Jump to content

ייזהר הקונה - ייעוץ בע"מ. קליק לפרטים

פבל

מאז המעבר לפלטפורמה הנוכחית לפני שנתיים, חווה קארספורום אינפלציה מאוד משמעותית בהרשמות וחברים חדשים.

מצד אחד זה מעולה - זה מרענן את "השורות", מכניס דעות שונות וקצת מערער דברים. זה מצוין.

מצד שני, זה גם פחות מעולה כי ישנם גורמים שעלולים לעשות - ואכן עושים - בזה שימוש. אנחנו רואים (וחוסמים את הבוטים במיוחד) סוכני מכירות, מפרסמים, או סתם פאנבויז, מייעצים לאנשים על אותם אחד-שניים דגמים/מותגים בלהט של לקוחות מזה עשרות בשנים. 

 

לנו, מנהלי האתר, קשה עד בלתי אפשרי לפעול נגד אותם גורמים היות ש"אין לנו הוכחות", אבל בדיקה מהירה בפרופיל (ב"חיפוש תכנים של המשתמש") יכול לתת לכם יופי של רמז מי כותב את ההודעות שכתבתם. 

אז לפני שאתם מקבלים את הייעוץ של מישהו כמשהו קונרקטי ואמיתי, הנה כמה טיפים:
1. בדקו כמה הודעות יש למשתמש.
2. אם אין לו הרבה (הרבה זה מאות או אלפים), רחפו עם העכבר על הסמלון ובתיבה שתיפתח לחצו על "חפש תכנים" (במובייל הפעולה דומה אך דורשת כניסה לפרופיל ע"י לחיצה על הסמלון ומעבר לטאב התכנים שהאייקון שלו נראה כמו עיתון).  

2ב. גם אם יש לו הרבה המשיכו לסעיפים הבאים, ייתכן ולאחרונה אותו משתמש "הצטרף לכוחות הרשע". 
3. עברו על התכנים של המשתמש. 

4. אם כל ההודעות של אותו משתמש הן המלצות הרבה יותר מדי חמות על אותן מכוניות/מותגים, קחו את הכתוב בעירבון מוגבל. 
5. באופן כללי, קחו את הכל בעירבון מוגבל. אתם אף פעם לא יודעים מי כותב את ההודעות שאתם קוראים ומה האינטרס שלהם. אל תסתמכו על דעה אחת בלבד ואפילו עדיף שתנסו לבקש מהמשתתפים בשרשור חוות דעת שניה לגבי הרכבים שהומלצו.

 

בהצלחה, תתחדשו, ובעיקר תשתמשו בראש ואל תתנו לאנשים לערבב אתכם או למכור לכם חארטות.

×
×
  • תוכן חדש...