Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש סיכוי לראות אותה במפגש נכון? :lol:

 

ועכשיו ברצינות. הפח ניראה ישר ודיי נקי מתחת לצבע. צבעת את הגג והכנפיים בצבע ראשוני בשביל שלא יחלידו עד לצביעה הסופית נכון?

ניראה שמצפה לך המון עבודה איכותית ומהנה. בהצלחה!

  • תגובות 151
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

את הרכב צבעו בצבע אדום על הצבע המקורי שהיה לבן ולא עשו עבודת הכנה טוב וגם יש באוטו מכות קלות שבמקום לישר את הפח מילו בחומר וככה בעצם ישרו את המכה .

 

לכן אני משייף ומוריד את הצבע עד הפח עם מברשות שמתלבשות על דיסק ולא פוגעות או מעקמות את הפח אחרי זה כמובן אני צובע בצסע יסוד לברזל על מנת לשמור על הפח על שיגיע לצבעי.

 

המקומות שיש בהם חלודה אני חותך ומחליך את הפח ומרתך עם ארגון .

 

טל גלאפו

מיני רכב שכובש את הלב]

פורסם

תענוג! הלוואי והיה לי את הידע והיכולת להשתמש ברתכת. גם זה יבוא יום אחד כשיהיה זמן.

 

בכל מקרה, פרוייקט מדהים. תהנה!

פורסם

המקומות שיש בהם חלודה אני חותך ומחליך את הפח ומרתך עם ארגון .

 

טל גלאפו

 

לעניות דעתי ריתוך ארגון זה ריתוך בטמפרוטורה גבוהה שנועד בעיקר לאלומיניום, נירוסטה וכו'

למה להשתמש בארגון לריתוך פחים?

 

שגיא

לנשמה מיני 1979 -

קישור

לחוויה טנדר סובארו 4X4

פורסם

במעט זמן שהיה לי אתמול שייפתי וצבעתי את המכסה מנוע יש התקדמות משישי לשישי

פשוט לא להאמין איך שהמברשות האלו מורידות בשניות את הצבע ולא פוגעות בפח .

 

resizeddscf4360v.jpg

 

resizeddscf4361.jpg

 

resizeddscf4362.jpg

 

resizeddscf4363.jpg

 

טל גלאפו

מיני רכב שכובש את הלב]

פורסם

טל

אשמח ליותר פרטים על המברשות הללו -

איפה קונים

מה אופי השימוש

איזה דיסק מתאים וכו'...

 

תודה מראש

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

סוף סוף שישי הגיע ולמיני שיוף קל מגיע

 

שיוף של הדלתות האחוריות ודלת צד מראה לנו כמה עבודה עוד יש .

כנירא עבדו כבר פחחות על הרכב אבל את האמת לא משהו לא רצו לישר את הפח בפטיש אלה רק עם חומר.

נעשו גם חיתוכים הכנות לשבוע הבא וגם קצת צבע יסוד לא יזיק .

 

התמונות ידברו לבד

 

resizeddscf4365u.jpg

 

resizeddscf4366.jpg

 

resizeddscf4367.jpg

 

resizeddscf4368.jpg

 

resizeddscf4370e.jpg

 

resizeddscf4372k.jpg

 

resizeddscf4375.jpg

 

resizeddscf4377.jpg

 

resizeddscf4379.jpg

 

resizeddscf4380.jpg

 

resizeddscf4381.jpg

 

resizeddscf4382.jpg

 

 

 

שיהיה שבת שלום ושבוע טוב

 

טל גלאפו

מיני רכב שכובש את הלב]

פורסם

אהלן טל!

באלו חומרים\מברשות אתה משתמש להסרת הצבע מהרכב?

אני כרגע עובד על החיפושית של אישתי והשיופים הורגים אותי.

תודה ושבוע טוב.

רכבים בבעלותי:

רק אספנות וכמה שיותר...

פורסם

טל ידידי

עבודה יסודית ויפה אתה עושה, עד שבא החשק לבקש ממך שתכין את ה- ב.מ.וו שלי לצבע באותה שיטה בה אתה מכין את המיני.

