Jump to content

guyr

  • הודעות

    24
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של guyr

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

3

מוניטין

  1. אני מבין שתקלות קורות וזה בסדר אבל מצד שני ברגע שתקלה מתרחשת אז צריך למדוד את שירותי הלקוח של החברה. כמו שאתה יושב במסעדה ויש בעיה אז רוב הסיכויים שתקבל פיצוי כלשהו.. כמובן תלוי במסעדה ובאופי הבעיה. לא באמת ציפיתי שהם ישתתפו בכל ההוצאות של ההחלפה אבל כן ציפיתי לאיזה פיצוי, אפילו שטיפה חינם זה סבבה. רק שיראו שיש איזה אכפתיות ורצון שהלקוח יהיה מרוצה. וכן, משפחה שהשאירה אצלהם קרוב למיליון שקל (5 רכבים) אז זה לא עוד לקוח שקנה סיאט איביזה ב2010. וכשאני אומר שהמחיר אצל רון הוא זהה אז זה כי דיברתי איתו וקיבלתי הצעת מחיר.
  2. לא מבין מה הקשר? זה שריינג' רובר של 700 אלף שקל מתקלקל זה גם לא תקין וגם סקודה סופרב ב220 אלף זה לא תקין. עצוב מאוד שזה המצב של היצרנים (ולא רק בענף הרכב)
  3. זה לא הרכב שלי, זה שייך לסבא שלי בן ה80 הוא מעדיף תמיד ללכת למוסך של היבואן. אבל בלי קשר, יש לך המלצה למוסך מתמחה? במוסך רון, זה בערך אותו מחיר
  4. אז כמו שהציעו לי פה לפנות ליצרן אז אכן פניתי לסקודה העולמית. אפילו הגיבו והעבירו את הטיפול לצ'מפיון. אז כמו שציפיתי, לא יהיה שום פיצוי בגלל שהייתה תביעה על הנושא והתוקף שלה נגמר בשנת 2020. קצת עצוב שאין שום התייחסות אפילו איזה פיצוי של טיפול בחינם בשביל הטעם הטוב.
  5. הרכב מטופל אצלו, לא אמר שיש איזה בעיה יוצאת דופן. כנראה שזה המצב, זה לא ספורטיבי ואני מבין את זה..
  6. guyr

