רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
האמת שחשבתי בכלל למכור לברזל ב 500 ש"ח. פרסמתי אותו אתמול למכירה , יומיים לפני שנגמר הטסט, והיום בבוקר האוטו כבר לא היה אצלי. 11 שנה אנחנו יחד, ולמרות שמידי פעם קיללתי אותו, נהנתי לנהוג בו. יהי זכרו ברוך
הודעה אחרונה מאת oleg_kra, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 134 תגובות
- 21.4 אלף צפיות
http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/1733/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/%D7%A1%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%90%D7%99%D7%91%D7%99%D7%96%D7%94-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%99%D7%AA-%D7%91%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8-%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%9C בעצם, עכשיו היא חולקת את תואר הסופר מיני הזולה ביותר ביחד עם הספייס סטאר. בסכום הזה, מה הייתם קונים?
הודעה אחרונה מאת yehuda-k, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 738 צפיות
מקרה מקומם שקרה לחבר, הוא חלה לפני כמה שנים במחלה מסויימת. לפני כמה חודשים קיבל מכתב ממשרד התחבורה עם טפסים שיש עליו למלא ע"י רופא מומחה על כשירותו הרפואית, ובנוסף לשלם אגרת שקר כלשהי כדי שבכלל מישהו יסכים להסתכל בטפסים האלה, אחרת רישיונו ישלל. כמו אזרח טוב, שילם את האגרה, החתים את הרופא ושלח את המכתב בדואר רשום לכתובת שצויינה. לפי דואר ישראל המכתב המעטפה התקבלה כבר לפני שבועיים אך המכתבים ממשיכים להגיע והנציגה שעונה בטלפון טוענת כי לא הגיעה שום מכתב ואם לא ידאג להעביר את הטפסים בשבועיים הקרובים רישיונו ישלל. יש לכם רעיון מה אפשר לעשות? * אציין שהטפסים מהרופא חייבים להיות מקוריים ולכן אין העתק, אותו דבר בנושא הקבלה על האגרה.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
NISSAN GT-R 2017 1 2 3 4 5
מאת aharondahari-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 65 תגובות
- 12.9 אלף צפיות
לא יודע מה איתכם אני מתרגש... שבוע הבא תיחשף הGT-R החדשה, המכוניות שהראתה למכוניות על במחיר כפול ומשולש מאיפה משתין המזרק. טכנולוגיה מטורפת, עיצוב מדהים, 2.9 ל100 ומורשת מפוארת. הכנתי טבלת ייאוש לשבוע הבא שאז תיחשף בתערוכת הרכב בניו יורק. טיזר ראשון מיפן כתמונת GIF (לא הצלחתי להעלות את התמונה) http://news.cdn.boldride.com/wp-content/uploads/2016/03/16060116/nissan-gtr-ny.gif
הודעה אחרונה מאת TheOne23, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
http://www.cartube.co.il/טכנולוגיה-ו...�ן-החדשה יש בכתבה הרבה חומר קריאה מעניין... טכנית, אם המרחק לעבודה וחזרה הוא 50 ק"מ אז אפשר לנסוע על חשמל בלבד בלי לתדלק בכלל! המסך שלה מזכיר מסך של טסלה! והיא גם נראית טוב!
הודעה אחרונה מאת Shmelov, -
-
- 6 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום לכולם אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי איך מוכרים רכב למגרש. אני רוצה למכור את הרכב, לא להחליף ולא לקנות חדש. תודה
הודעה אחרונה מאת matanya cahana, -
פז'ו במועדון חבר
מאת YNV-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 934 צפיות
מישהו יודע במקרה מתי רכבי פז'ו יהיו במבצעי חבר? ללובינסקי יש בכלל שת"פ עם חבר?
