אחרי בחינה של כמה אופציות לרכבים, הגעתי למסקנה שצריך לחזור לשולחן השרטוטים.
אשתי ואני לא מצליחים להחליט איזה רכב אנחנו בכלל צריכים.
כרגע יש לנו תינוקת וכלב גדול.
מתכננים אולי להתרחב בעוד כשנתיים.
כרגע יש לנו MG3 שנצטרך להחזיר בסוף החודש.
אשתי טוענת שהוא קטן מידי, במיוחד כשגם הכלב יושב מאחורה ויש הרבה מטען.
באופן אישי אני חושב שכרגע הרכב מספיק ובמקרה הנדיר (שקורה אולי פעם ב 3-4 חודשים), אמנם צפוף בתא מטען אבל יש מקום.
רוב הזמן הרכב נוסע ריק או שזה רק שלושתנו.
אנחנו מחפשים לקנות או לשכור רכב.
הנסועה הצפויה באזור 15K-20K בשנה, לרוב בין עירוני.
לאשתי לפעמים יכולות להיות קצת נסיעות בשטח בגלל העבודה אבל אני לא בטוח כמה זה קריטי.
חשוב בטיחות ורכב אמין, ולאשתי מאוד חשוב מקום מאחורה ותא מטען גדול, היא גם מעדיפה רכב גבוה.
אני הצעתי את האופציה של ליסינג לרכב קצת יותר גדול וגבוה (כמו קיה נירו) ממה שיש לנו לשנתיים ובעוד שנתיים לקנות בהתאם לצרכים.
אשתי מעדיפה לקנות רכב יד שנייה ל-10 שנים שישרת אותנו בטווח הארוך.
היא הציעה לדוגמא את היונדאי טוסון.
יש לי חבר שקנה אותו, חבר שיש לו 3 ילדים, לי זה מרגיש כמו בזבוז.
אם לטווח ארוך, חשבתי על רכב משפחתי כמו טויוטה קורולה או סקודה אוקטביה.
אבל אם נקח רכב כזה, נצטרך כמובן להימנע מלקחת אותו לשטח.
התקציב הוא באזור 115K אבל אפשר להגדיל משמעותית אם נניח זה רכב חדש דנדש או דיל מאוד טוב.
מצטער אם עשיתי סלט, אודה מאוד על כל עזרה והכוונה.