Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 151
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פסח הגיע וחופש בא לעבודה נעימה ומהנה

לאחר הפסקה מאוד ארוכה בשל חוסר זמן בא עלינו לטוב חג הפסח שהביא עימו את החופש מהעבודה.

כמה תמונות מהיום העבודה הראשון של החופש.

 

התכנון היה היום לשייף ולצבוע את הרכב ביסוד.

מה שמתכננים לא עושים בדרך כלל אצלי זה אחרת הספקתי גם לשייף לחתוך לפרק את השאסי הקידמי וגם לצבוע הייתי מרוצה מההספק.

resized_DSCF4800.jpg

resized_DSCF4803.jpg

resized_DSCF4805.jpg

resized_DSCF4809.jpg

resized_DSCF4854.jpg

resized_DSCF4807.jpg

resized_DSCF4810.jpg

resized_DSCF4819.jpg

מיני רכב שכובש את הלב]

פורסם

המשך אחרון להיום...

 

חיתוך פחים רקובים.

 

 

מחר יבוא יום נוסף של עבודה

 

טל גלאפו

resized_DSCF4818.jpg

resized_DSCF4826.jpg

resized_DSCF4827.jpg

resized_DSCF4839.jpg

resized_DSCF4840.jpg

resized_DSCF4849.jpg

מיני רכב שכובש את הלב]

פורסם

עדכון יום עבודה שני

נסיעה בבוקר לחולון לקנית עוד מברשות לשייף לצערי נישאר להם רק 3 יחידות שלא הספיק לי להכול שבוע הבא יהיה עוד ניקנה.

חזרה הבית מהר ככול האפשר וגם לא להיכנס לפקקי חול המועד ולעבודה הכי כיפית שיש בעולם לעבוד על המיני שלי.

כמה תמונות של לפני ואחרי תהנו וגם של המברשות ,זה ניקרא פלפ סקוץ שחור.

 

תהנו וחג שמח

טל גלאפו

resized_DSCF4862.jpg

resized_DSCF4863.jpg

resized_DSCF4864.jpg

resized_DSCF4869.jpg

resized_DSCF4870.jpg

resized_DSCF4871.jpg

resized_DSCF4874.jpg

resized_DSCF4875.jpg

מיני רכב שכובש את הלב]

פורסם

שלום טל וחג שמח

תשמע אני מחזיק ממך איזה סבלנות כל הכבוד :mm_yeah:

למה אתה מתעלל באבא שלך ? נראה שהוא עובד קשה לפי התמונות :)

עם אתה צריך עזרה בריתוך אשמח לעזור CO2 עושה פלאים:)

רק תבקש לפני שאני נכנס איתה לפרויקט ארוך בזמן הקרוב

לגבי הדיסק שיוף אני לפחות פעמים בשבוע בחולון תגיד לי אני יקנה לך

שבת שלום

אריה

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם
שלום טל וחג שמח

תשמע אני מחזיק ממך איזה סבלנות כל הכבוד :mm_yeah:

למה אתה מתעלל באבא שלך ? נראה שהוא עובד קשה לפי התמונות :)

עם אתה צריך עזרה בריתוך אשמח לעזור CO2 עושה פלאים:)

רק תבקש לפני שאני נכנס איתה לפרויקט ארוך בזמן הקרוב

לגבי הדיסק שיוף אני לפחות פעמים בשבוע בחולון תגיד לי אני יקנה לך

שבת שלום

אריה

 

חג שמח

מימך לקחתי את כול הכוח בשיפוץ, אחרי שבנית רכב לתיפארת ממלונה של כלב אצלי זה כסף קטן בשבילך :lol:

 

רתכת CO2 יש לי קנית מיג 170 של זיקה אחלה רתכת לבית.

אתה חייב לנסות את הדיסקים האלה הם הדבר הכי טוב לשיוף צבע מפח לא מעוות ולא אוכל אותו .

 

בהצלחה בפרויקט החדש

וחג שמח

טל גלאפו

מיני רכב שכובש את הלב]

פורסם
נראה מרשים מאוד

גם אני אשמח לפירוט על צבע היסוד.

בהצלחה!

 

 

הצבע יסוד הוא לא דבר מיוחד הוא ניקרא אנטי רוס מט של חברת נירלט ,אני מרסס אותו כדי למנוע חלודה על הברזל הגלוי.

 

אני עושה שנים שלוש שכבות כדי שיהיה חסין וטוב ממים ושלא יהיה הרבה עבודה לפחח בהכנה לצבע המוגמר .

 

טל גלאפו

מיני רכב שכובש את הלב]

פורסם
הצבע יסוד הוא לא דבר מיוחד הוא ניקרא אנטי רוס מט של חברת נירלט ,אני מרסס אותו כדי למנוע חלודה על הברזל הגלוי.

 

אני עושה שנים שלוש שכבות כדי שיהיה חסין וטוב ממים ושלא יהיה הרבה עבודה לפחח בהכנה לצבע המוגמר .

 

טל גלאפו

 

בדיוק לפני שבועיים קניתי אנטי רוסט, אבל של טמבור. אז אני מבין שהצבע זה פשוט גוון שבחרת?

עם איזה חומר דיללת אותו? (אם בכלל)

פורסם

כדאי לפני שמרססים עם צבע יסוד נגד חלודה, לעשות תכנית של הצביעה הסופית, ויש שני שיקולים עיקריים.

 

הראשון הוא התאמה כימית של השכבות זו לזו. אם תרסס בצבע יסוד שלא מתקשר היטב לשכבה הבאה, תווצר תגובה ביניהם או התקלפות עם הזמן. צריך לבחור חומרים שמותאמים זה לזה, ורצוי איכותיים.

 

שיקול שני הוא הגוון. בצבעים מסויימים גוון שכבת היסוד משפיע על גוון שכבת הצבע, ויכול לדרוש שכבות נוספות של צבע כדי להגיע לתוצאה הסופית הרצויה.

 

מעבר לזה, בהצלחה עם השיפוץ!

 

נמרוד

פורסם

אני מדלל אותו עם מדלל שמתאים לו 032.

 

על השיכבה הזאות יגיע שיכבה נוספת של צבע יסוד אפור יותר מקצועי שנתפס על היסוד הבסיסי שנמצא עכשיו.

כמובן איפה שצריך למרוח קצת היסוד ירד.

 

הפחח שאמור לצבוע את הרכב אמר לי שהיסוד אנטוי רוס עם מדלל שמתאים לו זה בסדר ולא יפגע בשכבות הבאות והסופית .

 

טל גלאפו

מיני רכב שכובש את הלב]

פורסם

היי טל

 

סוף סוף רואים אותך. ולו רק בתמונות...

 

הרבה הצלחה בשיפוץ, נראה לי כי ההנאה שלך רבה.

 

ד"ש לשמעון ולמאמאגלאפו:)

 

חג שמח

אבי נוף

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.


×
×
  • תוכן חדש...