הודעה אחרונה מאת discoTD5, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 8.2 אלף צפיות
כיום בחלק מהכבישים הציבוריים כבר הבינו שתאורה יכולה לחסוך תאונות . מי שייוצא מדימונה צפונה נוסע על כביש מואר עד שהוא מגיע למחלף מאחז ועולה לכביש 6 ונהיה לו חושך.. דרך אגב עכשיו אפשר לנסוע מיוקנעם עד מחלף להבים על כביש ממוחלף כולו ( כ 160 ק"מ)
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
חברת אליאנס, אותה אחת שהיתה על סף פשיטת רגל נמכרת עכשיו לחברת יוקוהאמה הידועה בתמורה ל 1.2 מיליארד דולר. ואם אתם רוצים זה עוד סיפור הייטק ישראלי מטורף. כן. הייטק. למי שאל למה ישראל לא מעורבת יותר בעולם הרכב עם הייטק. http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001112760#fromelement=hp_morearticles
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 21 תגובות
- 119.2 אלף צפיות
אהלן רציתי לדעת כמה שנים יש לי רישיון נהיגה אך בתעודה עצמה רשום רק תאריך חידוש הרישיון איך אני יכול לברר את זה? תודה
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
״לובינסקי״ יבואני סיטרואן לישראל יקיימו ביום ראשון מסיבת עיתונאים לרגל סוג של השקה מחודשת למותג DS. קריאת התיגר הפרימיומית של סיטרואן, לא ממש התרוממה עד כה. אולי הפעם הם יצליחו לגרום ללקוחות להתלבט בין מיני ל-DS3, בין DS4 ל-A3? כרגיל, נשמח להעלות שם שאלות, הערות ותובנות שלכם ולחזור לדווח.
הודעה אחרונה מאת nonagon, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
חג שמח! עולם הרכב הוא עולם של תחפושות מאינספור סוגים. סקודה שמתחפשת לאאודי, מיאטה לפיאט ועוד ואריאציות. יכול להיות נחמד שתעלו דוגמאות משעשעות, כי מצווה להיות שמח.
הודעה אחרונה מאת amosbmw, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הסכי שמש אצלי (הכוונה למה שיורד ועולה מעל ראש הנהג/הנוסע הקדמי) נהרסו ואני מחפש כאלו מפירוק או בזול, במורשה הם רוצים על זה סכומים דימיוניים שחבל שאשתף אתכם אפילו. יש למישהו רעיון איפה משיגים את זה באיזור אשדוד והסביבה? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת KipodYam, -
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום חברים. בתקופה האחרונה אני נתקל בתופעה שמאד מאד מפחיה אותי. אני רואה על הכביש משאיות, בדרך כלל 12 טון + שכמעט כל הגלגלים שלהם רוקדים! בצורה קיצונית. אני לא איזה אחד שמחפש ליקוים.. אבל זו תופעה שמאד מפחידה אותי. האם גם אתם נתקלים בתופעה? ולמה בוכני תנועה לא מעיפים אותם מהכביש?!? אני חושב שזו פשוט סכנת נפשות.
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
הסיפור הוא ככה החניתי את האוטו שלי למשמרת לילה ומקדימה לאוטו שלי החנה אחד העובדים האחרים עם האוטובוס שלי (הוא היה צריך להיכנס ברוורס כדי לחנות) הגיע הבוקר נסעתי הביתה יצאתי מהאוטו וקלטתי שכל הטמבון הקדמי שלי משופשף ויש כתמי צבע של האוטובוס שנכנס בי. עכשיו היום ניסיתי ללכת אליו ולשאול אותו האם הוא נכנס בי ויכול להיות שלא הרגיש כי הוא אוטובוס והרכב שלי הוא קטן הוא אמר שלא. פעם ראשונה שזה קורה לי ואני לא יודע מה לעשות האם אפשר לתבוע אותו או לעשות משהו נגדו גם אם הוא מסרב להודות? כי אני בטוח שזהו הוא כי מתחילת המשמרת ועד הסוף רק האוטובוס שלו החנה מקדימה לאוטו שלי וגם היום הוא לא בא אם האוטובוס אז לא יכולתי לבדוק אם יש עליו סימנים. אשמח לעזרה באיך אפשר לסדר את זה
