Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישת רכב חדש (חדש = משומש), 25,000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כנראה שהאוטו הקיים הולך להימכר וצריך כבר לחשוב על כיוון לגבי רכב חדש,

הרכב ישמש אותי ואת אמא שלי,

אמא שלי מחפשת משהו זול לאחזקה מבחינת תקלות ודלק ולעלות טיפה בשנתון של האוטו (של הנוכחי שנת 96)

מבחינתי אני רוצה רכב טיפה ספורטיבי ידני עם מראה קצת צעיר ופונטציאל לעתיד (אף פעם אי אפשר לדעת מה יהיה)

 

את אמא שלי שיכנעתי על רכב ידני ויש הסכמה בינינו,

התקציב הוא 25,000 ש"ח עם אפשרות למתוח אותו ממש טיפה, משהו כמו 1,000-2,000 ש"ח מקסימום

חשבתי על הונדה סיויק האצ'בק בין השנים 96-00 מבחינת זה שהרכב עם חלקים בכל מקום ומנוע 1400

 

מה ההמלצה שלכם בשבילי ?

 

תודה מראש,

חנן

פורסם

כמה אנשים מקסימום נוסעים באוטו? אם רוב הנסיעות שלכם הם לא עם 5 מבוגרים אז הייתי ממליץ לרדת לרכב סופרמיני על מנת לעלות טיפה בשנתון.

אופציות שאני הייתי מחפש:

א) סיריון- יכול להיות שבתקציב שלכם לא תוכלו למצוא עם מנוע 1300 סמ"ק ולכן תצטרכו להתפשר על המנוע 1000 סמ"ק. רכב זריז, מראה חיצוני חמוד, שנתון גבוה _מתחיל מ-99 או 00) ומכלולים של טויוטה (דייהטסו היא חברת בת של טויוטה). המלצתי לקצינה אצלי בצבא לקנות סיריון והיא מרוצה מאוד, הטיפולים זולים מאוד למרות שהיא קנתה אותה עם בעיה בגיר (אוטומט).

ב) פז'ו 206- בתקציב שלכם כנראה תצטרכו לרדת לשנתונים הראשונים (98 או אני זוכר נכון) ולהתמקד רק במנוע 1400 סמ"ק 75 כ"ס (אבל זה לא בעיה כי אתם הולכים על גיר רגיל, עם גיר אוטומט הרכב הזה פשוט לא זז) וגם ללכת על גרסאות האבזור הנמוכות. הרכב נראה טוב (במיוחד עם תלכו על גרסאת 3 דלתות), פלסטיקה פנימית לא מזדקנת יפה, עלויות טיפולים סבירות והגיר הידני חוסך לכם את התקלות המעצבנות בגיר AL4 ה"חכם".

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

תודה, הבאת לי כיוון לעוד כמה דגמים להסתכל עליהם.

 

מבחינת אנשים לרוב זה לא אנשים גדולים ברכב,

משהו יותר ספורטיבי כמו האצ'בק שהצעתי עם הפונטציאל שלה בעתיד לא בה בחשבון?

פורסם

קודם תמצא הונדה הצ'בק עם פוטנציאל מהעבר (לא קרועה).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
קודם תמצא הונדה הצ'בק עם פוטנציאל מהעבר (לא קרועה).

 

סתם דוגמא, ואני מאמין שיש עוד עם קילומטרז' נמוך ובלי שטויות עליהן

http://www.yad2.co.il/Cars/CarDetails.php?CarID=923388

 

 

 

קח בחשבון שההונדה יקרה לאחזקה[טיפולים חלקים ביטוח].

 

עד כמה יקרה לאחזקה?

עכשיו ביטוח (צעיר) עולה בסביבות 5 אלף על אלמרה, יעלה יותר עצם העובדה שזה 1400?

פורסם

הסיוויק 3 דלתות היא לא ממש רכב ספורטיבי. בסה"כ גירסה קצרה יותר של הסיוויק.

וכן הביטוחים יהיו קצת יותר גבוהים מפני שהרכב נחשב לגניב בחברות הביטוח. (מפי חבר בעל סיוויק)

 

אני חושב שסופרמיני תהיה כדאית יותר לרכישה ואחזקה.

