guyr
-
הודעות
37 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
צפיות אחרונות בפרופיל
צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.
הנקודות של guyr
נהג חדש (2/14)
12
מוניטין
-
-
משבר גיל ה40- מה קונים? אבארט? I20N? אלפא רומיאו ג'וליה? רנו מגאן RS?
guyr פרסם הודעה בנושא של guyr בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הנוחות לא הכי קריטית כי הנסיעות שלי ביום יום זה מהבית לעבודה וזה נסיעה של 10 דקות, וצריך שב10 דקות האלו יהיה כיף איזה 500 יש לך? -
אהלן, הגעתי ל40 והגיע הזמן לחזור קצת להתרגשות סביב הרכב. תקציב- עד 150 אלף הגבלות- צריך להכניס 2 כיסאות בטיחות מאחורה נסיעה שנתית- עד 5000 ק"מ גיר- עדיף ידני אבל לא חייב מטרה עיקרית- חיוך בכל הנעה, ימי מסלול מדי פעם, רכב שני במשפחה ולכן נדרש מקום לכיסאות בטיחות כדי לפזר ילדים בגנים. ברור לי שבאבארט זה יהיה הכי מאתגר בגל הצפיפות אבל מצד שני כנראה ששם החיוך בכל הנעה יהיה הכי גדול. מה אתם אומרים?
-
האם ברכב שנוסע כ 2500 קמ' בשנה ניתן להחליף שמן כל שנתיים במקום כל שנה?
guyr פרסם הודעה בנושא של zvikas בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בתור אחד שנוסע על רכב באזור ה3000-4000 בשנה (הונדה אקורד 2006, יד ראשונה) ככה נראה מנוע מקורי שמטופל תמיד בזמן, פעם בשנה. כמו שאמרו קודם, במידה ורוצים לשמור על הרכב אז טיפול פעם בשנה זה באמת זניח מבחינה כלכלית. -
אני גם סובל מהבעיה הזאת עם ילדים קטנים ורכב לבן ופתחי מיזוג מאחור אבל עדיין החום כל כך גבוה שעד שהמצב בתוך הרכב מתיצב אתה סובל. לאח שלי ברוסיה היה מנגנון שהוא היה מפעיל את הרכב מרחוק, בזמן שהוא בבית כדי שהמיזוג יחמם את הרכב. זה היה ניסאן קשקאי פשוט יחסית, לא מאמין שזה בא מהמפעל ככה. האם מישהו יצא לו להתקין מערכת התנעה מרחוק בארץ?
-
וואלה תודה על התגובות, חיזקתם ממש. יאללה עד הקבר עם ההונדה...
-
הטרחה הזאת לעשות בדיקת בלמים לפני טסט ועוד שנתיים לעבור ל2 טסטים בשנה. וכן איכשהו כל כמה זמן מתקלקל משהו (השנה, אלטרנטור, מצבר,איזשהוא מיסב) וגם המוסכניק שלי לא מתעסק עם חלקים.. הוא רוצה שאני אביא לו את החלקים לטיפול השוטף תאכלס זה לא סוף העולם ואני סבבה עם זה כי אני כן אוהב את הנושא אבל עם הזמן (ילדים בעיקר) יש פתאום קצת יותר חשובים מהתחביב הזה (כרגע) קיצור נשאיר את הרכב... אולי בסוף היא תיגנב ולא תהיה התלבטות😄
-
אהלן, אשמח להתלבט עם חוכמת ההמונים.. נתונים: הונדה אקורד 2006 יד-ראשונה ק"מ- 110 אלף ללא תאונות מצב פנימי מדהים מצב מכני גם סבבה, למעט החלפות של בלאי טבעי אין מחלות מיוחדות, נוסע סבבה לגמרי. רכב שני בבית 2 ילדים קטנים נסיעה עירונית בעיקר (בית- עבודה (באותה עיר)- גני ילדים) תאכלס רכב מדהים שעונה על כל הצרכים כרגע השאלה האם כן בכל זאת למכור אותו כדי להתקדם לרכב יותר מודרני (בטיחותית וכו וגם להימנע מ2 טסטים ובדיקות בלמים) או להשאיר עד הקבר כי הרכב הזה פשוט לא מתקלקל. ראיתי ביד שתיים הונדות עם נתונים מפחידים בקטע רע שרוצים עליהם 15 אלף, מצד אחד סבבה שיש לרכב שלי נתונים מצוינים עדיין נראה לי מוזר לבקש 25 אלף שקל על רכב בן 18 מה אתם אומרים?