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אתמול נסעתי שם וראיתי מצלמה חדשה עומדת ליד העצים.מי שמגיע מכיוון רעננה צפון ונוסע לכיוון האצטדיון פניה אחת לפני הפניה ימינה לקניון ערים . האם אתם יודעים אם היא עובדת ולמה היא פונה לחזית הרכב ולא מצלמת את הצד האחורי של הרכב
הודעה אחרונה מאת Dittohead, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 38 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
אודי עציון פירסם ב"ידיעות אחרונות", בכותרת "דו"ח תאונה - כך נהרגה שחר אבקסיס", מעין תחקיר על לקחי התאונה שאירעה לפני כחודש וחצי. אפשר להתווכח על המסקנות והלקחים שהוא מעלה אולם, לדעתי, יש תובנה מעשית חשובה לבאים לקנות רכב בתקציב דל של אלפים בודדים. ניתן לראות שמדובר ברנו מגאן דור I סדאן , כזו ששוווקה עד 2003. מכוניות כאלו ניתן למצוא במחירים סביב 3-5 אלף ש"ח. התאונה הייתה קטלנית. הרכב התהפך במהירות גבוהה בעיקול. שחר אבקסיס ז"ל קיפדה את חייה. לכאורה, רכב זול, ישן ולא בטיחותי , מה הפלא? בבחינה יותר מדוקדקת של הפרטים מסתבר כי המנוחה לא טרחה לחגור עצמה והועפה מהרכב ומצאה את מותה. שלושת הנוסעים האחרים - הנהג, נוסע ונוסעת אחרת , שהיו חגורים נפצעו באורח קל בלבד.…
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אולי זה רק השפע המטורף שהרעיפה עלינו תערוכת ז'נבה, אבל קשה שלא לתהות על האפרוריות של תערוכת ניו יורק, את הנפח המרכזי תופסות גרסאות מתיחות פנים של דגמים קיימים ואלו החדשים הם איך לומר - לא העיפרון הכי חד בקלמר. סובארו אימפרזה על הפלטפורמה המודולרית החדשה של סובארו, מרצדס GLC קופה שהוא העתקה של ב.מ.וו X4 ברמה שלא תבייש יצרנים מסין, גרסת גג קשיח מתקפל למיאטה ועוד. הסיקור המלא נמצא כאן
הודעה אחרונה מאת 504L, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 21 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
יצרנית הרכב הגרמניה, שמסובכת עד צוואר בפרשת זיוף רמות הפליטה ברכבי הדיזל שלה, נאלצות לעשות ריקול ל-410 אלף רכבי פורשה ול-391 אלף רכבי פולקסווגן טאורג בשל כשל תכנוני בדוושות כלי הרכב פולקסווגן עורכת ריקול ל-800 אלף רכבים בשל בעיה חדשה - הפעם בדוושות כלי הרכב שלה. פרשייה זו היא מכה נוספת לתדמיתה של החברה לאחר הפרשה במסגרתה נחשדה http://www.calcalist.co.il/world/articles/0,7340,L-3684430,00.html
הודעה אחרונה מאת לאון, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 11 תגובות
- 7 אלף צפיות
אשמח לקבל הסבר על שימוש באוריאה במנועי דיזל החדשים. מאיפה קונים? מה תפקיד האוריאה? מהיכן ממלאים ברכב? איזה כמות? כל כמה זמן צריך להוסיף? מה העלות? האם ברכב יש מחוון שמודיע שהנוזל נגמר? כל אינפורמציה נוספת שתאיר את הנושא תתקבל בברכה. תודה
הודעה אחרונה מאת Igalz, -
-
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני לקוח די אינטנסיבי של שירות נסיעה במוניות. לחובב מכוניות זו הזדמנות מעניינת להכיר עוד ועוד דגמים ולחוות כנוסע יתרונות וחסרונות. העולם הזה עבר מהפכה לא קטנה מבחינה טכנולוגית עם כניסת ה GPS, WAZE וכמובן GETT. נהגים מקבלים דירוגים וזה כמובן מייצר מניע לתחזוקה טובה יותר ויחס מוקפד יותר. בהחלט יש שיפור בעניין ניקיון ויחס. אבל מבחינת תחזוקה, אני נדהם שלא נדיר לעלות על מונית שמבחינה מכנית היא שחוטה. מערכות מתלה גמורות שמובילות להתרסקויות קולניות, רצועות צווחות ועוד תחלואים. איך הדברים האלו עוברים טסט ומדוע מי שאחראי על רישוי לא דואג להקפדה יתרה על רכב שמסיע בממוצע יותר נוסעים ועובר נסועה כבדה בין טסט לטסט? יש גם צד "חיובי" - גיליתי שאני חיי עם מכונית בהרבה …
