בנזין?

 

 

 

 

*יונדאי היוניק בעלת מנוע זהה לחלוטין למנוע של קיה נירו (אותו רכב למעשה רק לא קרוסאובר)

ואני פחות מתחבר לטויוטה, לא אוהב את העיצוב בכלל.

פורסם

נירו משמעותית יותר חסכונית מאשר מאזדה 3.

אם אהבת את נירו כי היא יותר גבוהה מהרכב הרגיל, לך על נירו ולא על איוניק.

לשאלה שבכותרת - שום קנית של רכב לא יכולה להיות שווה כלכלית, כי תמיד זה הפסד כספי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם תמכור את הרכב ברווח - הוא משתלם כלכלית.

אם לא - אז לא.

התשובה נכונה גם לנירו, וגם לכל דבר.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אם כבר המון רכבים מליסינג יימכרו בעוד 3 שנים , זה יותר נכון לאיוניק מאשר לנירו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

צריכת הדלק של הנירו היא כ20-23 ק"מ לליטר.

אם נחמיר וניקח 20 ונשווה לרכב משפחתי רגיל שיצרוך בנסועה שרובה עירונית או פקוקה כ12 ק"מ לליטר נקבל של25,000 ק"מ הנירו יצרוך כ830 ליטר פחות, במחיר של 6.5 ש"ח לליטר דלק מדובר על כ5500 ש"ח בשנה. כעת נותר להשוות עלויות ביטוח, רישוי וירידת ערך (את האחרון אני משאיר לצדיקים שמשתטחים על צדיקות באומן בימים אלו ממש - לא מתיימר להיות נביא).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

קיה נירו הוא אוטו משפחתי טוב, הוא מאובזר היטב, בשנתיים שנמכר לא נשמעו כל בעיות אמינות איתו, צריכת הדלק שלו היא 1:19. עסקה משתלמת, למי שמחפש ג'יפון מאובזר וחסכוני

פורסם
למה אתה בטוח שיהיו חסכוניות יותר?

לפות"ש, הכל תלוי באיזה רכב אתה נוהג כעת ומה הנסועה שלך.

אצלנו הנירו התייצב על 1:21. עברנו אליו מפיאט בראבו שעשתה 1:12 באותם תנאים ועם 24 אלף ק"מ בשנה,

החיסכון הוא יותר מ-5000₪ בשנה.

יחידת הנעה זהה, הנירו כבדה יותר ופחות אווירודינמית.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

  • אחראי פורום
פורסם

זה משהו שצריך להיבדק בתנאים זהים.

אני טוען שלאורך זמן המספרים יהיו דומים (גם הפריוס) ושהבחירה תצתמצם להעדפות מראה/גודל/אחריות וכו'.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
קיה נירו הוא אוטו משפחתי טוב, הוא מאובזר היטב, בשנתיים שנמכר לא נשמעו כל בעיות אמינות איתו, צריכת הדלק שלו היא 1:19. עסקה משתלמת, למי שמחפש ג'יפון מאובזר וחסכוני
אני לא חושב שנכון לקרוא לו ג׳יפון, כי שטח זה ממנו והלאה.

 

סוזוקי ג׳ימני זה ג׳יפון.

 

נירו זה האצ׳בק עם ישיבה קצת גבוהה, כנראה יהיה נוח יותר למי שמעמיס ילדים לתוך כסאות בטיחות, ואנשים עם בעיות גב.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...