Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל פחם מעצי הדר מוסיף ארומה לבשר,והבערה שלהם טובה יותר.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

יש מצב שהחום שלהם הוא לא כמו בשימוש בפחמים רגילים? לקח יותר מדי זמן להכין את הסינטות! (והם רגישות, אתם יודעים :cry:)

 

פחמים דחוסים, הם הרבה פחות אפקטיביים, מפחמים מעץ הדר.

פורסם
מה פחמים? למי יש כוח לנפנף? להדליק את זה?

 

כאן כולה מסובבים כפתור אחד, לוחצים על השני ו-יאללללה...

 

מי מנפנף? על ברנר עוד לא שמעת?

 

אני מחזיק בלון גז קטן עם ברנר ידני (במקרה שלי בנייה עצמית אבל יש כאלה מוכנים). 3 דקות בלי ךנפנף ובלי כלום יש לך גריל דולק.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מה זה ברנר?

 

גם בגריל גז יש פחמים, אני לא מבין מה ההבדל.... :roll:

פשוט הגז מפעיל אש, האש מחממת הפחמים ואז הבשר מתחמם.

אם אני נותן פול גז על הגז :lol: אז האש חזקה ומגיעה לבשר, אחרת היא רק מחממת מגש של פחמים שיושב מעל המעברים.

פורסם
פחמים דחוסים, הם הרבה פחות אפקטיביים, מפחמים מעץ הדר.

אתה כנראה צודק. אבל אפשר להשתמש בפחם הדחוס להדלקה ראשונית במקום להתעסק עם נייר וזרדים.

הפחם הרגיל שמוכרים בחנויות זה פחם מעץ הדר? לא חשבתי על זה בכלל.

מהיכן קונים את הפחמים הנ"ל?

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

תשמע אתה ישראלי נכון?

קשה לי להאמין שאתה באמת רוצה גז!

אולי יש לך בעיה עם הדלקת המנגל?:wink:

אם תרצה יש לי שיטה שתוך 10 דקות המנגל דולק

בלי החראטות של המדליקים מסביב

תמיר.

פורסם

המנגל הישן שלנו היה כבר די מפורק, והיו אורחים מחו"ל בחג, אז נזקקנו למנגל חדש.

קפצתי למתחם של ישראגז בסמוך לצומת בית-דגן ויצאתי עם מנגל חדש מבית Broil King (גם המנגל הקודם היה שלהם).

 

יש בתצוגה מנגלים במגוון מחירים מכמה מאות שקלים ועד ~12 אלף (ויש עוד 2 דגמים שאין בתצוגה ועולים יותר).

 

אנחנו מאוד מרוצים מהמנגלים (הן הישן והן החדש), יש להם פחמי-אבן שמחליפים פעם בחצי-שנה (או יותר, תלוי כמה אתה משתמש במנגל).

הבשר יוצא נהדר, בלי יותר מידי עבודה.

 

המנגל פשוט פ33ה!

DSC00080 (Medium).JPG

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
המנגל הישן שלנו היה כבר די מפורק, והיו אורחים מחו"ל בחג, אז נזקקנו למנגל חדש.

קפצתי למתחם של ישראגז בסמוך לצומת בית-דגן ויצאתי עם מנגל חדש מבית Broil King (גם המנגל הקודם היה שלהם).

 

יש בתצוגה מנגלים במגוון מחירים מכמה מאות שקלים ועד ~12 אלף (ויש עוד 2 דגמים שאין בתצוגה ועולים יותר).

 

אנחנו מאוד מרוצים מהמנגלים (הן הישן והן החדש), יש להם פחמי-אבן שמחליפים פעם בחצי-שנה (או יותר, תלוי כמה אתה משתמש במנגל).

הבשר יוצא נהדר, בלי יותר מידי עבודה.

 

המנגל פשוט פ33ה!

 

המנגל הקודם שלנו משמה... אני חושב שהפעם אני אנסה משהו אחר.

אם כי אני בכל זאת אתן קפיצה לראות מה נשתנה.

פורסם
תשמע אתה ישראלי נכון?

קשה לי להאמין שאתה באמת רוצה גז!

אולי יש לך בעיה עם הדלקת המנגל?:wink:

אם תרצה יש לי שיטה שתוך 10 דקות המנגל דולק

בלי החראטות של המדליקים מסביב

 

ממלאים את כל הגחלים בקופסת פח, מדליקים למטה (נייר או מדליק פחמים, אם אתם עצלנים), אחרי עשר דקות מרימים את הקופסה מהידית, ויש לכם אחלה הכנה לבשר נורמלי, לא בטעם פלסטיק אמריקאי כמו שיוצא ממנגל גז.

 

 

DSC_0300.JPG

פורסם

שיימר מאיפה ניתן לקנות בארץ מנגל כמו שבתמונה?

 

רצוי באזור המרכז עם נטיה לכיוון רחובות

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
שיימר מאיפה ניתן לקנות בארץ מנגל כמו שבתמונה?

 

רצוי באזור המרכז עם נטיה לכיוון רחובות

 

זה בטח איזה חלק ישן של BX.

 

בעצם... אין מצב שחלק של BX ישרוד מנגלים של שמר.

פורסם
מה זה ברנר?.

תו אחד מספיק

200px-Y_H_Brener_3.jpg

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
כמה עלה הדבר הזה אם אפשר לשאול ?

 

זה תלוי בגודל המשטח, ממה עשוי (ברזל או נירוסטה) וכמה מבערים יש בו.

הספציפי שאנחנו קנינו, 4 מבערים, עלה 7K.

אותו גודל עם 3 מבערים עולה באיזור ה5.

 

יש עוד כל מיני אחרים, אם אתה שוקל קנייה - מומלץ ללכת לראות.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...