הודעה אחרונה מאת beamvelavan, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 569 צפיות
מה דעתכם ?והאם יש מקום זול יותר. (שואל בשביל חבר ) המחיר כולל התקנה .http://www.redline.co.il/auto-accesories/sport-grille/gril-lla-sml-svbrv-aimprzh.html
הודעה אחרונה מאת mishawel, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 9.9 אלף צפיות
שלום חברים ברשותי פוקוס MK2 שנת 2008 - בפועל עלתה ב2007 , רציתי סך הכל להוציא פלוס מהפיוז של אור הרוורס , אך כידוע אין סכמה בלוח הפיוזים בפוקוסים , אלא בספר הרכב . ניגשתי אל ספר הרכב , מצאתי את הפיוז המדובר מס' 84 אך כשהגעתי אל בית הפיוזים חשכו עיני לגלות שמס' הפיוזים אצלי מתחיל מ100 והוא לא כמו בתמונה , ניגשתי לרכב של שכן שגם לו יש פוקוס אך משנת 2006 , ואצלו הבית פיוזים שונה מאצלי . לסיכום בית הפיוזים שלי לא זהה לפוקוס של השכן , וגם לא לספר רכב שלי . להלן תמונה של מה שיש אצלי : בית פיוזים שהיה צריך להיות לי : --->>> אגב כל ניסיון למצוא את הפיוז באמצעות עט שבודק פלוס , כשל .
הודעה אחרונה מאת איילצבי, -
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שבת שלום ופורים שמח לכולם, כידוע לאחרונה רכשתי קליאו ספורט חדשה (ישנה אבל כמו חדשה) הכוונה היא לבצע טיפולים לבד אבל יש דברים שאני עדיין לא בטוח לגבייהם ב100 אחוז ולכן אני מעדיף ללכת למישהו שיכול לקחת אחריות במידה ומשהו משתבש. לאחר חיפושים רבים שמעתי הרבה את השם 'משה מגינתון', שמעתי הרבה תאריכים שבהם הוא נראה לאחרונה אבל לא הצלחתי להגיע לאיזה מספר טלפון, מיקום נוכחי. שום פרט שאפשר באמת להשתמש בו. אז מי יודע מה עלה בגורלו ? במידה ואני לא מוצא אותו, לאיפה ללכת ? איפה בארץ יש מישהו שמכיר את הרכב ויודע להתעסק בו באמת ?
הודעה אחרונה מאת Yossim, -
כבר כשנכנסתי לאולם התצוגה של דאצ'יה כדי לאסוף את הסנדרו למבחן, נתקפתי בחשק עד לקפה הפוך וזה הדבר הראשון שעשיתי כשיצאתי איתה לדרך - נהגתי לסניף "קופיקס" הראשון שנקרה בדרכי. כי כמו הקפה ההפוך של קופיקס שהציע מנת קפאין בסיסית מחיר שווה לכל נפש, זה מה שעושה דאצ'יה בשוק הרכב הישראלי. האם דין המכונית החדשה הזולה בישראל כדין כוס קפה? על מה משלמים כאשר משלמים פחות בסנדרו, יצאתי לבדוק וחזרתי די מופתע האמת. המבחן כאן
הודעה אחרונה מאת MadCat_LE, -
-
- אחראי פורום
- 27 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
אז הרומן שלי עם רכבי ליסינג מתחיל כאשר התחלתי לעבוד במקום חדש לפני כחודשיים, הוזמן לי רכב ליסינג חדש ועד שהוא יגיע קיבלתי מהחברת הליסינג רכב זמני. הרכב הזמני שהגיע היה יונדאי I35, בת 3 וחצי שנים עם 86 אלף ק"מ ומדבקה גדולה מאחורה שהרכב למכירה. אותו יום היה יום גשום מאוד ואיך שהגיע הרכב לעבודה הייתי חייב למהר לצאת לפגישה ,הנעתי התחלתי לסוע , נסיון לגבגב את המים מהחלון עם המגבים גרם לרעש פלסטיק חזק על השמשה, המגבים גמורים אין כמעט גומי עליהם. אמרתי לעצמי אוקיי אעצור לקנות מגבים בדרך בטח שכחו להחליף לפני החורף. התחלתי לסוע בנסיון בלימה הראשון אני מרגיש שפשוט הברקסים או שלא קיימים או שלא החליפו אותם מאז שהרכב יצא מהמפעל, מפחיד, מתקשר למוקד של הליסינג הנציגה החביבה שואלת…
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש כאן בעלי רכב הנ"ל שמעוניינים בקבוצה?
