Jump to content

Caveman

אחראי פורום
  • פרסום הודעות

    3,150
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

12 נייטרלי

2 עוקבים

אודות Caveman

  • דירוג
    אחראי פורום

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מלבד המחיר, והשוני העיצובי, מה ההבדל תכלס בין הדיפנדר לדיסקברי? שניהם שלדה אחודה, שניהם מתלים עצמאיים, שניהם עמוסים בטכנולוגיה שידוע שעובדת טוב ובשניהם יש כל מיני החלטות עיצוביות שבטח התקבלו בתור דאחקה אחרי כמה בירות. לדעתי, לנדרובר בהחלט יכלו לייצר רכב עם שלדת סולם וסרנים חיים, שעדיין מפנק, יוקרתי, ומעולה על הכביש. לא מעולה כמו הקונפיגורציה שקיימת כרגע, אבל כנראה שלא רחוק בהרבה מזה. הם לא עשו את זה, וזה קצת פספוס.
  2. בצורה מאוד מעניינת, רוב הטנדרים שיצא לי לנהוג/לנסוע בהם עד היום היו של מיצובישי, עוד מתקופת המרובעים של שנות ה-90. למה או מה זה אומר? אין לי מושג. מה שכן אני יכול להגיד, זה שבאמת אפשר לראות איך הם השתפרו עם השנים, והדגם החדש הוא לא יוצא מן הכלל.זה לא שיש לנו פה איזושהי מהפכה או משהו, זה עדיין טנדר, אבל כמה פעמים במהלך היום יצא לנו להגיד, "וואלה, לרגע שכחתי שאני נוסע בטנדר". אני חושב שזה אומר הרבה. בנסיעה על הכביש, והאמת שגם בשטח, האוטו נוח מאוד. אם כי אולי הסטנדרטים שלי נמוכים יחסית, כי אני סוג של מזוכיסט שנהנה מרכבים קשיחים ומתרסקים. המושבים הקדמיים (כי למי באמת אכפת מהאחוריים) נעימים, המ
  3. אפשר היה לייצר אותו עם שלדת סולם וסרנים חיים, לקבל יכולות שטח משובחות, ועדיין לקבל רכב עם חווית כביש טובה בהרבה מאוד מהדגם היוצא, כולל בטיחות גבוהה מכל הבחינות, שוב, לעומת הדגם היוצא. אבל בחרו בדרך הקלה פה, רכב עם יכולות שטח טובות מאוד כמו נאמר הדיסקברי, עם עיצוב רטרואי ושם שרוכב על ההיסטוריה של הדגם היוצא. באסה, עוד אחד הלך. האמת שגם מבחינה עיצובית יש בו כל מיני פאקים מוזרים, כמו למשל הריבוע הזה בחלון צד והאקסטרה פנסים מאחורה.
  4. בגדול, אפשר באמת לסכם את האוטו במשפט אחד: שיפרו קצת את יכולות השטח המצוינות של הקודם, שיפרו המון את יכולות הכביש הדיי גרועות של הקודם. כשהג'ימני יצא לפני מלנתלפים שנה, מה שהיה מגניב בו זה שהוא היה זול, ועדיין תפקד בשטח כמו השחקנים הגדולים והיקרים ממנו. משום מה הם בגדול הלכו ראש בקיר, והמשיכו לייצר אותו ככה. בשנים האחרונות ועכשיו במיוחד עם הדגם החדש, מה שבאמת מגניב פה הן לא יכולות השטח שלו, אלא העובדה שהוא תכלס דינוזאור, כי יש מעט מאוד רכבים בעולם שעדיין מיוצרים בתצורה הזאת, בטח אפשר לספור אותם על יד אחת. זה כל כך קל לקחת איזה רכב מיני, לשים לו בודי גבוה, עיצוב רטרו, כיתוב ג'ימני מאחורה, ו
