Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שיימר מאיפה ניתן לקנות בארץ מנגל כמו שבתמונה?

 

רצוי באזור המרכז עם נטיה לכיוון רחובות

 

יכול להיות שזה קצת רחוק לך, אבל יש כאלה במאפיית הפיתות של משיח באור יהודה (מול סעיד).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש להורים של חברה שלי מנגל שכזה שעובד עם אבנים רב פעמיות ולמטה הגז מחמם אותן, בסופו של דבר בשורה התחתונה הטעם שונה, אין כמו מנגל ישראלי אמיתי שעובד על תיאוריית הפירמידה, זוג ניירות מתקופת המנדט מצית ב1.90, מעט נפנופים והרבה אהבה..

 

הגחלים משפיעות המון על הטעם, ולא סתם גם במסעדות ידועות איפה שהכי טבעי להשתמש במנגל שעובד על גז כי הרבה יותר קל, בכל זאת משתמשים בגחלים רגילות..

 

אבי, שחזר שבוע שעבר מהכנרת על בטן מלאה.

פורסם
יכול להיות שזה קצת רחוק לך, אבל יש כאלה במאפיית הפיתות של משיח באור יהודה (מול סעיד).

 

 

לא אין. המנגל הזה הוא לא של חובבנים עשוי מפח מצופה, אלא מנירוסטה עבה (פלב"מ).

 

זה לא תחליף או מתחרה למנגלים הבנויים, אבל בתור מנגל נייד - הוא מעולה.

פורסם
רק ב-POP3.

ב-EXCHANGE הבשר ייצא שרוף.

תלוי, לפעמים הוא לא יוצא ביכלל, ואז צריך לפתוח ולסגור את כל החלונות...

 

יש אנשים שבונים מיתקני צליה. כאילו שבונים כיריים למטבחים, מתקני שוורמה וכו'.

כשבררתי על מנגל כזה המחיר היה 4-6K כשכל מנגל אחר עלה 4-5K. מדובר במנגלים גדולים, עשויים מנירטסטה, כנ"ל גם המבערים.

זה לא מנגל ב 600 ש"ח מהומו סנטר או גייז.... וניתן לקבל אותו במידות שאתה רוצה, איך שאתה רוצה.

הבחור שאני ראיתי נימצא ברחוב גיסין שבפ"ת ליד הצומת של מכבי האש.

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
יש את הפחמים הדחוסים שנידלקים ע"י גפרור. אתה שופך ישר את את תוכלת הפחמים לגריל. מדליק עם גפרור כמה פחמים, חוזר אחרי 10 דק' ומניח בשר. במקום לנפנף שים מאורר

 

אתה אוהב דיקטים מצופי אפר?

 

פחמים מגזעי עץ תפוז? הסתקרנתי, מה הם מוסיפים? במה מיוחדים ואיפה משיגים? (לא חייב לענות לפי הסדר :wink:)

 

אין לי מושג מהיכן קונים. אני רק מבעיר...

 

הבשר יוצא נהדר, בלי יותר מידי עבודה.

 

לא יודע אם שמת לב, אבל אין בשר בתמונה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בתמונה יש את המז'טים לפתיחת התאבון... הבשר הגיע מאוחר יותר :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
רק ב-POP3.

ב-EXCHANGE הבשר ייצא שרוף.

 

סבבה, תודה.

אני אקח לתשומת ליבי ואני אתעקש מול האיש מכירות שזה יהיה מהדגם הטוב (POP3).

 

אשמח אם תעזור לי גם בת'רד הבא שבו אני בוחר אי-מייל חדש.


×
×
  • תוכן חדש...