    מחזיק לטלפון ברכב

    יש חברה בשם ברודיט ויש להם אחלה מוצרים. זה האתר: http://www.handsfree.co.il/items~43.htm
  7. באמת המטרומול אחלה אופציה למרות שבשבת יש הרבה מבקרים בטיב טעם אז יכול להיות שתהיה תנועה בחניון. ולמקרה ואתה צריך שואב כמו בשטיפות הרציניות אז יש לך עמדה נוחה בתחנת דלק של דור אלון (דרך האצ"ל 22 – תחנת דלק דור אלון – רחובות)
  8. זה לא אני... זה עם ישאל שמכניס אותי לסיטואציות האלה
  9. יכול להגיד מניסיון אישי שמכון הטסטים ברחובות תמיד עמוס ומסורבל ואיכשהו כל הרחוב חסום ובבוקר צריך להגיע חצי שעה לפני הפתיחה כדי לתפוס מקום ריאלי בתור. ובנס ציונה תמיד מסודר ורץ מהר, לפחות לפי ההרגשה גם יותר מקצועי מבחינת שעות ריקות, לפי דעתי לקראת הסגירה דווקא יהיה פחות עומס
  10. אהלן, קניתי טיגואן 2016, מנוע 1.4 TSI (עברתי מקליאו 2015 0.9 ידנית) כל פעם שאני נדרש ללחוץ על דוושת הגז בפתאומיות ולברוח מאיזה סיטואציה מסוכנת בכביש, זמן התגובה הוא בערך שנייה וחצי ואולי יותר. אחרי שהוא מגיב יש התפרצות כוח לא פרופורציונלית.. כאילו אין קשר בין בין המצערת לגיר והמנוע. סבבה שיש דיליי בגלל הטורבו אבל עדיין זה מאוד מוזר. הרכב עם 55,000 אלף ק"מ ועבר ניקוי סעפת (חשבתי שזה יעזור בתגובה אבל לא לצערי לא משהו משמעותי) האם יש איזה דרך לשפר את תגובת המצערת? אולי תוכנת ניהול מנוע, גיר? גיא
  11. אין לי מזדה, אבל בהונדה אקורד שלי הוחלפו צלחות ורפידות (פשוטות לא משהו איכותי) ואני גם מרגיש שאני צריך לסחוט את הדוושה. לפני ההחלפה זה היה סביר. מניח שזה קשור לאיכות הרפידות וההצלחות. את הטסט זה עובר (לא שזה אומר הרבה).
  12. למה שיקחו אחריות? אני מניח שבפעם הבאה שמישהו במשפחה שלי או מישהו אחר שנפגע בגלל התקלה הזאת יחליט להחליף רכב הוא ישקול האם להמשיך לקנות מוצר של הקונצרן במידה והטיפול או השירות לא התאים למה שמצופה בסופו של דבר המשפחה שלי שילמה באזור ה700 אלף שקל לצמפיון ומצער לראות שאין לזה שום משמעות..
  13. רוב הזמן הרכב חנה בערד, אולי זה באמת מסביר את התקלה... לא לגמרי מסכים עם האמירה שלך לגבי האמינות של הגיר אל מול שאר היתרונות של הרכב. אנשים קונים רכבים יקרים כדי להינות מאיכות ואמינות גבוהה ביחס לרכבים הזולים, ואמינות גיר זה רכיב שהוא קריטי מאוד ולכן לא סביר שתהיה בו תקלה כזאת. וכן 220 אלף שקל זה הרבה כסף בישראל, וגם במקרה ויש תקלה אז הם צריכים לעמוד מאחוריה ולספוג את העלות כי בסופו של דבר שווה לשמור על לקוחות טובים (4 רכבי VAG במשפחה) אני מניח שאם הוא היה יודע על סיכון שתהיה תקלה כזאת הוא לא היה קונה את הרכב הזה.
  14. זה פשוט נראה לי מביך שרכב של 5 שנים חווה תקלה כל כך קריטית לעומת רכש של 16 שנים לא חווה שום דבר מלבד החלפת רכיבים שגרתית כתוצאה מבלאי. וגם הבדלי המחיר, לפי דעתי הוא הוציא אותה מהחברה באזור ה220K עצוב שזה המצב. נכון הסופרב באמת לא הייתה בהסדר, באסה. שלחתי מייל לסקודה העולמית, מעניין אם בכלל יגיבו לי. מדובר בבן אדם מבוגר בן 82, תמים שלא חשב על הרעיון הזה, אני בכלל הייתי ממליץ ללכת למוסך רון...
  15. שלום לכולם. לסבא שלי יש סקודה סופרב שנת 2016, מנוע 1.8 והוא נסע איתו 88 אלף ק"מ. לפני שבוע הרכב נתקע באמצע הכביש ונדלקו מלא נורות בלוח שעונים. הרכב נגרר למוסך המורשה ושם החליפו מוח גיר (מכטרוניק) + מתג התנעה של ה START&STOP עלות התיקון הסתכמה ב7500 ש"ח. אני מכיר את ההיסטוריה של הגיר והמחלות האלה אבל לא זוכר פוסטים של סופרב וגם לא בשנת 2016. מישהו נתקל במקרה כזה ויש איזה תקדים? אולי שווה לפנות לסקודה העולמית? נראה לי הזוי שרכב שעולה מעל 200K נהרס לו רכיב כל כך מרכזי אחרי 5 שנים וגם הק"מ די נמוך סתם להשוואה, יש לי הונדה אקורד 2006 ועד עכשיו החלפתי רק את מסרק ההגה ותיקון המשאבה תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...