Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תוד רבה לכולכם

 

לאט לאט יהיה אוטו שיסע על הכביש זמן לא מוגדר כי את החלקים אני מזמין טיפין טיפין

 

השאיפה למקוריות עד כמה שניתן .

השינוי היחיד שיהיה זה מנוע 998 במקום מנוע 850 המקורי.

 

שוב תודה

טל גלאפו

מיני רכב שכובש את הלב]

  • תגובות 151
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מחפש מינימוק בכל מצב בלי קשר לדת צבע ונפח מנוע

פורסם

 

 

מצטער על הבורות אבל האם בכל המיני הרדיאטור נמצא בצד ולא מול זרימת האוויר מקדימה?

 

b37c_4.JPG

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

בני, קרא כאן את הודעה מס' 13' של אופיר. אם הבנתי נכון אז כן בכל המיני הרדיאטור נמצא בצד. בהמשך נאמר :

 

אין שום צורך להעביר את הרדיאטור לפרונט או שתשלך אותו לניקוי\שיפוץ ומקסימום בשביל יולי אוגוסט בפקקים תוסיף ונטה יונקת חשמלית שתזרוק את החום לפתחים שבכנף או שתעשע מה שאני עשיתי תזמין לך רדיאטור שתי שכבות{יש גם שלוש וארבע של קופר אבל שתיים בהחלט מספיק}ותגמור עם בעיות חימום סופית .

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

בדגמים של המיני שהיו עם הזרקה (MPI / SPI) הרדיאטור היה קדמי - וקץ לבעיות ההתחממות.

 

כעיקרון - שימוש ברכיבים נכונים לא אמור לגרום להתחממות יתר של המיני ובתוך כך:

א. רדיאטור שממלאים בו מים קירור ולא ברז: לא תאמינו מה יצא מהמנוע שלי אחרי שעשיתי אינספור שטיפות.

ב. מניעת כל נזילקה שהיא - קטנה כגדולה. לשם כך יש לבדוק את האטימות השונות של מערכת הקירור וחידושה מדי פעם.

ג. עבור ארצות חמות מומלץ להשתמש במאורר שיש לו לפחות ארבע כנפונים. לא יש מאורר עם שישה כנפונים שעובד יופי.

ד. רדיאטור עם ליבה כפולה או יותר בהחלט מסייע לשמירת הטמפרטורה.

ה. בהחלט מומלץ לצייד את המיני במאוורר חשמלי שיעבוד עם טרמוסטט - ולא מוקדם יותר בגלל שרצוי שהמנוע יגיע מהר לטמפ' עבודה. גם הטרמוסטט שאחראי על העברת המים - לא מומלץ לחורר אותו ומומלץ להשתמש בטרמוסטט שנפתח ב-88 מעלות ולא מוקדם יותר.

 

כמובן ששמן במידה חשוב לקירור המנוע לא פחות (ולעוד שנים שלושה דברים :wink:).

 

אם כל זה לא עוזר - ניתן להעזר בהפעלת החימום במלוא העוצמה - דבר שמגדיל את יכולת הקירור של המנוע. אבל אז ככה"נ יש לכם בעיה במערכת הקירור.

 

במיני עם מערכת הזרקה (או עם תזמון הצתה חשמלי שלא באמצעות דסטריביוטר) ניתן להתקין רדיאטור קדמי - דבר שלא מתאפשר כאשר יש דיסטרביוטר משום שפשוט אין שם מספיק מקום - אבל אם תצליחו לדחוס לשם רדיאטור - זכיתם.

 

המיני היא עם מנוע שאינו מאלומניום - אז יכולת הקירור שלו נמוכה יותר. זה מה יש ועם זה ננצח.

 

בהצלחה.

?How Can Anything Bigger Be a MINI

פורסם

שכחתי להוסיף לרשימה שלי, ואני מקווה שגלאפו יסלח לי על ההתעלקות על השירשור וזה נוגע למשאבת המים - שניתן להשיג כאלו שיש להם הספק שאיבה טוב יותר מהסטנדרטי - אגב באותו המחיר כמו המשאבות הרגילות - דבר שגם מסייע לקירור המנוע כמובן.

 

גלאפו - מה עם עוד תמונות, העם צמא לתמונות ;)

?How Can Anything Bigger Be a MINI

פורסם

בשנת 76 הייתה מיני כזאת לאבי.

 

הוא מספר עד היום שהיו לרכב אינסוף בעיות התחממות בגלל שהראדיאטור היה בצד המנוע ושזה לא התאים לאקלים של המדינה שלנו.

 

אני רואה שהיום יש כבר פתרונות לזה.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

בוקר טוב לכולם

 

בנתיים אין הרבה התקדמות עם הרכב כי אני מחכה לחלקים ולכלי פחחות שהזמנתי .