ממליץ לך לבדוק גם את הפונטו ספייס, בנוסף להצעות שהועלו.

!AWDSOME

פורסם

מבחינתי אני רוצה רכב טיפה ספורטיבי ידני עם מראה קצת צעיר ופונטציאל לעתיד (אף פעם אי אפשר לדעת מה יהיה)

חנן

...

 

 

אשמח לעוד המלצות

פורסם
כמה אנשים מקסימום נוסעים באוטו? אם רוב הנסיעות שלכם הם לא עם 5 מבוגרים אז הייתי ממליץ לרדת לרכב סופרמיני על מנת לעלות טיפה בשנתון.

אופציות שאני הייתי מחפש:

א) סיריון- יכול להיות שבתקציב שלכם לא תוכלו למצוא עם מנוע 1300 סמ"ק ולכן תצטרכו להתפשר על המנוע 1000 סמ"ק. רכב זריז, מראה חיצוני חמוד, שנתון גבוה _מתחיל מ-99 או 00) ומכלולים של טויוטה (דייהטסו היא חברת בת של טויוטה). המלצתי לקצינה אצלי בצבא לקנות סיריון והיא מרוצה מאוד, הטיפולים זולים מאוד למרות שהיא קנתה אותה עם בעיה בגיר (אוטומט).

ב) פז'ו 206- בתקציב שלכם כנראה תצטרכו לרדת לשנתונים הראשונים (98 או אני זוכר נכון) ולהתמקד רק במנוע 1400 סמ"ק 75 כ"ס (אבל זה לא בעיה כי אתם הולכים על גיר רגיל, עם גיר אוטומט הרכב הזה פשוט לא זז) וגם ללכת על גרסאות האבזור הנמוכות. הרכב נראה טוב (במיוחד עם תלכו על גרסאת 3 דלתות), פלסטיקה פנימית לא מזדקנת יפה, עלויות טיפולים סבירות והגיר הידני חוסך לכם את התקלות המעצבנות בגיר AL4 ה"חכם".

 

סיריון בין המכוניות הגרועות שיצא לי אי פעם לסוע בהם.

אין 206 משנת 98:\ ומחירון של 99 שלו בסביבות ה 30K.

דרך אגב 206 1400 אוטו נהדר היה לי 8 שנים מאושרות עם האוטו הזה ידני וזה שהוא מהיר יחסית זריז. אוטו בובה

פורסם

אתה בעצמך ראית שאין מבחר גדול של סיויק 1400 סמ"ק למכירה.

אולי (אני נכנס לראש ולטעם שלך) תחפש מיצובישי קולט .

מנוע 1600 סמ"ק (כמו של סופר לנסר). גם זה לא רכב ספורטיבי אבל די זריז.

יש גם יותר רכבים למכירה:

 

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=23&SubModelID=203&FromYear=&UntilYear=&Auto=0&fromPrice=&untilPrice=&Info=&SubSubModelID=0&OwnerID=&fromKM=&KM=&fromEngineVal=&untilEngineVal=&EngineTypeID=&fromHand=&Hand=

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

נכון שאין מבחר כזה גדול, כנראה שאני ירד מהסיויק

לראש ולטעם שלי, הקולט קצת מזכירה לי מכונית של הבני דודים (לא כל הקולט)

 

כנראה שעדיף ללכת על ה206, האם יש אפשרות להגיע לדגם הXS שהוא קופה ויותר מאובזר?

דוגמא, http://www.yad2.co.il/Cars/CartradeDetails.php?CarID=237938

פורסם

הוא לא קופה, הוא האצ'בק 3 דלתות.

לדעתי זה קצת מעל התקציב שלך. אם אני טועה, לדעתי רכב נהדר. מהתנסות של חבר קרוב שבבעלותו אחד.

!AWDSOME

פורסם

תחפש פונטו (רגילה או ספייס) במחיר הזה תוכל לקנות אחת משנתונים מתקדמים (מעל 2000) והיא מספיק חזקה , חיסכונית וזולה לאחזקה.



 

×
×
  • תוכן חדש...