Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישת רכב חדש (חדש = משומש), 25,000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה על ההצעות,

אבל האם אפשר לקבל עוד המלצות לרכבים טיפה יותר ספורטיביים? (בכל מקרה גם אני נוסע עליו ואני רוצה להנות)

דרך אגב ה206 בינתיים נראית לי הכי בכיוון בגלל האחיזה שהצרפתיות משתבחות בהן והמראה הפחות או יותר ספורטיבי שלה, רק 2 בעיות המנוע החלש (1.4) ושמעתי שהן לא כל כך אמינות (מישהו שאני מכיר הוציא XS מהחברה לפני כמה שנים וב60 אלף קילומטר כבר הלך לו מחשב)

 

עוד משהו, איך ה306 XSI מבחינת אמינות?

 

תודה

פורסם

כבעל לשעבר של 206 1400 ידי אני יכול בודאות להגיד לך שאצלה 1400 ממש אבל ממש לא חלש.

היא מאיצה במהירות של רוב רכבי 1600 ובפתיחות לקחתי הונדה סיויק ורוב מכוניות 1600 סמ''ק כמובן ככל שעולים במהירות ומתקרבים ל110+ ה1600 לוקחות בגלל כוח סוס יותר גבוהה.

אבל בפתיחה וארשה של התאוצה לא קשורה להספק אלה למומנט ולדעתי התאוצה הכי משמעותית היא מ0-80 קמ''ש בערך כי זאת המהירות שאתה משתמש רוב הזמן בעיר. או מיציאה מחוץ לעיר התאוצה לא ממש חשובה.

האמת שהמנוע הזה ממש ממש טוב ואני מרוצה ממנו מאוד נסענו משפחה 4 מבוגרים+עומס בכביש 6 150 קמ''ש דיי בקלות. בנוסף לאוטו יש אחיזה והגה מתקשר מאוד מאוד לא נופל המאזדה 2000 שיש לי עכשיו. אוטו חיסכוני.

לגבי האמינות? לא יודע הרבה אנשים אומרים שלא אמינה אבל אישית אצלי 8 שנים שהיתה לי ה206

דבר יחיד שהחלפתי זה היו דברים שהיה צריך להחליף אגזוז.צמיגים.טיימינג. וחוץ מזה כלווווווווום כלום בעיה אחת לא היתה לי באוטו...

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
תודה על ההצעות,

אבל האם אפשר לקבל עוד המלצות לרכבים טיפה יותר ספורטיביים? (בכל מקרה גם אני נוסע עליו ואני רוצה להנות)

דרך אגב ה206 בינתיים נראית לי הכי בכיוון בגלל האחיזה שהצרפתיות משתבחות בהן והמראה הפחות או יותר ספורטיבי שלה, רק 2 בעיות המנוע החלש (1.4) ושמעתי שהן לא כל כך אמינות (מישהו שאני מכיר הוציא XS מהחברה לפני כמה שנים וב60 אלף קילומטר כבר הלך לו מחשב)

 

עוד משהו, איך ה306 XSI מבחינת אמינות?

 

תודה

...

 

אני לא נעול על מנוע 1400, אפשר לעלות גם ל1600

מבחינת תקציב- 30,000 ש"ח, האם נפתחות בפניי עוד אפשרויות? (אשמח להתייחס למה שרשום בציטוט)

 

תודה על העזרה

×
×
  • תוכן חדש...