Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל הכבוד !!!!!!!! :beerchug:שאפו . :mm_yeah::mm_yeah:

MUSTANG 1964 1/2 (1965)- V8 - 260, THUNDERBIRD TOWN LANDAU 1966 - V8 - 428 , MGB - 1979- 1800CC

חלומות נועדו להתגשם - כיף להגשים חלום .

MustanG

  • תגובות 151
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טל, כל הכבוד!

העבודה שלך מוכיחה שעם קצת רצון וקצת יכולת...וההמשך ידוע.

 

את ללא ספק תותח.

 

בהצלחה בהמשך,

יניב

השירוקו נמכרה...עצוב, אבל נכון...

הגיע הזמן לעבוד על החיפושית!

פורסם

אם אומר שהעבודה מדהימה וגורמת לקנאה, אני לא אחדש כלום :-D

 

מאידך, ביותר מתמונה אחת ראיתי אותך מרסס עם מרסס פניאומטי ללא מסכה כלשהי ורק בתוך הרכב שמת מסכת אבק.

 

מניסיון שלי עם ריסוס צבעים ובטיחות של עובדי צבע (צביעת פוליאוריתן תעופתית של כלי טיס) - הייתי ממליץ בחום להצטייד במסכה עם מסננים ייעודיים ואם אפשר - מאולצת אויר עם מפוח. אני מכיר יותר מפקוד אחד שלי לשעבר עם בעיות ריאות בגלל נשימה של רסס ממיסי צבע אורגניים בתהליכי צביעה ללא מיגון. לרוב צבעי רכב הם לא על בסיס מים ולא ממש בריאים. גם אם זה לא עבודה שאתה עושה כל היום - אף פעם לא יודעים מתי זה נופל עליך.

 

בכל מקרה בריאות ויישר כח.

קיה ספורטאז' 2.0 ליסינג

סקודיאק דיזל Exclusive לזוגתי (כבר לא: יונדאי סנטה פה דיזל, אלתיאה דיזל - עדיין מתגעגעים)

ALFA ROMEO 75 TS - מוסבת כבר לא ☹️, מקורית כבר כן 🙂

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

זיפוט הרכב מבחוץ ,

לצערי לפי מה שאמר הסוכן של החומר שיספיק לי אחד טעה מאוד צריך לפחות 4 ליטר לכול האוטו .

 

תמונה ראשונה כללי לכמה הספיק ליטר

תמונה שניה רמת הגימור שנותן החומר.

 

שבוע טוב

578608_3524183554840_1579662001_2673237_975710965_n.jpg

523826_3524197435187_1579662001_2673239_748657865_n.jpg

מיני רכב שכובש את הלב]

פורסם

סיימתי לזפט את הרכב מבחוץ גללי ומבפנים בחיבורים

התפנתנו לעבודת פירוק המנוע ותת שילדה קידמית .

 

יום טוב

548546_3548902772805_1579662001_2683295_154656629_n.jpg

536622_3548900092738_1579662001_2683292_1436668092_n.jpg

562551_3548917333169_1579662001_2683306_1461605899_n.jpg

577497_3548918053187_1579662001_2683307_1132488929_n.jpg

576413_3548888972460_1579662001_2683290_1963383995_n.jpg

155472_3548898332694_1579662001_2683291_1727937192_n.jpg

526778_3548937053662_1579662001_2683317_1923483161_n.jpg

546131_3548947853932_1579662001_2683321_2011461600_n.jpg

מיני רכב שכובש את הלב]

פורסם

טל כל הכבוד על הביצוע,

קבל לייק :-P

 

לפי התמונה אני רואה שאתה שוקל להוסיף עוד 2 צילינדרים :wink:

 

attachment.php?attachmentid=286215&d=1336537640

עדי גולדנברג 13399

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

לאחר שנה וחצי ללא עבודה על הרכב והרבה התלבטויות עם לעשות לבד את שלב הפחחות וצבע לבד הוחלת לקחת לפחח מקצועי

כמה תמונות מהשבועיים האחרונים

 

השרשור חוזר לחיים ...:-D

1081435_10200932380423309_1645874426_n.jpg

1082917_10200932380503311_1164154296_n.jpg

1081465_10200932420784318_270539094_n.jpg

962968_10200964251660070_417220120_n.jpg

1075129_10200964203258860_1107348670_n.jpg

1081380_10200964203378863_2144669724_n.jpg

1082682_10200964200058780_1322113198_n.jpg

מיני רכב שכובש את הלב]

פורסם
לאחר שנה וחצי ללא עבודה על הרכב והרבה התלבטויות עם לעשות לבד את שלב הפחחות וצבע לבד הוחלת לקחת לפחח מקצועי

כמה תמונות מהשבועיים האחרונים

 

השרשור חוזר לחיים ...:-D

 

 

פצצה!

בהצלחה!

Sha is a sound within a word...


×
×
  • תוכן חדש...