הודעה אחרונה מאת Yurgus Mytullus, -
- 0 תגובות
- 758 צפיות
גם אני השתעשעתי במחשבה שהסנדרו יכולה, אולי, להוות חלופה משתלמת לסופר מיני חדשה. לקחתי אותה לנסיעת מבחן בשבוע שעבר והאמת - הופתעתי, אבל לא לחיוב. אם נתחיל מהסוף, הרכב מרגיש כמו רכב מזרח אירופאי מיושן מלפני 20 שנה. זה מתחיל מרמת הגימור הירודה של הפלסטיקה שמרגישה הכי זול שיש (כמו במכוניות היפניות של שנות ה-80), ממשיך במתגים ובאביזרים הבסיסיים שנראים כאילו נלקחו מדגמים מיושנים. הנסיעה ברכב מאכזבת גם היא, מהלך ידית ההילוכים רחוק ולא מדויק, דוושת הקלאץ דורשת לחיצה ארוכה ביותר, המנוע עצל ווהשילוב עם הגיר הנחות, ממש לא מצליח לדרבן אותו להתקדם. כל האצה משמעותית מחייבת הורדת הילוך ותכנון מראש. מעל מהירות 90 קמ"ש רעשי הרוח היו חזקים ביותר ולעי…
הודעה אחרונה מאת yuval1111, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 29 תגובות
- 3 אלף צפיות
לפי רוב התגובות ברשת, רוב המכונאים בארץ כביכול חאפרים. קשה לדעת שאתה בא למוסך אמין ומקצועי, אלא רק אם אתה מקבל המלצות. זה אפשרי שמכל אלפי המוסכים שיש בארץ יש כמה עשרות שבאמת אפשר לסמוך עליהם? מה המצב באירופה וארה"ב, גם ככה?
הודעה אחרונה מאת Dirty, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
היי אני רוצה לקנות מצלמת דרך של blackVue ולהשתמש במצב חניה שלה שמשתמש בחיישני תנועה כדי לתעד מקרה של ונדליזם ברכב או במידה ומשהוא פגע ברכב ולא השאיר פרטים. השאלה היא כזו האם למשהו פה היה מקרה שפרצו לו אל הרכב רק כדי לגנוב את המצלמת דרך? כי ה blackVue דיי בולטת... בגדול אני מתלבט בין שתי מערכות: האחת היא כמובן ה blackVue שציינתי למעלה כאשר אני מעוניין בשתי מצלמות אחת קדימה ואחת אחורה. הדגם שאני מעוניין בו זה הדגם הזה: https://www.blackboxmycar.com/collections/blackvue/products/blackvue-dr650gw-1ch-wifi היתרון של זוג מצלמות כאלה שהם מצלמות ב 1080HD גם קדימה וגם אחורה ולכן יש סיכוי גבוהה מאוד להצליח לזהות פנים של אנשים ומספרי רישוי במגוון רחב יותר של תנאים …
הודעה אחרונה מאת Alex Not-Exist, -
-
מי מחובר 64 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 341 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ניקו פ.
- fatboy1340
- davemustaine87
- פאר האורה
- בנטלי
- shaymolcho
- Or05230
- גולדן191
- יבגניפ
- Moshe c
- שימי 85
- הרקוליטו
- Camaro 92
- amosbmw
- SurfHigh
- lanosforce
- Avia
- guy.a
- Yuvalino
- -UC-
- David32
- עדי-אל
- mcshmupi
- שביט
- parnuk
- ברווז
- om2
- Fluffy
- flytomars
- hans
- mottis
- yor2
- yahaga
- Amitbak
- יוני3227
- eladns
- yohai71
- matan_mil
- גור אדם
- ישה
- Tal7
- TheArcane
- Itzik-b
- SlowRide
- Michazzz
- nadavd4
- yoni162
- rolling_stony
- נעם101
- רכב פשוט ואמין
- Supertigre
- Night Driver
- M H
- ofralon
- טויוטה סופרה
- בנס
- לב טוב
- Gavrik
- Assafo2
- רפי לין
- לירון .ה.
- Albetx
- פינדר
- falou