כמו שרשמתי כבר אין לי הרבה זמן לשפץ את הרכב מכוון שאני איש קבע אז כמו שאומרים "כדורגל זה משבת לשבת" אני עובד על המיני משישי לשישי ,לא לשכוח יש לי עוד מיני שמצריכה מדי פעם טיפול,וזה פוגע לפעמים יום שלם ואני אפילו לא מוריד מהסטיישן את הכיסוי.

 

זיו ממש אני לא כועס איךאתה אומר "העם רוצה תמונות " אני אומר העם רוצה גם תשובות .

 

מקווה יום שישי לקבל עוד משלוח קטן ולאחרן את האחרון של החלקי פח ואת הכלים לפחחות , עד אז היו נא חברי בסבלנות .

 

המשוך יום מהנה

 

טל גלאפו

מיני רכב שכובש את הלב]

פורסם
בוקר טוב לכולם

 

בנתיים אין הרבה התקדמות עם הרכב כי אני מחכה לחלקים ולכלי פחחות שהזמנתי .

כמו שרשמתי כבר אין לי הרבה זמן לשפץ את הרכב מכוון שאני איש קבע אז כמו שאומרים "כדורגל זה משבת לשבת" אני עובד על המיני משישי לשישי ,לא לשכוח יש לי עוד מיני שמצריכה מדי פעם טיפול,וזה פוגע לפעמים יום שלם ואני אפילו לא מוריד מהסטיישן את הכיסוי.

 

זיו ממש אני לא כועס איךאתה אומר "העם רוצה תמונות " אני אומר העם רוצה גם תשובות .

 

מקווה יום שישי לקבל עוד משלוח קטן ולאחרן את האחרון של החלקי פח ואת הכלים לפחחות , עד אז היו נא חברי בסבלנות .

 

המשוך יום מהנה

 

טל גלאפו

היה לך אפטר אתמול

שאתה כותב לנו :)

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם

גלאפו - מה עם עוד תמונות, העם צמא לתמונות ;)

 

זיו ממש אני לא כועס איךאתה אומר "העם רוצה תמונות " אני אומר העם רוצה גם תשובות .

 

 

 

טל גלאפו

 

 

 

טלטל

 

העם אוהב אותך - עם או בלי תמונות.

 

 

ביי, אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

היה לי קצת זממן אתמול לעבוד על האוטו לאחר שבועות שלא נגעתי עקב פרויקטים שונים ואחרים.

 

נסעתי בשבת שעברה לעפולה להביא כנף ימנית חדשה מחכה עדיין לחלקים שצריכים להגיע בנתיים מתקדמים עם מה שיש.

ניתן לתמונות לדבר הרבה עבודה יש על האוטו ולא קלה אבל הכי חשוב מהנה מאוד.

פירוק חיזוק במכסה מנוע עקב ריקוון וגם לנקות את החלודה וליישר את הפח

dscf4192k.jpg

 

dscf4194a.jpg

 

dscf4197rrl.jpg

 

dscf4205n.jpg

 

dscf4208.jpg

 

סידור המכה ליד הווינקר הימני פשוט כיף לי ליראות איך זה התיישר ונהיה כמו חדש.

dscf4148.jpg

 

dscf4207ohe.jpg

 

dscf4213e.jpg

 

 

 

dscf4216.jpg

 

dscf4215m.jpg

שני המבקרות שלי שדואגות שהכול בסדר .

dscf4209d.jpg

 

שיהיה שבוע טוב וחג שמח עם הרבה אור ובשר :lol:

 

טל גלאפו

מיני רכב שכובש את הלב]

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

טל.. סוף סוף הצטרפתי לפורום אז סוף סוף יוצא לי לראות את הפרוייקט החדש! ממש תענוג לראות את התמונות.. אני מחכה לעוד!

שיהיה לך בהצלחה! וכמו שאתה המלצת לי בתחילת השיפוץ - תהנה מכל רגע!

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

המלאכה מרובה והזמן מאוד מאוד קצר לצערי אבל בקצת שיש אני מנסה לנצל את המיירב

 

כמה תמונות של תחילת שיוף וניסוי של מברשות אשר לא פוגעות בקימור של הפח אלה מורידות את שכבות הצבע במהירות ועם הרבה יעיולות .

resizeddscf4311.jpg

 

resizeddscf4314.jpg

 

resizeddscf4315n.jpg

 

resizeddscf4318.jpg

 

 

 

resizeddscf4320.jpg

 

resizeddscf4321.jpg

 

resizeddscf4322.jpg

 

גילוי רקבוון שמצריך חיתוך והחלפה של פח .

 

resizeddscf4323.jpg

 

resizeddscf4324.jpg

 

resizeddscf4325.jpg

 

resizeddscf4326.jpg

 

resizeddscf4327.jpg

 

resizeddscf4328.jpg

 

resizeddscf4331.jpg

 

resizeddscf4332.jpg

מיני רכב שכובש את הלב]


×
×
  • תוכן חדש...