אין מה למהר, חשוב לעשות עבודה טובה ואני מבין שמחכה לך עוד הרבה עבודה.

בהצלחה והתמדה.

ד"ש לפאפאגלאפו ולכולם

מצא משה

פורסם

טל יפה מאד אני רואה שאתה משתלט על הרתכת....:wink:

אני מקווה לראות אותך בשפיים בדרך למפגש המיני.....

בכל מקרה עם מותר לי לענות על השאלה איך מורדים את הצבע ללא ניקוי חול.

גם אני השתמשתי במיברשות ברזל(נירוסטה ) בכל מיני גדלים וצורות שניתן להרכיב על דיסק(משחזת צד) קטנה 4.5 או גדולה 9 או גם על מקדחה כדי להגיע לפינות .חשוב מאוד לקנות איכותי ולשמור על המברשות במקום יבש על מנת שלא יחלידו אני בסוף כל יום הייתי מרסס עם שמן.עוד דבר חשוב לאחר הנקוי בזמן הכי קצר שניתן לצבוע את החלק המנוקה למניעת החלדה.

בהצלחה.

נ.ב.

באמת הכי חשוב !!!המברשות הללו סובלות מנשירה בזמן העבודה ובכלל לא נעים לקבל מחט פלדה לגוף ובמיוחד לעין ,לכן יש לעבוד עם לבוש ארוך משקפי מגן ומסכת פנים.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם
טל יפה מאד אני רואה שאתה משתלט על הרתכת....:wink:

אני מקווה לראות אותך בשפיים בדרך למפגש המיני.....

בכל מקרה עם מותר לי לענות על השאלה איך מורדים את הצבע ללא ניקוי חול.

גם אני השתמשתי במיברשות ברזל(נירוסטה ) בכל מיני גדלים וצורות שניתן להרכיב על דיסק(משחזת צד) קטנה 4.5 או גדולה 9 או גם על מקדחה כדי להגיע לפינות .חשוב מאוד לקנות איכותי ולשמור על המברשות במקום יבש על מנת שלא יחלידו אני בסוף כל יום הייתי מרסס עם שמן.עוד דבר חשוב לאחר הנקוי בזמן הכי קצר שניתן לצבוע את החלק המנוקה למניעת החלדה.

בהצלחה.

נ.ב.

באמת הכי חשוב !!!המברשות הללו סובלות מנשירה בזמן העבודה ובכלל לא נעים לקבל מחט פלדה לגוף ובמיוחד לעין ,לכן יש לעבוד עם לבוש ארוך משקפי מגן ומסכת פנים.

אני גם חשבתי שזה אותה מברשה שמנשירה מחטים

אבל טל הסביר שזה משהו אחר

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם

אם תסתכלו טוב יש בשני תמונות שצילמתי אחרי שיוף של אחת מהדלתות האחוריות רואים את הדיסק עם מברשת וגם על השולחן יש ולא על דיסק .

 

כרגע אין לי את המברשות לידי אבל ביום שלישי אני הולך לקנות עוד 5 יחידות כי זה דבר שניגמר.

 

כן לאט לאט אני מתחיל להבין את העבודה עם הרתכת.

המברשות שאני עובד איתם הם מברשות סקוץ דחוס שיושבות על דיסק 4.5 וממש בקלות מורידות את הצבע ממש ללא מאמץ עם אכילת הצבע גם המברשת נאכלת וניגמרת אבל מספיקה לעבודה רבה .

 

אני ביום שלישי יצלם איך ניראת חדשה ואיך משושמת.

גם אני לא האמנתי בהתלחלה על המברשות האלו עד שראיתי עבודה של בחור אחר שחיפש הרבה זמן חומר או כלי שיכול להוריד צבע ברמה של ניקוי חול בלי לפגוע בגימור של הפח.

 

שיהיה שבוע טוב

טל גלאפו

מיני רכב שכובש את הלב]


×
×
  • תוכן חדש...