-
מת להבין את ההגיון מאחורי הפיצ'ר המטריד הזה, למי זה טוב? למה כל הבניין צריך לדעת שהגעת הביתה ונעלת את הרכב שלך ואיך זה בכלל עובר תקינה? הרי ביטלו ברכבים חדשים את האזעקות בגלל מטרד של רעש אז למה זה עדיין קיים? 😤
-
היי, אבא שלי בן ה70 לראשונה מתמודד עם מצב שהוא צריך לקנות רכב (עד עכשיו היה לו רכב חברה). הוא מעדיף יד שניה והוא ביקש את עזרתי, פעם אחרונה שעשיתי את התהליך הזה הייתה לפני 10 שנים ואני מניח שיש דרכים יותר מתקדמות (MY VISIT ). אשמח אם מישהו יוכל לפרט את השלבים לביצוע העברת הבעלות, חייב בדואר פיזית או אפשר דרך הדיגיטל?+ העברת הכספים (מה כן עושים ומה לא עושים( העברת זה"ב או העברה בנקאית, צק בנקאי) (אשמח להסבר כמו לילד בן 5) תודה רבה
-
ממש ממליץ על מוסך ארגמן אוטו מאסטר ברחובות. אמין, מקצועי. לא חושב שיש שירות של לקחת לטסט אבל הוא נמצא קרוב מאוד למכון טסטים.
-
אהלן חברים. שאלה שמעניינת אותי הרבה זמן ואשמח אם מישהו יוכל להסביר בצורה הגיונית/ הנדסית מה באמת הדרך הכי בריאה לתפעל את גיר הDSG. בזמן חניה האם צריך להעביר ישר למצב P ואז להרים ארמברקס? או קודם N⬅️ ארמברקס⬅️הורדת רגל מהברקס⬅️העברה למצב P פעם הסבירו לי שהדרך הארוכה יותר בריאה אבל השאלה למה? מה קורה בתהליך הזה שגורם לזה להיות נכון יותר לגיר? המתנה ברמזור האם הדרך שכולנו רגילים,ללחוץ על הברקס בזמן המתנה לרמזור ירוק היא הנכונה? או שהרבה יותר נכון יהיה להעביר למצב N כמו שעושים בגירים ידניים? כאשר ממתינים בD מד הסלד טיפה יותר גבוה מאשר במצב N, על פניו זה מרגיש יותר הגיוני להעביר לN מקווה שהסברתי את עצמי כמו שצריך תודה מראש
-
החלפת מוח גיר בסקודה סופרב 1.8, שנת 2016 עם 88 אלף ק"מ
guyr פרסם הודעה בנושא של guyr בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני מבין שתקלות קורות וזה בסדר אבל מצד שני ברגע שתקלה מתרחשת אז צריך למדוד את שירותי הלקוח של החברה. כמו שאתה יושב במסעדה ויש בעיה אז רוב הסיכויים שתקבל פיצוי כלשהו.. כמובן תלוי במסעדה ובאופי הבעיה. לא באמת ציפיתי שהם ישתתפו בכל ההוצאות של ההחלפה אבל כן ציפיתי לאיזה פיצוי, אפילו שטיפה חינם זה סבבה. רק שיראו שיש איזה אכפתיות ורצון שהלקוח יהיה מרוצה. וכן, משפחה שהשאירה אצלהם קרוב למיליון שקל (5 רכבים) אז זה לא עוד לקוח שקנה סיאט איביזה ב2010. וכשאני אומר שהמחיר אצל רון הוא זהה אז זה כי דיברתי איתו וקיבלתי הצעת מחיר. -
החלפת מוח גיר בסקודה סופרב 1.8, שנת 2016 עם 88 אלף ק"מ
guyr פרסם הודעה בנושא של guyr בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא מבין מה הקשר? זה שריינג' רובר של 700 אלף שקל מתקלקל זה גם לא תקין וגם סקודה סופרב ב220 אלף זה לא תקין. עצוב מאוד שזה המצב של היצרנים (ולא רק בענף הרכב)
