Jump to content

יניב רז

  • פרסום הודעות

    1,900
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

22 נייטרלי

אודות יניב רז

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • תחביבים
    רכבים ובעיקר רכבי אספנות
  • מקצוע
    הנדסאי רכב

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אצלנו יש פי 2 חניות מאשר כמות הרכבים לכן אנחנו מרשים לעצמנו להחנות במרווחים גדולים 😇
  2. שוב שלום, כחלק מתחזוקה מונעת החלטתי להחליף שוב את השמן בדיפרנציאל. השמן הוחלף לפני כ- 6 והרכב נסע כ-2000 ק״מ, השמן הישן היה בצמיגות רב דרגתית 80w90 והוא לא היה ע״פ הוראות היצרן שדרש שמן חד דרגתי EP90 (שמן מטפס). אז לצורך כך נבחר שמן קסטרול EP90 + תוסף של ליקווי מולי mos2 על מנת למנוע שחיקה מיותרת, תהליך העבודה: 1. הרמת החלק האחורי 2. פתיחת 10 הברגים של מכסה הביצה. 3. ריקון השמן הישן + ניקוי יסודי של בית הסטליטים בעזרת ספיר לניקוי בלמים. 4. ניקוי המכסה מבפנים + התקנת אטם חדש ללא שימוש בסיליקון. 5. מילוי השמן והתוסף. התוסף: השמן: פתיחת הברגים וריקון השמן:
  3. הספוילר הוזמן לפני הקורונה והגיע תוך 35 ימים מרגע ההזמנה. ישנם עוד הפתעות בדרך שווה לעקוב... בדיוק אתמול נמכר כזה באיביי שימו לך למחיר 😮
  4. התגעגעתם אז הנה מגיע עוד עדכון מעניין: תמיד רציתי להשיג ספוילר Rs מקורי אך המחיר היה מאוד גבוה סביב 350£ ואין להשיג פעם בשנה שנתיים היה יוצא אחד משומש למכרז באיביי וגם שם לא היה לי סיכוי מול הכרישים מאנגליה, הספוילר נורא מבוקש ,עד שבבוקר שבת אחד פתאום אני רואה שאיזה בחור מנורבגיה פירסם בקבוצת הפייסבוק של הקורטינות את הספוילר המבוקש למזלי התעוררתי מוקדם בסביבות 7:00 בבוקר ואף אחד עדיין לא הספיק לראות את הפרסום ומייד יצרתי קשר עם המוכר והסכום הועבר דרך הפייפאל ובכך הגשמתי חלום קטן. חשוב לציין שהספוילר עשוי מגומי/פוליאריטן והוא במצב חדש לחלוטין בגלל שבנורבגיה הטמפ׳ מאוד קרה ואפילו מגיעה ל 40- מעלות. לאחר כחודש של המתנה הספוילר הגיע. בתמונות שמצורפות רואים את תהליך ההתקנה למזלי הצלחתי להשיג דרך חבר מאנגליה את הסירטוט של קדיחת החורים ובכך העבודה יצאה נקיה וסופר מדויקת ללא חורים מיותרים והספוילר יושב בדיוק במקום שהוא צריך להיות. הסרטוט המקורי: הדבקת נייר דבק וסימון מקום החורים לפני הקידוח: התוצאה הסופית:
  5. לאחר החלפת הבולמים והבוקסות של הגשר הקורטינה נכנסה לכיוון פרונט ממוחשב...
  6. המשך העבודה: הקליפרים חזרו משיפוץ וכמובן שהוחלפו גם הדיסקיות לדיסקיות של TRW וכמובן שהוחלף גם כל נוזל הבלם ל- DOT 4 של brembo . לאחר מיכן פורקו הבולמים הישנים שממש היו גמורים ובכלל לא עבדו הרכב היה ״יושב על הקפיצים״. לאחר החלפת הבולמים יצאנו לנסיעת מבחן והרכב פשוט אחר סוף סוף עוצר כמו שצריך בלי למשוך הצידה והבולמים מרסנים את תנודות המרכב,פעולת המתלים שקטה גם במעבר על בורות ושברים, נסיעה שלא מביישת רכב חדש. הדיסקיות: נוזל הבלם החדש: הרכבת הקליפרים: הבולמים החדשים מורכבים:
  7. אז הינה הגיע עוד עדכון: רביעיית בולמי koni שהיו מורכבים קרוב לעשור היו מצויינים אך עשו את שלהם והרכב החל להתנהג כמו אוניה. לאחר התייעצות עם חברים מאנגליה הוחלט על רכישת בולמים מתכווננים קשיחות תוצרת חברת GAZ. למי שלא יודע בולמים אלו מורכבים על רכבים קלאסיים כגון פורד,MG,מיני , אופל וכו׳ וממומלצים לרכבים שגם נוסעים במסלול. חשוב לציין שרק לאחר ההזמנה הבולמים יורדים ליצור דבר שנותן יתרון בכך שהקונה מקבל סט בולמים טרי ולא מוצר ששכב על המדף כמה שנים טובות. בתמונות הבולמים החדשים שהגיעו לאחר אי וודאות באשר לאישור כניסתם ארצה (אביזרי בטיחות) . המשך יבוא...
  8. לאחר שהקורטינה עמדה 5 שנים היא סוף סוף עברה טסט במכה ראשונה אך לאחר ביצוע הטסט החלה בעיה של משיכה ימינה בבלימה והתגלה שקליפר קדמי שמאל תפוס ולא מתפקד ובנוסף בוקסות פוליאריטן שאמורות לעגן את הגשר הקדמי התפוצצו ודרך אגב הם חדשות לחלוטין. הוחלט על שיפוץ קליפרים + החלפת 4 בוקסות מקוריות מגומי. לאחר שיפוץ הקליפרים פורק הגשר הקדמי לצורך החלפת ארבעת הבוקסות הקרועות, חשוב לציין שפירוק הגשר הקדמי בכלל לא קל ונדרש לנתק את המנוע והגיר מהתושבות ולתמוך אותם כלפי מעלה ולהוריד את הגשר, חשוב להרכיב את הבוקסות כאשר החריץ כלפי מעלה אחרת הרכב ימשוך הצידה הבוקסות הקרועות, חשוב לציין שפירוק הגשר הקדמי בכלל לא קל ונדרש לנתק את המנוע והגיר מהתושבות ולתמוך אותם כלפי מעלה ולהוריד את הגשר, חשוב להרכיב את הבוקסות כאשר החריץ כלפי מעלה אחרת הרכב ימשוך הצידה. הבוקסה שנקרעה:
  9. המנוע הורכב בהצלחה וגמע מאז כ 3000 ק״מ רובם בעליות ובכבישים מהירים, כמו שהבטחתי מצורף סרטון מההתנעה הראשונה לאחר השיפוץ: A0AF760F-64C9-4F75-AB23-BF011A2975CC.MP4 לאחר הרכבת המנוע הרכב חזר הבייתה בנסיעה כאשר כל פנים הרכב עדיין לא הורכב, לאחר שהרכב הגיע הבייתה הדשבורד פורק לצורך ציפוי מחדש ולאחר מיכן הרכבת פנים הרכב וניקיונות. פירוק לוח שעונים + ניקוי וצביעת מחוגים בצבע זוהר + הרכבת נורות חדשות: התחלת הרכבת פנים הרכב לאחר ניקוי יסודי:
  10. אצלי בקורטינה הרכבתי ברז על הקוטב של המינוס וכל פעם אחרי נסיעה אני מנתק את המינוס וכך המצבר נשאר מלא גם אחרי חודשיים.
  11. שלום חברים, אני רוצה לחבר רדיו טייפ ושני רמקולים בדלתות לרכב האספנות שלי יש לי רדיו טייפ של Jvc וזוג רמקולים 6.5 של polk ואני לא מעוניין לחבר מגבר. השאלה שלי היא כזאת האם אפשר לחבר את הרמקולים בגישור במקום הרמקולים האחוריים ובכך אקבל כפול עוצמה בנוסף אשמח לדעת מה ההשלכות ואיך זה ישפיע על העוצמה ואיכות הצליל. מהנתונים על הקופסא הרדיו מוציא 8 וואט rms ליציאה בנוסף מצורפות תמונות של הרכיבים.
  12. סירטון יש אך משום מה לא מצליח להעלות מהנייד.
  13. שידוך המנוע לגיר 5 הילוכים מסוג TYPE 9 והכנסת המנוע אחר כבוד לתוך התא
×
×
  • Create New...