  5. אף אחד לא באמת יודע באיזה רגע הוא יפול, אם בכלל כמובן, זה כמעט תמיד תופס אותך בהפתעה. יותר מזה, אף אחד לא יודע באיזו תנוחה הוא יפול, אפילו לא כשמדובר על רוכב שטח מנוסה בסינגל הבית שלו, שכבר חווה כמה נפילות. נכון, פציעות בכפות הידיים זה ממש לא כיף, הקלדה או לא. על פציעות בראש יש מצב שלא תוכל לתת את הדעת, כי הסיכוי שתהיה לך אחת שעובדת כמו שצריך אחרי הנפילה, הוא... אממ... אל תעשו את ההימור הזה, זה כל כך לא שווה...
  6. כפפות חשובות יותר מקסדה? באיזה תרחיש בדיוק? אני רוכב על בסיס יומי מרחק דומה, על אופניים בלי בולם קדמי (הם אפילו עם גלגלי 16", אז מהמורות הדרך עוד מורגשות יותר), ואין לי שום בעיה בלי כפפות. כשיש גריפ נוח, לרכיבה עירונית נינוחה, כפפות זה לגמרי לא משהו בגדר חובה. וגם, חצי שנה-שנה ללמידת הדרך וקבלת ביטחון? ובשביל זה צריך ביגוד מיוחד? אפשר להתחיל עם הביגוד שיש בבית, חולצה ומכנס נוחים (כמובן לקחת ביגוד נוסף בתיק ללאחר המקלחת), אין באמת צורך בטייץ או משהו מיוחד. חולצה מנדפת זה נחמד בהחלט, ובכל מקרה יש מקלחת בנקודות הסיום.
  7. מה זאת אומרת איך? שם ברוורס ונוסע. הרי לא באמת אכפת לו שזו עבירת תנועה, שזה מסוכן או שזה לא מתחשב. הוא טעה, ולא קיימת אופציה פשוט לעשות פרסה בהמשך הרחוב נגיד, או לעשות עוד סיבוב קטן. הוא עכשיו חוזר בחזרה, כי הוא הכי חשוב. זה מאוד פשוט האמת.
  8. לא הרגשתי בשיפור משמעותי האמת.
  9. נהגתי גם מעט בירקרק הזה, לא בכביש, אבל אני יכול להעיד שנוחות הנסיעה השתפרה פלאים. ההבדל הוא יום ולילה, ממש כך, יום ולילה מהרכב שלי. בקלות אפשר להגיד שהרכב נוח בשטח, מה שאי אפשר להגיד על הדגם היוצא. אם השיפור בשטח הוא כזה גדול, אני מאמין שהשיפור בכביש זהה.
  10. בלם יד וניוטרל בידני, אלא אם זה שיפוע קיצוני ואז בהילוך המתאים (יחד עם גלגלים לכיוון המדרכה). בכל גיר אחר P, שהוא יחליט מה לשים, לא ממש משנה לי.
  11. אני שמח מאוד לראות שכמו בדגם היוצא, ההבדלים באבזור בין הידני לאוטומט הם קשקושי קומסטיקה. משמע, גם הפעם לא מתייחסים לגרסה האוטומטית כ"מפוארת" יותר מהידנית שאמורה להיות פשוטה יותר. קצת מבאס שאין CP/AA, אבל זה פתיר בגדול. רק להחליף את הג'אנטים לברזליים של הדגם היוצא, ולטייל לטייל לטייל.
  12. האוכלוסיה תהיה האוכלוסיה תמיד. אבל כל עוד אין תשתית נורמליות ופתרון נכון וארוך טווח, המצב ישאר כך ואף יחמיר. בישראל כמו בישראל, אוהבים לייצר כותרות בעיתון, ומקשים עוד יותר על הרוכבים עם קנסות, חוקים לא הגיוניים ותשתיות לצאת ידיי חובה. זה לגמרי נופל תחת Guns don't kill people... יש יופי של פוטנציאל בכל הכלים האלה, היישום חרא, ובגלל זה כולם בערך סובלים.
  13. לפני השינוי, היה נתיב השתלבות/האצה טוב. היום, אחרי השינוי, קיצרו אותו למצב שבעצם העלימו אותו, ופשוט מכניסים את התנועה המשתלבת לתוך הנתיב החדש יצרו. תכנון לא משהו בכלל בלשון המעטה.
  14. העלאת מחירים דיי אגרסיבית, מובילאיי, ובלי V6? כיף כיופאק. נחמד לשמוע שמוצעים אביזרי שיפור של MOPAR, זה היה כך גם בדגם היוצא?
×
×
  • Create New...