Jump to content

kagan217

  • פרסום הודעות

    64
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

3 נייטרלי

אודות kagan217

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. קח לבדיקה לוודא שלא היו תאונות ותוודא שטיפולים בוצעו לפי הספר עם חלפים מקוריים. אם תמשיך לטפל לפי הספר וחלפים מקוריים לא צפוי בעיות עם המנוע או הגיר. אחלה אוטו. לי יש את גירסת הדיזל Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  2. תודה רבה לכולם. הבוקר נכנס הרכב למוסך. מצאו שצינור טורבו העליון הישתחרר. וזה מה שגרם לרכב לא לנסוע. מה שמוזר שלא נדלקה שום מנורה. Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  3. הרכב נוסע באותה צורה כמו שנוסע קדימה. הטורים עולים והאוטו בקושי זז. אין שום נורה שדולקת. Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  4. יש דרך פשוטה לבדוק? Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  5. שלום לכולם, קשקאי 2017 1.2 טורבו עם וריאטור. אחרי התנעה לא רוצה לנסוע: שילוב ל d הטורים עולים אבל המהירות בקושי עולה. הרכב עם 40 אלף חצי שנה אחרי סיום האחריות. מישהו נתקל בתופעה(אני לא ראיתי בעיות כאלה כאן בפורום עם קשקאי)? מה יכולה להיות הסיבה? Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  6. הייתי מוסיף שגרנדלנד חולק את אותו מנוע דיזל ותיבת הילוכים כמו ב 3008 וc5 קרוס. לא נשמעו בעיות לגבי תיבת ההילוכים והמנוע. Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  7. עכשיו הגיר מתפקד כמו מקודם? Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  8. הייתי מתחיל מהקל לקשה. מילוי יתר של שמן גיר יכול לגרום לבעיה הזאת. קל לבדוק ובמקרה הצורך להוציא את האקסטרה שמן אם יש. Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  9. מילאתי לפני מספר ימים. היה שני פסים. מילאתי כולל הצינור של המיכל דלק יצא 45 ליטר. בלי הצינור זה יוצא בסביבות ה 42. Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  10. היי, גם בעלים של סנדרו דיזל 2015. שני פסים זה אומר שגג תוכל למלא 45, לדעתי יותר לכיוון ה 40. אני לא מלאתי יותר מ47(פס אחד) וזה כולל את צינור של התידלוק(שזה עוד שנים שלושה ליטר). בקשר לצריכת דלק האוטו אצלי עם נסיעה רגועה ומשולבת אוכל בסביבות 17 עם מזגן ו 20 בלי. Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  11. אני אגיד לך מה לי אמרו אנשי מקצוע. בשביל לדעת באמת מה הבעיה צריך לפרק את הקלאץ(אצלי זה כולל פירוק הגיר). לכן אם שרפת הקלאצ לא עזר, תיסע עד שיופיע משהו משמעותי יותר(רעש מוזר, קושי שילוב להילוך וכו'). Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  12. בעל דאצה stepway דיזל. גם סבלתי מאותה תופעה של רכב שרועד בעת שיחרור הקלאצ בהילוך ראשון שהחלה בסביבות ה 60k קמ. התופעה בדרך כלל קורת בדרך כלל אחרי שהקלאצ חם(פקק או מזג אוויר חם). מה שעזר אצלי היה גם שריפת קלות של הקלאצ. היום עם 120k ואין זכר לתופעה. מה שמעניין שגם ביונדאי וגם בדאצה יצרן הקלאצ הוא valeo. Sent from my LG-H960 using Tapatalk
  13. כמה הרכב עבר? תעשה בדיקה פשוטה, תפתח חלון ותראה אם מתווסף רעש כאשר אתה משחרר את הקלאצ בנוטרל בעמידה. יכול תהיות כתוצאה ממייסב בגיר אבל גם יכול להיות מהקפיצים שיושבים על הקלאצ ומרעישים(תקין לחלוטין). Sent from my LG-H960 using Tapatalk
  14. אם אתה מחליט להחליף שמן גיר תוודא שאתה קונה שמן של חברת elf(זה מקורי של רנו). תוודא שאתה קונה מחנות אמינה שלא ימכרו לך מזוייף. Sent from my LG-H960 using Tapatalk
  15. המלצה שלי: תבדוק לחץ צמיגים דבר ראשון. תבצע את הבדיקה הבאה: תצא לכביש מהיר. שים את מחשב הרכב לצריכה רגעית (אמור להראות אצלך לפי מה שאתה מספר צריכה של 5.5-6 ליטר ל 100 קמ. תכבה את המזגן ל5 דקות. האם צריכה רגעית יורדת לכיוון ה 4.2-4.8? כך תוכל להבין אם הבעיה היא במערכת המיזוג(עכשיו פתרתי בעיה כזאת) Sent from my LG-H960 using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...